home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Poznati analitičari predviđaju da će prodaja automobila u Evropi ove godine biti još gora za sve proizvođače automobila.

"Sadašnja neizvesnost će se intenzivirati ove godine, posebno u zapadnoj Evropi. Na tržištima su sve veći izazovi, a konkurencija takođe postaje sve jača", izjavio je Christian Klingler, direktor globlane prodaje kompanije Volkswagen u intervjuu datom na North American International Auto Show-u (NAIAS).

Činjenica da je nemačko tržište uspelo da izbegne, koliko je to moguće, rastuću evropsku dužničku krizu, sada suočava ovu zemlju sa recesijom i dolazi do slabljenja tražnje, podstičući očekivanja analitičara da će ova godina biti još gora nego prošla za auto industriju. Rastuća nezaposlenost, smanjenje nacionalnih budžeta i povećani dužnički strahovi utiču na potrošačku tražnju i otežavaju proizvođačima automobila da zadrže svoje radnike i uposle previše praznih fabričkih kapaciteta.

"Vi morate da odgovorite proizvodnjom na potražnju. Sada postoji previše ljudi koji objavljuju optimističke prognoze o makroekonomskom rastu", izjavio je Dan Akerson. CEO kompanije General Motors, ponavljajući poznatu mantru Alan Mulally-ja, CEO-a kompanije Ford.

Nažalost, evropski rukovodioci u auto industriji neće biti u stanju da preduzmu drastične mere restrukturiranja koje su pomogle auto industriji SAD tokom globalne finansijske krize, jer su ugušeni od strane političara i društvenog pritiska da se zadrže radna mesta po svaku cenu. Zato će proizvođači automobila nastaviti da prave velike godišnje gubitke u Evropi, što trenutno iznosi više od 5 milijardi evra, prema navodina CEO-a kompanije Fiat, Sergio Marchionne-a. "Ni sama industrija ne može da nastavi finansiranje gubitka te veličine. Jaz je suviše veliki. Industrija je slomljena. To ne može da ide u nedogled", rekao je Marchionne u intervjuu datom na NAIAS-u.

Izvor: Netauto.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Opel



čitanja : 774



Komentari

Loša predviđanja znači netačna predviđanja, valjda treba da piše predviđanja loše prodaje.

Autor bakicar 17 Jan 2013, 17:48

@bakicar
"predvidjanje" je imenica, sto znaci da uz nju moze da stoji los/dobar u ulozi prideva... :)

Autor carobnjak 17 Jan 2013, 17:51

Rec je o krizi na relaciji subjekat/predikat/objekat, nije problem u epitetu.

@carobnjak

Autor Fordovac 17 Jan 2013, 23:50

A da prevedem tekst odozgo.

Jako je veliak kriza, zato direktori i ostali vrhovni upravnici primaju milionske palte, iako su vec milioneri???

Velika je kriza i zato niko ne ulaze u inovaciju i konkurentnost proizvoda?

E, drugovi, da malo odvojite od dijamntskih satova i novih vila svake godine i taj isti kesh udelite nekom razvojnom timu, ne bi bila kriza.

The End

Autor Fordovac 17 Jan 2013, 23:52

Ovo je dobro za sve one koji se odluce na kupovinu novih kola. Samo da kriza potraje...

Autor Moron 18 Jan 2013, 09:48