
Izgleda da u Audiju više ne znaju šta bi sami sa sobom. Prvo su pre dva meseca pokopali električnu e-tron verziju svog sportiste R8, da bi prvih dana nove godine krenula priča da se njegov razvoj u stvari nastavlja i dalje.
I dok Nemci nastavljaju njegov razvoj nema podataka o tome da li će R8 e-tron zaista i ući u proizvodnju.
Dosta se toga i promenilo od kada je Wolfgang Dürheimer precrtao R8 e-tron u oktobru. Audi njegov izgled sada usklađuje sa aktuelnim R8, a električni sportista dobija i novi niz aerodinamičkih poboljšanja koja bi mu trebalo doneti manji koeficijent otpora vazduha. R8 e-tron ostaje i bez pogona na sva četiri točka koji će biti zamenjen onim na zadnjim točkovim. Za takvu konfiguraciju Audi je je navodno izabrao dva elektromotora kombinovane snage od 376 KS i 819 Nm obrtnog momenta koji bi ovom sportisti trebalo da osiguraju sprint do stotke za 4.2 s.
Ono što će i dalje biti bolna tačka Audija R8 e-tron su njegove litijm-jonske baterije koje će mu doneti mizernih 160 km autonomije.
Audi će takođe povećati i upotrebu aluminijuma i karbona na pomenutom automobilu, ali sve to nije garancija da će on zaista i krenuti u serijsku proizvodnju.
Izvor: Automotoportal.hr
Foto: Audi
nisam siguran da ovo sa autonomijom od 160km ima smisla proizvoditi, uz malo agresivniju vožnju ta cifra se lako perpolovi
@ vts
Pa svaki tako vožen prepolovi autonomiju
@ autoportal.hr
Pa i još neki najave da neće biti M ovog ili M onog, pa posle bude, još neki najave da neće biti AMG ove ili AMG one klase, pa bude.
Audi malo ZAJE*AVA konkurenciju da bi se opustila, pa joj zakuca nož u leđa