home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izgleda da u Audiju više ne znaju šta bi sami sa sobom. Prvo su pre dva meseca pokopali električnu e-tron verziju svog sportiste R8, da bi prvih dana nove godine krenula priča da se njegov razvoj u stvari nastavlja i dalje.

I dok Nemci nastavljaju njegov razvoj nema podataka o tome da li će R8 e-tron zaista i ući u proizvodnju.

Dosta se toga i promenilo od kada je Wolfgang Dürheimer precrtao R8 e-tron u oktobru. Audi njegov izgled sada usklađuje sa aktuelnim R8, a električni sportista dobija i novi niz aerodinamičkih poboljšanja koja bi mu trebalo doneti manji koeficijent otpora vazduha. R8 e-tron ostaje i bez pogona na sva četiri točka koji će biti zamenjen onim na zadnjim točkovim. Za takvu konfiguraciju Audi je je navodno izabrao dva elektromotora kombinovane snage od 376 KS i 819 Nm obrtnog momenta koji bi ovom sportisti trebalo da osiguraju sprint do stotke za 4.2 s.

Ono što će i dalje biti bolna tačka Audija R8 e-tron su njegove litijm-jonske baterije koje će mu doneti mizernih 160 km autonomije.

Audi će takođe povećati i upotrebu aluminijuma i karbona na pomenutom automobilu, ali sve to nije garancija da će on zaista i krenuti u serijsku proizvodnju.

Izvor: Automotoportal.hr

Foto: Audi



čitanja : 791



Komentari

nisam siguran da ovo sa autonomijom od 160km ima smisla proizvoditi, uz malo agresivniju vožnju ta cifra se lako perpolovi

Autor vts 04 Jan 2013, 14:54

@ vts
Pa svaki tako vožen prepolovi autonomiju

@ autoportal.hr
Pa i još neki najave da neće biti M ovog ili M onog, pa posle bude, još neki najave da neće biti AMG ove ili AMG one klase, pa bude.
Audi malo ZAJE*AVA konkurenciju da bi se opustila, pa joj zakuca nož u leđa

Autor Dejan L 04 Jan 2013, 15:01

@Dejan L
da ali ovaj za razliku od drugih nema smisla voziti drugačije.

Autor vts 04 Jan 2013, 17:36