
Ford je u 2012, petu godinu zaredom, ostao drugi najprodavaniji brend automobila u Evropi, što je podstaknuto jakim prodajnim performansama u Velikoj Britaniji i rastom u Rusiji.
U 2012. Ford je prodao više od 1,1 miliona vozila na svojim tradicionalnim tržištima u 19 evropskih država, uključujući 60.000 u decembru, a više od 1,4 miliona vozila u celoj Evropi koju čini 51 tržište, uključujući 100.000 u decembru. Fordov tržišni udeo na njegovih 19 tradicionalnih tržišta je u 2012. bio 7,9 odsto, što je 0,4 odsto manje nego u 2011.
U Velikoj Britaniji Fordove prodaje su povećane za 3 odsto - na 347.000 jedinica. Sa ukupnim udelom na tržištu vozila od 14,9 odsto, Ford je završio 2012. kao tržišni lider među automobilskim markama u Velikoj Britaniji, 36. godinu zaredom i kao najprodavanija marka komercijalnih vozila 47. godinu zaredom. Fiesta je u Velikoj Britaniji zadržala status najprodavanijeg automobila, četvrtu godinu zaredom.
U Nemačkoj, Fordovom drugom najvećem tržištu po obimu, učešće u 2012. je bilo 6,8 odsto, sa obimom prodaje od 230.900 vozila.
Fordova prodaja u Rusiji je prošle godine porasla 10,8 odsto - na 130.800 vozila, što je Fordovo treće najveće tržište po obimu u evropskom regionu. U Turskoj, Ford je zadržao svoje tržišno vođstvo 11. godinu zaredom, dok je u istočnoj Evropi Fordova prodaja porasla 2,5 odsto - na 50.900 vozila.
Nastavlja se zamah novih vozila
Fordova nova vozila nastavljaju sa snažnim zamahom na tržištu, podstakutim dobrom prodajom novog modela B-MAX, koja prevazilazi 15.000 jedinica. B-MAX je nedavno od strane vodćiih auto novinara iz 15 država centralne i istočne Evrope dobio nagradu AUTOBEST 2013, a takođe je u užem izboru za evropski automobil godine 2013.
Fiesta ostaje Fordov najprodavaniji automobil - sa 302.000 prodatih jedinica u 2012. Nova Fiesta, koja je već u prodaji na tržištima kao što su Velika Britanija i Nemačka, sada je - poput modela B-MAX, Focus i C-MAX - opremljena 1,0-litarskim EcoBoost pogonskim agregatom, Međunarodnim motorom godine 2012.
PR Grand Motors
Svrha oglasavanja drugog mesta je u cemu?Da se svi pitaju ko je na prvom.
Svrha odlagašavanja drugog mesta je u tome da se stavi do znanja da postoji "n-2" brendova koji su lošije pozicionirani od oglašenog
Mozda moze i tako ali i u tom slucaju svako ce se pitati ko je prvi
Evo rezultata prodaje u Evropi:
http://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.jato.com%2FPressReleases%2F2012%2520proved%2520extremely%2520challenging%2520for%2520European%2520new%2520car%2520market.pdf&ei=pWYCUdftEpHPsgabm4CQDA&usg=AFQjCNEtxz-4fvEeIIlUPtWmTfKLBIHsrA&bvm=bv.41524429,d.d2k&cad=rja
Rezultati nisu ohrabrujuci...