home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

• Ford Fiesta je najprodavaniji mali automobil u Evropi u 2012-oj, a drugi najpopularniji automobil uopšte*, sa jednom kupovinom na svaka dva minuta u proseku
• Fiesta je takođe u svetu najprodavaniji automobil B segmenta (sub-compact) za prvih devet meseci 2012. - prema najnovijim Polk podacima o registaracijama novih vozila
• Nova Fiesta, sada dostupna u mnogim dilerstvima, nudi smeliju spoljašnjost, rafiniraniju unutrašnjost, nagrađivani 1,0-litarski EcoBoost motor, Ford SYNC i Ford MyKey sisteme

Po podacima automobilskog informacionog provajdera, JATO Dinamics, prošle godine potrošači su kupovali novu Ford Fiestu svaka dva minuta, što je čini najprodavanijim malim automobilom u Evropi.

Ford je prošle godine prodao 953.174 automobila na 30 evropskih tržišta koje prati JATO, uključujući 306.405 Fiesti. Ford je nedavno objavio da je u toku 2012. prodao više od 1,4 miliona vozila na svojem 51-om evropskom tržištu na kojem posluje.

Takođe, prema najnovijim Polk podacima o registracijama novih vozila, Fiesta je za prvih devet meseci 2012. bila najprodavaniji automobil u B segmentu (sub-compact) na planeti, sa više od 560.000 prodatih jedinica širom sveta.

"Fiesta je imala fantastičnu 2012-tu, kako u Evropi, tako i širom sveta", kaže Roelant de Waard, potpredsednik za marketing, prodaju i servis u Ford Evropa. "Ova ikona među automobilima je uspela da definiše šta kupci žele od malog automobila - stil, kvalitet, efikasnost i genijalne tehnologije."

Ford je prodao više od 15 miliona Fiesti širom sveta od kada je prvo vozilo ušlo u proizvodnju - 1976. Fiesta je sada najprodavaniji mali automobil u Evropi u tri od poslednje četiri godine. Tokom tog perioda, više od 1,7 miliona Fiesti je prodato u Evropi i 2,1 miliona na globalnom nivou.

U 2012. Velika Britanija je bila najuspešnije evropsko tržište za Fiestu, sa 109.250 vozila registrovanih u skladu sa Fordovom statistikom. Među kupcima Fieste širom Evrope „smrznuto“ bela se dokazala kao najpopularnija boja.

Ford trenutno lanisra novu Fiestu u Evropi - sada odlazi u dilersku mrežu. Redizajnirana i spolja i iznutra, a nudi 1,0-litarski EcoBoost benzinski pogonski agregat - Međunarodni motor godine 2012. Verziju ECOnetic tehnologije pokreće 1,6-litarski Duratorq TDCi dizel motor koji emituje 87 g/km CO2**.

Nova Fiesta takođe nudi MyKey, Fordovu ekskluzivnu tehnologiju koja omogućava roditeljima da podstaknu bezbedniju vožnju i ograniče izloženost svojih tinejdžera rizicima za volanom. Ford je takođe opremio novu Fiestu Ford SYNC-om, sistemom povezivanja u automobilu koji se aktivira glasom, sa funkcijom SYNC, koja, nakon nesreće, direktno povezuje putnike u vozilu sa operaterima lokalnih službi za hitne slučajeve.

Pored toga, Fiesta nudi Active Cty Stop sistem, koji može da pomogne da se izbegnu ili ublaže sudari pri niskim brzinama.

"Nova Fiesta ima dovoljno velike cipele da ih popuni u 2013-toj, ali je savršeno opremljena da to uradi", rekao je Roelant de Waard. "Biti priznat kao najvoljeniji mali automobili u Evropi u 2012. je veliki uspeh i mi zahvaljujemo svim našim klijentima koji nastavljaju da Fiesti ukazuju svoje poverenje".

* JATO Dynamics rezultati su zasnovani na informacijama dobijenim od JATO Consult, kompanijinog ugovornog partnera za konsalting usluge. Brojke su zasnovane na podacima iz 30 evropskih država. Za više informacija posetite www.jato.com.

** Podaci o potrošnji goriva i emisiji CO2 su nastali na osnovu merenja u skladu sa tehničkim zahtevima i specifikacijama evropske uredbe (EC) 715/2007, uz poslednje dopune. Rezultati se mogu razlikovati od podataka o potrošnji goriva u drugim regionima sveta zbog različitih ciklusa vožnje i propisa koji se koriste na tim tržištima.

PR Grand Motors



čitanja : 1243



Komentari

Ne bi mi bila (fiesta) ni u uzem izboru.
Jednostavno - ne svidja mi se.

Autor Damko 24 Jan 2013, 22:28

Fiesta, Rio ili Fabia, nema greske. Iza fieste stoji Ford, ima reputaciju, Rio je lepuskast i nudi puno opreme, a Fabija drzi cenu i neveJrovatno je jeftina za odrzavanje

Autor Zokicev 25 Jan 2013, 11:03

Sta ti je marketing... Ne kazem da je los auto, jer svaki automobil ima svoje mane, posebno za ove pare, ali covek bi stekao utisak da ovaj Ford nema mane... a ima! Menjac uporediv sa Ladom Samarom (posebno prva i rikverc znaju da smaraju), prilicno tezak za parkiranje jer se malo toga vidi pozadi (mada parking senzori mogu ovde dosta da pomognu), prelazak preko neravnina pri manjim brzinama izaziva fizioloske poteskoce, toliko tvrdo ogibljenje zna da bude... Da ne bude sve tako crno: udoban i tih pri vecim brzinama, precizan i brz volan, siguran i brz kroz krivine, fabricka muzika sasvim ok, jake kocnice (mada nekonzistentnog odziva), povoljna cena. Sve u svemu bas i nije idealan gradski auto, vise mu odgovaraju regionalne deonice...

Autor F1 25 Jan 2013, 15:32

Realno za te pare ne postoji bolji a ni lepsi.

Autor Fordovac 25 Jan 2013, 20:18