
Nakon novih izdanja modela Lancia Ypsilon, Voyager i Thema, Fiat Punto, Panda i Freemont, potom Jeep Wrangler, Compass i Grand Cherokee, u poslednjim danima 2012. godine u Hrvatskoj je počeo da se prodaje i Fiat 500L.
Simpatičan gradski monovolumen se nazivom naslanja na imidž modela Fiat 500, ali njegovu prostranost i funkcionalnost ipak je primerenije uporediti sa onim po kojima se proslavila Multipla.

Fiat 500L se proizvodi u Fiatovoj novoj fabrici u Kragujevcu, iz čijih će pogona izlaziti i 500XL, dakle verzija sa sedam sedišta.
Fiat 500L se na hrvatskom tržištu prodaje po ceni od 118.180 kuna (15.625 evra), za verziju sa 1,4-litarskim benzinskim motorom i Pop paketom opreme. Moderan mali 0,9-litarski turbo ovde znači cenu od 128.440 kn (16.980 evra). Fiat 500L 1,3 M-jet košta od 138.320 kuna (18.285 evra).
Izvor: SEEbiz / Večernji list
Foto: Fiat
Očepili su im cene samo tako :))
Ručica šestostepenog menjača je grozna za rukovanje (stalno hoće da se vrati u centar, a stepeni prenosa su međusobno mnogo razmaknuti). Slična je kao kod Corsa-e 1.3 CDTi.
Ako mu skinu cenu i uklone svaki trag gde je napravljen, mozda ga neko i kupi. Salim se.
Ovaj auto po ceni nije za nas, ni za regiju. Ali generalno vecina u regiji imace vise poverenja u fiatov auto iz nekadasnje Zastave, nego u auto iz rumunske Dacije. Bar tako sam stekao utisak preko raznih foruma.
Nacionalna netrpeljivost izazvana politikom nesrećnih naroda može da utiče na prodaju.
Žao mi je, ali mislim da je pre u pitanju zavist, nego nacionalizam.
@hh
nisam baš siguran u njegovu objektivnost. osim što su sve komande previše mekane za moj ukus, auto se vozi super lako a za menjač nemam ni jednu veću zamerku.
@Dejan L
ne verujem da će to biti veliki problem, veći je problem stvarno visoka cena za slabo opremljen auto.
Da li ga je neko od forumaša vozio i neka detaljnije opiše iskustva (kvaliteta izrade, materijali,položaj za volanom, sjedala, šaltanje, stabilnost, naginjanje, osjetljivost na bočni vjetar)... Molim za realan komentar.
Neverovatno je kako izbegavaju da napisu pojam Srbija. Znaci auto se pravi u Kragujevcu a novinari ni slucajno ne smeju napisati da se pravi u Srbiji. Odmah sledi otkaz! Koliko su optereceni, to nije normalno.
@hh & vts
Ko ne veruje, neka proba. Ako mu se i tada učini da nisam u pravu, znači da ne zna za bolje ;)
Znaju gde se pravi, Zastava je poznata po svim bivsim republikama. Mada vise po vicevima, tipa; kakva plata-takva vrata, nego po kvalitetu.
Milan,
probao sam malo i kratko te mi je i iskustvo takvo.
(test vozilo prilično bogato opremljeno)
Načelno sam zadovoljan svime viđenim "opipanim", mesta koliko hoćeš, meni sedišta udobna, lepo sam sedeo kao vozač ali solidno i "iza sebe" (195 cm). S obzirom na iznenađujuću visinu vozila za očekivati je da ga "muče" jaki bočni vetrovi, mada to nisam iskusio vožnja beše po lepom danu u gradu.
P®ed®ag se žalio na pedale međutim ja nisam imao problem, stvar ukusa, sedenja ... `bem li ga, prosto različiti smo.
Ono što je ozbiljna zamerka i ogromna mana bar po mojim kriterijumima jeste motor koji se nalazio u pomenutom 1.4 benzin!
To je baba, čak "slabo živa" starica!
Cenim da je mali M-jet bolji izbor bar zbog raspoloživog moment-a (Nm). Svakako najjači benzinac za tržište USA je pretpostavljam dobar izbor (još uvek namenjen samo njima) i eventualno kada dođe 1.6 M-jet kod nas.
I dalje smatram da je cena sve ukupno najveći "neprijatelj" ovog vozila.
Prosečna porodica bi bila zadovoljna komforom i dobijenim, ali ta ista to ne može da plati, mada njoj verovatno nije ni namenjen. Da je 500L "life-stile", rekao bih da jeste.
Nisam puno pomogao a o svojoj realnosti ipak ne mogu ja suditi.
I tako ...