
Lider u hibridnoj tehnologiji premijum klase, japanska kompanija Lexus predstavila ja rezultate prodaje od 2005. godine.
U toku pomenutog perioda, Lexus je na tržište plasirao šest ekoloških modela, koji su zajedno premašili broj od 500.000 prodatih jedinica na globalnom nivou.
Kao najpopularniji, ali i model sa najdužim stažom izdvojio se „RX“, koji je u periodu od 2005. godine našao put do 259.000 kupaca.
Da Lexus u svim klasama želi da ponudi alternativu standardnim automobilima, pokazala je i promocija modela „CT 200h“ 2011. godine, koji je do danas prodat u 122.000 primeraka.
Kao najnoviji u gami, pažnji privlači i nedavno predstavljeni „ES 300h“, koji je za svega nekoliko meseci dostigao broj od 8.000 prodatih jedinica.
Izvor: Topspeed.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Lexus
I gde odose skoro svi?Amerika...Da nije Amerike da li bi Lexus ziveo,ne bi.Mozda u Kini,mada bi toliko prodavali da bi pre video Ferari nego Lexus.
@dusan,
i sta je tu drugacije nego kod ostalih firmi? da li bi ford ziveo da nema amerike? da li bi volkswagen ziveo da nema nemacke? da li bi toyota zivela da nema japana?
naravno da nebi
@dusan
A gde bi ti bio Audi da nema Kine, gde prodaje gotovo trecinu svoje produkcije.
@mile
Ford prodaje i van Amerike dobro ko zna od kad,Vw isto,Toyota takodje...Lexus 95% proda u Americi.
@toma
Pa i Bmw dosta proda u Kini,o cemu pricas ti?Audi je nastao mnogo pre Lexusa,ziveo je i bez Kine.
@dusan,
lexus je do pre nedavno i postojao samo u americi - naravno da ce da proda vecinu svojih vozila tamo. da te podsetim da je lexus firma stara tek nesto vise od 20 godina.
ista stvar je i sa premium nemcima. svi su u samom pocetku zavisili samo od jednog trzista, u njihovom slucaju nemackog.
zaista ne znam sta hoces da kazes ...
@mile
Ma zavisi od jednog,nemackog ali znas od kada jos...Mislim sta ima da ti pricam,znas i sam.
I to nemacko trziste je mnogo manje od americkog,pa i Evropsko...
A,Lexus sem na americkom,ne moze ni na jednom trzistu da se meri sa premijum nemcima.I ako nastave da dizajniraju automobile kako dizajniraju i rade,nece im nikako ni prici jos dugoo,dugooo godina.
Uspeh je uspeh. A amerikanci su razmazeni kupci, tim pre. Meni su samo GS i LS vredni paznje s ove strane bare.
@dusan
Pa naravno da je njima najvaznije i najvece trziste SAD-a kada je Toyota stvorila Lexus kao svoju luksuznu marku namenjenu prvenstveno americkim kupcima, sto btw uradili i Honda (Acura) i Nissan (Infiniti). Oni su tek poslednjih nekoliko godina krenuli ekspanziju na trziste Evrope i stvarno je neposteno ocekivati da sada odjednom svi znaju za Lexus i da oni od jednom dostignu prodaju, broj prodajnih salona i servis tj dilersku mrezu, ili pak imidz premijum "Nemaca" koji uzivaju u Evropi i koji su gradili decenijama...