
Kako prenosi Tanjug, američki Dženeral Motors je najavio da će ove godine investirati 1,5 milijardi dolara (oko 1,1 milijardi evra) u svoje fabrike u Severnoj Americi.
GM planira obnavljanje 70 odsto svojih modela za američko tržište, jer prelazi sa najstarijih modela u svojoj liniji proizvoda na najnovije u industriji, prenosi AP.
Kompanija navodi da je ovo samo dodatak već ostvarenoj investiciji od 10 milijardi dolara (oko 7,5 milijardi evra), koje je kompanija uložila u svoje fabrike od jula 2009. godine.
Kompanija je obezbedila u tom periodu oko 2.000 radnih mesta na američkom tržištu.
Dženeral Motors je nedavno predstavio nove pik-ap modele, novu Ševrolet Korvetu, kao i Kadilak ELR.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Chevrolet
mile (amerikanjski),
jel ovaj "tamić" na sliki ustvari neki besniji Silverado?
ма да ставе multiJet 1,9 дизел у један овакав и не би могли да направе колко би у Србији продали
mile (amerikanjski),
fala Mile jes piše u ćošku maske ...
Ovo 71 mu je vrv. zapremina nešto preko 7 litara u V8.
Skromno, čak i za ovdašnje prilike! :)
najveci (benzinski) motor dostupan u silveradu je 6.2l, mada vecina prodatih imaju onaj manji 5.3l.
postoji i 6.6l dizel, ali ovo nije dizel
@mile
kad je već off-road mogli su ovaj branik malo da skrate a ne da mu još dodaju plastiku ispod ovog ogledala. toliko o nameni.
ako treba nesto da strada off-road, bolje da strada ta plastika nego hromirani branik.
znam, znam, onda su trebali uraditi ceo branik od plastike, ali ... bogati rancheri vole fancy stvari, a hrom izgleda daleko bolje od plastike
@mile
ukusi se razlikuju, meni se hrom nikako ne sviđa.
ne treba ništa da strada, branik je trebao biti mnogo kraći i bez ikakve plastike dole, ovako nema malo veći nagib lomi branik, čak tvrdim da ima i ivičnjaka u bgu na koje se ovo čudo ne može popeti.
evo kako off road branik treba da izgleda http://images.paultan.org/images2/Volkswagen-Tiguan-Dimensions.jpg
@vts,
i volkswagen ga je stavio na vozilo koje nema bas nikakve off-road mogucnosti? ala vera ...
kad sam rekao off-road, vise sam mislio na to da recimo neko ko zivi na farmi u iowi, gde padne i pola metra snega za noc, da takvi ljudi mogu da izadju sa neasfaltiranim putevima do glavne ulice i da pri tom povuku prikolicu ili sta vec rade.
p.s. u americi se po ivicnjacima niko ne penje sa autima, zna se zasto se oni koriste :)))
@mile
tiguan je glupost, samo sam hteo da pokažem kakav bi branik odgovarao autu koji sliži za off road.
klirens je bitan i za sneg, pogotovo kad kolotrazi zalede posle par dana.
ovaj branik je definitivno glupost, ljudi iz Chevrolet-a su ga verovatno montirali jer znaju da je njihovim kupcima bitnije da imaju veliko ogledalo od upotrebljivosti vozila van puta.
mada ja i dalje mislim da 90% ovih kamiona i ne silazi sa puta a ovaj branik je samo dokaz toga.
ta plastika na dnu branika je za aerodinamiku vozila, služi za smanjenu potrošnju goriva koja je ovih dana isto važna kao i koliko to vozilo može povući.
I ja sam siguran da 80% pick up-a nikad nevidi off-road ( mislim na pravi off road a ne na vožnju po njivama i ne asfaltiranim putevima)