
Kako piše Beta, proizvodnja novog Fijata 500L u Kragujevcu teče po planu, te će ove godine iznositi oko 30.000 automobila, od čega se više od 90 odsto izvozi.
"Primarno tržište je Italija, gde će u ovoj godini biti prodato 10.000 automobila, a ostala tržišta su Francuska, Španija i Nemačka", rekao je generalni direktor Fijat automobili Srbija Antonio Čezare Ferara.
Sumirajući rezultate posle tri meseca od početka prodaje, naveo je da će do kraja godine u Srbiji biti prodato 150 Fijata 500L.
Ukazao je da taj model i nije planiran za tržište Srbije jer mu je i osnovna cena od 13.500 evra visoka, ali se ipak ne razmišlja o pojeftinjenju.
Ferara je najavio da je u narednoj godini Fijat spreman da u 2013. godini proizvede do 180.000 novih vozila.
Autor: Beta.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Stojanov doo
Ferara je fin covek pa ne pominje dugove drzave prema Fiatu, autoput do Batocine, obilaznice, prugu itd. Gradska vlast krpi rupe i siri ulice da bi prosli sleperi, a onda dodje Dinkic i hvali se uspehom drzave.
Najviše u Italiju.. za nijansu manje u Slovačku.. http://www.fiat.sk/UserFiles/File/cenikySK/500L.pdf
Šta reći...
Trebalo bi organizovati neku peticiju da drzava pocne da kupuje iskljucivo 500L za sve gde ne treba drugaciji auto.
Sta ce bilo kom predsedniku opstine i sl. lopinama bolji auto. Da ne govorim o drzavnim firmama i sl.
Jedno vreme je punto bio prava stvar, a sada kako vidim, cherry kineski preuzima primat!
Nije mi jasno -kako od 30000 komada 10 posto ostaje u srbiji kad uspeju samo prodaju 150 kako sami kazu
@sasa
Pa treba popuniti autosalone, treba dati Mirku Alvirku par komada na testiranje, bice promotivnih donacija a najvise policiji, gradskim upravama, inspekcijama itd, itd. Znaju Italijani sta rade. Ne boj se ti za njih.
Prvi put sam uzivo "prepipao" i sedeo pre 2 dana u fiatu 500L u Italiji.
Samo par zapazanja ukratko: dizajn spoljasnjosti je prilicno prihvatljiv (narocito u crnoj boji), cak i enterijer nije los (mada nije bilo navigacije na onom kolor monitoru, verovatno je dodatna opcija koja se posebno doplacuje na touch screen monitor).
Malo je zenskast enterijer, ali moze da prodje.
Ali, i to veliko ALI: nisam sedeo u autu sa kracim sedistima! I napred i pozadi! Ma pola "butine" strci u vazduhu, bice tu umora u voznji vec posle 200-300 kilometara. I vozacevo sediste ne moze dovoljno da se odmakne, vec se mora dodatno spustati pa dok tone ide i malo nazad, ali je onda pogled iz kabine ne bas najbolji. Iskreno: prilicno razocaranje!