home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U izveštaju koji je objavila kompanija Warranty Direct, a koji se bavi pouzdanošću motora raznih proizvođača, Honda vozila su proglašena za najpouzdanija u konkurenciji 36 automobilskih brendova.

Honda proizvodi najpouzdanije motore, čiji je procenat otkazivanja samo 0.29% (pokvari se 1 od 344). Poređenja radi, prvi sledeći konkurent na listi ima procenat otkazivanja 0.58% (pokvari se 1 od 171), dok se kod poslednjeg na listi pokvari 1 od 13 (7.88%).

Iskustva iz prakse takođe govore u prilog ovom zaključku. Poznato je da Honda automobili ne zahtevaju tzv „veliki servis“, a pored toga, Honda u Srbiji za 7 godina svog postojanja nije zamenila nijedan motor u garantnom roku.

Honda je takođe jedan od retkih brendova čija vrednost ostaje na visokom nivou tokom korišćenja, o čemu svedoče brojna priznanja prestižnih istraživačkih kuća, kao i rezultati istraživanja do kojih se došlo pažljivim proučavanjem segmenata konkurencije, istorije vozila, performansi i trendova u industriji, koji utiču na rezidualnu vrednosti vozila.

PR Delta Automoto



čitanja : 1542



Komentari

Ako je ovo za 7 godina tacno, svaka cast. A fotografija je veoma interesantna. Ne vezano za brend, ovo je slika i prilika ovlascenih servisa kod nas, ne zato sto se automobili ne kvare nego sto usi otpadaju kada vam daju fakturu.

Autor RS 22 Jan 2013, 15:02

Cestitke za Hondu, a posebno za PR! :)

Autor carobnjak 22 Jan 2013, 15:04

Istina..
I zato respect od rođenja..

Autor Panchev9 22 Jan 2013, 15:35

Šta su ti školovani majstori sa manirima (na sliki)... pa oni i šah igraju u rukavicama?

Autor Đenka 22 Jan 2013, 16:29

Ja imam JAZZa, kupio ga novog 2009. bas ocekujuci ono sto ovaj clanak gore govori. I ok motor je ok, sve pohvale za mehaniku, crkla jedna sijalica na levom faru... ALI TEPISI IZGLEDAJU KAO KUPUS!!! BUKVALNO GORE NEGO U 10 godina starom JUGU, SKODI! Zalio sam se Delta Autu, pisao Hondi EU u Nemackoj i umesto da priznaju felere (rupe se pojavile na 4 mesta na 3 godine starom autu) nude mi 30% popust, tj 500 EUR.
Svaka cast za motore, ali bruka za taktilne materijale

Autor HASAN 22 Jan 2013, 17:17

HASAN
Rupe na tepihu?
Šta si očekivao? Persijski?
Manje Švalerisanja('oće to od štiklica) i samo teraj(te)..
Ukoliko te bude još nervirao, prodaj (mi) ga u bescenje..

Autor Panchev9 22 Jan 2013, 17:22

malo š..

Autor Panchev9 22 Jan 2013, 17:23

Misli na patosnice ili tepih ispod patosnica? Ja imam jezza kupljen nov 07god.jos ni jedan kvar,tepisi kao novi,ali moj jezz je stariji model od njegovog i moj se proizvodio u japanu a nov jezz u eng. Nije mi jasno kako to da ne zahtevaju veliki servis? Normalno je da svaki auto posle predjenih 90hilj ili 6god.zahteva veliki servis,svi spaneri,kaisevi,vodena punpa kod benz.

Autor neko 22 Jan 2013, 17:48

Ja sam za uvodjeneje obaveznog obavestenja progonoziranog trajanja vozila (posto proizvodjaci svakako tu studiju izvode pre proizvodnje).

Tipa, ne verujem da je planirano da 107 aygo i c1 i dalje budu na ulicama za 10 godina od dana proizvodnje.

Autor Fordovac 22 Jan 2013, 18:13

O patosnicama se pisalo i na B92. A i drugde. U komentarima, doduse ...

Autor Moron 22 Jan 2013, 18:22

Moron
Pretostavio sam da si upoznat za sve "mane" koje se napišu u vezi Honde(cenim svaki hobi , pa i takav).. Sreća da su u tom broju pa se mogu zapamtiti.. Kod "tvojih" je spisak kao zakon o ombudsmanu..

Autor Panchev9 22 Jan 2013, 18:49

HASAN je mogao biti i bilo ko od nas, a 'tepih' je mogao biti bilo sta, pa i 'motor'. Postupak honde je za svaku osudu, a HASANU svaka podrska i razumevanje ...

Autor Moron 22 Jan 2013, 19:50

Moron
A zašto je pisao Hondi u Nemčakoj?!
Pojavio se hasan i prošle godine.. Ostavio jedan komentar i izlapio.. Hoće li i sad isto da bude?

Autor Panchev9 22 Jan 2013, 19:53

Hasan je pisao na VG forumu o svom problemu i to je stvarno bruka. Jeste bezazlena stvar, ali odnos prema mušteriji je loš.

Autor Predrag® 22 Jan 2013, 20:01

Predrag®
Daj mi link.. Nisan pobornik tog forumašenja..

Odnos prodavca prema tvojim Fabijima je bila "odlična".. Malo realnosti..

Autor Panchev9 22 Jan 2013, 20:03

Pravda za Hasana ...

Autor Moron 22 Jan 2013, 20:22

Panchev9
Dobio sam zamenski auto, a on još uvek nije dobio zamenski tepih ;)

Naći ću ga pa ti šaljem ;)

Autor Predrag® 22 Jan 2013, 20:25

Skoda je Predragu zamenila vise od 'tepiha'. Nije greh pogresiti, vec gresku ne ispraviti,.tako da je skoda za svaku pohvalu za svoju brigu o kupcima. Topla preporuka ...

Autor Moron 22 Jan 2013, 20:28

Honda nema 2.0 turbo dizel, pa nije bas neko poredenje turbo-dizel kod drugih protiv Hondinih atmosferskih benzinaca. Atmosferski benzinci nisu atraktivni, mada verujem da su pouzdani kod svih ne samo kod Honde.
PR-ovi me nisu ubedili da kupim Hondu.

Autor A. 22 Jan 2013, 21:18

U duhu trenutne manije ja bih pitao nesto PR Honde :
A gde je tu pecat ? :)))

Autor Bagzi 22 Jan 2013, 22:31

Bagzi
Pečat je u Nišu gde nema dilera...

Autor Panchev9 22 Jan 2013, 22:46

@Panchev
E ako je u Nis(u) onda i ne treba pecat :)
P.S. Zaboravih da napisem, svaka cast za Hondu.

Autor Bagzi 22 Jan 2013, 22:54

Ako zanemarim "legend" SFS-a iz Paraćina, na kome je pred istek garancije reklamirana povećana potrošnja ulja ( ali su ih u Delti "oladili" uz stav da je normalno da "pije" ), nisam čuo za hondin benzinac koji je "zakazao"

Autor Moron 22 Jan 2013, 23:01

znaci niko od vas ne zna kao ni ja o cemu su oni gore napisali da se ne rade veliki servisi? Nasta su mislili,da nije mozda na zamenu motora,menjaca pa im je to kao veliki servis? Ako se prica o letnjim patosnicama,jaka stvar,kupis druge ili gumene i nemas problema.

Autor neko 22 Jan 2013, 23:29

@neko
Valjda zbog lanca i lancanika . Ja sam gledao skoro da kupim neki auto sa lancem (nije Honda) i cini mi se da je vveliki servis bio preporucen na 250000.

Autor Bagzi 22 Jan 2013, 23:50

Svaka cast Hondi. Zasluzeno. Svojim.PR saopstenjem treba da se oglase i ostali sa liste pouzdanosti Warranty Directa, pa i neki cuveni premium brendovi sa dna liste, koji sebe smatraju nosiocima razvoja

Autor Regular 86-88 25 Jan 2013, 08:02

što se tiče ovlašćenih servisa uglavnom prilično deru,što za delove što za ruke.mada nije baš uvek tako i treba proveriti pre nego se ode kod majstor Mike
sa delom kupljenim po svom izboru.servisi su duplo skuplji nego da neki "vaš" majstor uradi ali neke stvari me ponekad iznenade.npr.filter vazduha je jeftiniji u toyoti nego u prodavnicama u gradu.filteri ulja i klime su tu negde.al su disk pločice npr duplo skuplje nego delphi-jeve.inače skoro mi crkla sijalica fara i ja odem da mi zamene.pitaše me jel hoću optibright ili neke noname.optibright znam da su 1900 kinte pa rekoh daj te noname.daje mi posle 15 min čovek račun a ono šok 259 dinara (sa zamenom).lovely.za te pare ne vredi kriviti prste :-)

Autor alex 25 Jan 2013, 11:11

Praksa kaze da se Honda zadrzava samo 15 min. godisnje u servisu? I to reklamira Delta Automoto kod kojih moras da najavis servis 10 dana ranije, dovezes auto u 9h ujutru i oni te zovu u 16h da ga pokupis sa malog servisa koji se radi 2 puta godisnje. Posto je to praksa koju su uredno ispostovali sva 4 puta koliko sam do sada kod njih servisirao, moje iskustvo kaze da se Honda u Delti zadrzava 14 sati godisnje, a da nema nikakav problem, odnosno sve sto treba da se uradi jeste da se zameni ulje i filteri vazduha i klime. Nije ni cudo ako vec igraju sah unutra... Sto se tice samoj automobila, RESPECT!

Autor Amused 25 Jan 2013, 23:41