
Japanska “Honda“ je odlučila da opozove 852.000 vozila zbog mogućih problema sa sistemom vazdušnih jastuka, saopšteno je iz kompanije.
Većina vozila biće opozvana sa tržišta Sjedinjenih Država i Kanade zbog mogućeg defekta sistema vazdušnih jastuka.
Reč je o modelima „honda odisej“ koji su proizvedeni 2011-2013. godine i „honda pilot“ proizvedeni u periodu 2009-2013., na kojima su vazdušni jastuci nepravilno upakovani.

Zbog ove nepravilnosti može doći do narušavanja rada čitavog bezbednosnog sistema, pa je iz preventivnih razloga doneta odluka o opozivu vozila, precizirano je iz kompanije.
U saopštenju se navodi da do sada nije bilo nijednog nesrećnog slučaja zbog defekta ove vrste.
Izvor: Capital.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Honda
Kad je vec rec o opozivima, evo kako stoje stvari oko motora:
http://www.vrelegume.rs/vesti/istrazivanjenemacki-automobili-najgori-u-kategoriji-kvarova-motora-istrazivanje/
@Damko
Upravo to je najvaznija stvar sto se tice pouzdanosti a ne da nam pokazuju sarene laze u statistikama. Njima je isto ako odes u servis da promenis dizne ili turbinu ili da popravis podizac stakla, sve to je 1 kvar. Ako nadjes kompletnu listu negde, to bi bilo odlicno.
Ne znamo da li su statisticki kvarovi motora u direktnoj vezi sa bezbednoscu putnika? Isto tako ne znamo da li je rec o kvarovima cija intervencija kosta 10 eura ili kosta nesto vise. Takodje ne znamo da li se takvi kvarovi odklanjaju za 5 minuta ili mozda traju malo duze kao sto je to u ovom slucaju: https://www.youtube.com/watch?v=k3jx6aYjUDU&feature=player_embedded
@Vojvoda
Pogledaj kraj klipa, videces da je taj servis pakovao auto (osim ako zena laze), a ne verujem da je daleko od istine. U Srbiji ne moze nista da vas zacudi, ovde sve prolazi.
Nebitno je to da li je pakovano, ili ne. Mnogo bitnije je to koliko vozilo ceka da se kvar otkloni o cemu statistika ne kaze ni rec. Statistika o pouzdanosti motora ne kaze ni to da li se i koliko koji automobili voze. Pojedine modele kupiju penzioneri koji znamo koliko voze i kakav odnos imaju prema svojim ljubimcima, dok pojedine modele kupuje nesto mladja populacija, za koje takodje znamo kako se odnose prema toboze svojim automobilima. O svemu tome statistika ne kaze nista.
Shvatam poentu price, mozda to i jeste najbolji parametar za utvrdjivanje pouzdanosti. Vreme u servisu + visina troskova (po klasama) a ne broj kvarova.
Evo je ta lista:
Top 10:
1. Honda - 0.29% - 1 in 344; 2. Toyota - 0.58% - 1 in 171; 3. Mercedes-Benz - 0.84% - 1 in 119;
4. Volvo - 0.90% - 1 in 111; 5. Jaguar - 0.98% - 1 in 103; 6. Lexus - 0.99% - 1 in 101; 7. Fiat - 1.17% - 1 in 85;
8. Ford - 1.25% - 1 in 80;
9. Nissan - 1.32% - 1 in 76; 10. Land Rover - 1.38% - 1 in 72;
Zadnjih 10:
1. MG Rover - 7.88% - 1 in 13;
2. Audi - 3.71% - 1 in 27;
3. MINI - 2.51% - 1 in 40;
4. Saab - 2.49% - 1 in 40;
5. Vauxhall - 2.46% - 1 in 41;
6. Peugeot - 2.26% - 1 in 44; 7. BMW - 2.20% - 1 in 45;
8. Renault - 2.13% - 1 in 46; 9. Volkswagen - 1.91% - 1 in 52;
10. Mitsubishi - 1.70% - 1 in 59.
:)