home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na internetu se pojavljuju novi detalji o nasledniku Citroenovog modela 2CV.

Magazin Autobild prenosi da model naslednik Citroena 2CV nosi kodno ime E3 Essential i da je baziran na modelu C4. Biće dug oko 4,3 metra a inspirisan je konceptom C-Cactus (na trećoj slici), koji je debitovao još 2007. godine na Sajmu automobila u Frankfurtu.

Ponuda motora za sada nije zvanično otkrivena, ali spekulacije govore da će kupcima biti dostupan dizel motor sa 92KS i dva benzinska koji razvijaju 82 i 100KS.

Koncept bi mogao da bude predstavljen ove godine takođe u Frankfurtu, pre nego što se pojavi produkcijski model na proleće 2014. godine sa osnovnom cenom od oko 16.000 evra.

Izvor: Klix.ba

Renderi: Autobild.de 

Foto: arhiva Autoblog.rs / Citroen



čitanja : 1427



Komentari

Imaju oni bolji koncept, koji bi mogao da bude novi 2CV. To je RevoltE. Mislim da se tako bese zove. On vise lici na legendu, nego ova bodljikava biljka. Mogli bi njega da iskoriste.

Autor Auto union 03 Jan 2013, 13:33

Podrška Citroen-u..

Autor Panchev9 03 Jan 2013, 14:26

ova "bodljikava biljka" je zakon od auta... dizajnerski sasvim odpičena a prije svega unosi novi i još neviđen pristup izradi jeftinijeg (ali ne jeftinog) i ekološki orientiranog auta.
konkretno ovaj koncept unatoč činjenici, da je hibrid veličine C segmenta, težak je samo 1100 kila, troši 2.9l kombinirano (1.4l HDi+ elektro motor od 30 konja) a ono po čemu je "revolucionaran" je to, da je napravljen od neuporedivo manje sastavnih delova, nego običan auto... recimo, nema "klasičnu armaturu", njegova maska je upotrebljena i za vrata prtljažnika, vrata od samo dva sastavna komada a cela karoserija i unutrašnjost od 200 komada!! (više od upola manje nego klasičan auto)! a velik dio upotrebljenih materiala je recikliranih i/ili reciklabilnih...

noramlno, nemoguće je očekivat, da će i serijski bit tako "radikalan" u izgled i tehnologiju... a se nadam, da će i serijski imat slićnu dozu veselog i "opaljenog" karaktera, ko što ga ima i ovaj koncept...

Autor drugmirko 03 Jan 2013, 15:26

@ Pancev9
Pridruzujem se tvojoj podrsci Citroenu.
Jedino oni umeju da naprave lep i skladan auto, od svih francuskih proizvodjaca.

@ drugmirko
Potpuno se slazem sa tobom, ali mi se nikako ne uklapa u dizajn kakav je imao 2CV. Vise bi tu odgovarao RevoltE, jer i sam najvise lici na originalni 2CV. Ja to vise gledam sa dizajnerske strane, nego sa tehnoloske.
Ovaj bi bio odlicna zamena za C4.
Ja bih najradije da naprave naslednike 2CV-a, Ami-ja 6 i Ami-ja 8, DS-a 19 i DS-a 21, i zadrze postojecu DS gamu, a da kompletnu C gamu izbace iz proizvodnje. Da bar neko od vecih proizvodjaca neguje retro stil. Oni bar imaju sta da ozive.

Autor Auto union 03 Jan 2013, 16:21

@Auto union
DS 19 i DS 21 su identicni modeli, brojke predstavljaju oznake motora, ima i DS 23... :)

Autor carobnjak 03 Jan 2013, 16:24

@ carobnjak
Tacno, ali se po farovima razlikuju. Koliko se secam, 19-tica ima okrugle farove, slicne Porseovim, sa modela 911 Turbo, iz serije 993, a DS 21 ima udvojene, i prekrivene staklom!? Ne znam, mozda i gresim?!
Neka oni vrate nesto od toga. Bilo bi lepo za videti!?

Autor Auto union 03 Jan 2013, 16:30

@Auto union
ne, prvobitna verzija je imala singl far, kasnije je dosla ona sa velikim kombinovanim farovima koji su imali funkciju skretanja...
Takodje je bio i DS 20 sa dvolitarskim motorom.
Sustina je da se model zove Citroen DS! :)

Autor carobnjak 03 Jan 2013, 16:33

Ma, neka se zove i SNS, ili SPS, ili NS, samo neka ga vrate u proizvodnju. U arhivi ovog bloga sam nasao moguci izgled upravo njegovog naslednika.
Evo i linka sa tom vescu:
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2006/11/28/citroen-d5
Kako vam izgleda!?

Autor Auto union 03 Jan 2013, 16:40

Ako, samo da je sto ludje, malo svezeg vazduha. DS5 izgleda FENOMENALNO!

Autor Fordovac 03 Jan 2013, 20:16

Bitno je i da kupci prepoznaju te kvalitete o kojima mi pricamo ili ce marka nestati. Mi koji ih ovde volimo vecinom nemamo para da ih kupimo (pricam za sebe) a onaj ko ima para obrati se nemckoj trojci jer francuzi u jednom momentu staju sa ponudom motora i ostaju u donjem delu ponude...

Autor Uros Cuore Sportivo 03 Jan 2013, 20:37