Reklamni spot za novi „fijat 500 L” pogodio je u pravu žicu.
Zabavni video-spot nazvan „The Motherhood” postao je prava senzacija na Jutjubu, gde je zabeležio više od dva miliona poseta.
Glumica Rejčel Donovan u njemu preuzima ulogu gangsta reperke koja peva o zahtevima koje nameću majčinstvo, dva psa i dvoje dece, zbog koje njen dom izgleda kao da je na njega pala bomba. U spotu repuje o tome kako glumi orgazam, jede ostatke štapića od ribe i učlanjuje se u književni klub da bi imala opravdanje da popije koju čašu vina više.
Reklama je dobila zeleno svetlo nakon što ju je generalni direktor „Fijata” prikazao svojoj supruzi, koja je prasnula u smeh.
Da li će ova reklama uticati pozitivno na rast prodaje „fijata 500 L” u svetu, a samim tim i na srpski izvoz i ekonomiju - pokazaće vreme.
Izvor: Smedia.rs / 24sata.rs
Ovim su odredili ciljnu grupu kupaca. Mlade mame, sa malom decom, u americi. Zasto tako mislim? Poznato je da Rap ili Hip-Hop muzika imaju najvecu prodju u americi. Ostalo mozete videti u spotu. Znaci, cilj im je povecanje prodaje u americi. Izgleda da im tamo lose ide prodaja!?
Zanima me, da li se ova "pevacica" zove EMINEMA, mozda!? :D
Po planovima, trecina 500L bi trebalo da se proda u SAD. Paradoksalno, al nama ne odgovara da prodaja u SAD i Americi ide odlicno. Onda bi FIAT poceo proizvodnju 500L i u Meksiku, a mi bi izgubili to trziste..
Strašno. Nisam mogao da odgledam do kraja. Kakva budalaština. Reklama treba da bude kratka i efektna... Bolje bi im išla prodaja da su zalepili "Y" i napisali "YUGO".
Ni dileri droge na veliko ne mogu da zakupe media termine za ovako duge reklame. Totano besmisleno. Ovo je sve samo ne "oglasna poruka" u skladu sa "pravilima struke"
@ imenjak. Brate kakav si ti mrgud. Ti prepodne mrzis sebe, a od podne ceo svet. Cca 85-90% tvojih postova je u negativnom kontekstu prema svakom clanku koji komentarises (ne vezano za FIAT koji ti je opasna fiksacija)
@Pedja
Ne mrzim ni sebe ni druge, a ti mi kaži gde sam ovaj put pogrešio ;) Tako možeš i ubuduće ;)
U vezi Fiata sam se izjasnio bezbroj puta pa više ništa ne ponavljam ;)
@Predrag® i Moron
jeste li vi kad čuli za internet? o tome koloko je reklama dobra govori skoro 2.5mil pregleda
Nije mi jasno kakve veze ima automobil sa majcinstvom, pgotovo kadaa isti niti ima 7 sedista, niti ima ugradjen isofix, niti neka kontra vrata kao b-max, znaci nema apsolutno nikakvu prednost u odnosu na druge automobile u svojoj klasi. Spot je kul, tekst je dobar, ali... cemu to ako ne proda auto... mada s druge strane, mozda vise ljudi pomene auto uz kontu spota...
@Predrag Pa recimo da je spot simpatican (za klasicnu reklamu za TV predugacak) ali mislim da je ova pravljena za internet i nije televizicna. Cini mi se da je reklama dobro osmisljena i tekst je vazniji od slike, a auto je nabacen onako iz "prikrajka" i ne bi svaki "legao".
O proizvodjacima automobila je tesko pricati jer razlicite ljude pogone razliciti porivi kad komentarisu izgled, kvalitet, mastovitost i funkcionalnost.
Sedim sam u sobi i sramota me samog sebe da gledam ovu KRS reklamu, ili spot, ili kako ga vec zvase.
@Pedja
Bolje da su ga ubacili u spot neke zvezde, kao što su to uradili sa Fiatom 500 i Jennifer Lopez. Ovakva budalaština samo u Americi može da prođe. A da bi mu natpis "YUGO" više značio, to je sigurno, mada više pristaje modelu 500 ;)
Što reče Fordovac da mama sa troje dece nema baš mnogo veze sa ovim modelom, ali dobro ;)
Sam si obrazložio sve što treba u drugom pasusu, odnosno ako zaista tako misliš, nije mi jasno što me onda napadaš ;)
@Predrag Meni je recimo spot sa JL uzasno glup i zbog njega se Fiat 500 lose prodavao. Ovo je reklama za UK a ne USA. Yuga bih branio do groba jer jeftiniju zabavu nikad u zivotu necu imati. Ali malo prenategnuto da bude u ovoj reklami (jedino ako ne mislis da bi 500L bio ok da se zove Yugo, posto je kao Fiat "krs" kako ga ti dozivljavas).
Drugi pasus je moj stav kako biti objektivan. A subjektivno obozavam Alfu, Fiat, Ferrari, Lanciu (Delta Integrale je kraljica i ne prevazidjena). A Nemce (mislim na kola) ne volim jer su hladna, monotona (BMW je druga prica). Ali znam da su dobro napravljena i to postujem. Al su smrtno dosadna.
Cinjenica da se o reklami vode forumaske rasprave ide samo njoj u korist.
@Predrag®-e,
Ne znam da li si svestan koliko svojim komentarima podizes rejting 500L. Eto npr. za KIA VENGU niko ni ne zna, FORD B-MAX uprkos onakvim vratima ni nema trag na ovom forumu...
@Pedja
Nisam video ceo spot, ali zanimljiviji mi je nego ovo. Pa i Ekrem ima milione pregleda na YouTube pa ne znači da je kvalitetan pevač i da će neko zbog toga da dođe na njegov nastup ili kupi njegov CD. Došli ljudi da vide budalu. E tako i ovo.
Tvrdnja da se 500 loše prodavao zbog JL spota mi ne zvuči realno.
500 su mogli da nazovu Yugo GV, a 500 L - Yugo GV Plus (kao nekada), mada to bi samo bilo skrnavljenje legende, a svakako da bi postigli bolju prodaju.
Bio sam pre nekoliko dana u Fiat & Co. salonu. Samo ona Delta i 500 vrede nešto, mada i ta Delta ima nedopustive propuste.
Kakva Amerika? Ovaj spot je namenjen tržištu Velike Britanije.
I nije direktno prodajni spot za 500L, već u pitanju malo više marketinški uvijena priča. Koja na tržištu za koje je namenjena očigledno "radi posao".
Inače, 500L će početi da se prodaje u VB na proleće.
@Pedja,
razlog zasto se fiat 500 lose prodavao je zato sto ga je jennifer lopez reklamirala????????
@ dzigi
Spot na YT-u moze bilo ko da postavi. Dovoljno je da je samo registrovan na njemu, i da ima bilo kakav snimak, kao sto je ovaj. Tako da tvoja prica o tome da je spot za UK trziste nema smisla. Poznato je da u evropi, pa i u UK, tehno, haus i slicna muzika imaju bolju prodju od repa i hip-hopa, pa ovakav spot ne bi dao nikakav efekat na ostrvu. Jedino je tacno da ga je neko, ko radi u FIAT UK, postavio,a spot je sigurno namenjen za USA.
Komercijalni spot traje do 30 sekundi, jer za duze emitovanje se doplacuje na vec i onako paprenu cenu reklamiranja. Ne verujem da cemo videti citav spot na TV-u. Jedino da nekako uklope refren pesme u onih 30 sekundi.