
Prema podacima Evropskog udruženja automobilske industrije, južnokorejski "Hjundai" dostigao je udeo od 3,5 odsto na tržištu novih automobila u Evropi u 2012. godini.
Krajem 2011. godine tržišni udeo ove automobilske kompanije u Evropi iznosio je 2,9 odsto.
"Hjundai" je prošle godine zabeležio rast prodaje na Starom kontinentu od 9,4 odsto, na 432.135 vozila, dok je u istom periodu prodaja novih automobila u Evropi opala za 7,8 odsto.
U ovoj godini ovaj proizvođač automobila nastavlja sa ulaganjem na evropskom tržištu, otvaranjem novog sedišta u blizini Frankfurta i test centra na poznatoj stazi "Nirburgring" u Nemačkoj.
Izvor: Pressonline.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Hyundai
Svaka im cast! Kako neko rece, da nije Korejanaca, svi ostali bi i danas prodavali kola sa 'klot opremom'.
Zna li neko koje mesto su oni zauzeli na 'listi pouzdanosti' osiguravajuce kompanije Warranty Direct. Neki ovde osporavaju znacaj i reprezantativnost tih podataka, ali na sajtu te firme mogu da vide koliko miliona klijenata imaju, a i da su na listi Forbs-a, tako da oko valjanosti njihovih podataka nema dileme
Ovaj i30, svaki put kad ga vidim, sve manje i manje mi se sviđa. Za razliku od ceed-a..
Tolika buka oko Hundaia i velikom biznisu kao firme sa jakim temeljma u Evropi. A oni prodali vozila kao Dacija.
Ljudi sve pokušavaju da svare koorejska vozila ali nešto se ne da. I pored spoljnog sjaja i izuzetno jake propagande, zna se kakava neman iznutra čeka.
Zna li neko, kada će da se pojave novi karavani iz porodice i30 i ceed? To treba videti ...
Još kada bi primenili cenovnu politiku nove mazde 6 ( da karavan nije uopšte skuplji ), "ubili" bi konkurente
Prosto neverovatno koliko se ceed i i30 razlikuju. Počev od samih automobila u detaljima, pa preko uslova garancije, i ostalog.
Što se mene tiče, ceed 1.4 Dynamic Plus za nešto preko EUR 12k je odlična kupovina. Niti previše slaba oprema (četvrti nivo od 5), niti ide loše za svojih 100 ks, niti košta nešto astronomski da kupcu bude žao dok ga otplaćuje. Adekvatni najslabiji dizel od 90 ks je već bezobrazno skuplji, oko 15800. To se već ne isplati.
"Cee`d Combe" ili novi carens? Carens će da "odvali" sa cenom, da ga ne poželiš
Mislim da bi za naše uslove saobraćaja za ceed bio dovoljan i 1,2 motor
Cee`d Combe.
Sa "dovoljnim" 1.2 uz Balkansku bi jedino sam mogao da kreneš bez suvozača i ostalih.
Citah negde da je u Nemаčkoj u 2012. godini prosečna snaga prodatih novih automobila bila 137 ks. ( ili 44 ks više od proseka iz 1995. ). Narod je očito sve više "besan".
U odnosu na taj "prosek" iz 2012. za ceed bi i 1.6 GDI bio slab.
Ali, realno, zar je malo 100 ks sa 1.4 litra? I taj će svuda da stigne ...
Đenka
Kako da ne. I i30 i ceed 1.4/100ks
Razume se, skepsa na početku, ali i jedan i drugi su me potpuno razuverili, već na samom startu. Možda zato što nisam očekivao TSi, ali i uprkos tome. Ide bolje od npr. i20 1.1 CRDi. Da se ne ponavljam, mislim da je ceed u verziji 1.4 benzinac Dynamic Plus sa 2 seta guma za oko 12,5 k vredna kupovina. Ako ne putuješ svaki vikend po par hiljada km.
Dakle, možda ne bi bilo loše da probaš, ako ništa, bar me demantuj/potvrdi moje impresije. Slično opremljen Golf (zanemarujući motorizaciju) verujem da ne bi bio ispod 15-16.000.
Nei su ovde već govorili da ni RIO sa 1.4 motorom ne ide nikako. I RIO sedan i ceed,oba 1.4, imaju oko 1.200 kg i nije toliko problemu 100 konja, koliko u momentu ( 137 Nm ), jer 1.6 ima ipak značajniji moment ( 165 ).
U ceni, razlika ta dva motora je oko 1.000 eura kod ceeda. Šta je 1.000 eura ...
Mada, slažem se da bi i 1.4 bio dovoljan, ali "užitak" je svakako veći sa 1.6.
Svojevremeno, KIA/Hyundai su mi ukazali "čast" da obrnem ceed GDi / 1.4 / i30 1.4 jedan krug oko bloka. Od troja kola, dva MPI su bila bezmalo identična u vožnji. Na tako kratkoj relaciji, teško da sam mogao po slobodnoj proceni da ih dignem preko 3500 - 4000 obrtaja. Jeste da sam GDi vozio pre svih, pa doszvoljavam mogućnost da sam malo zaboravio kako ide, ali mi se nekako čini da su dva MPI-jevca bila solidno živahna, što nisam baš zapazio kod GDI-ja. E, sad. Javna je tajna da sam ja analfabeta prilični za mašinstvo, ali mi pada na pamet nešto, a siguran sam da grešim. Elem, GDI ima veći maksimalni obrtni momenat, što će reći, 165 Nm pri 4850 o/min, dok MPI ima 137 Nm pri 4200 o/min. Nek me demantuje struka, ali možda je mudrost u tome koliko Nm oslobađaju ovi motori pri 2000-3000 o/min, što su najčešće situacije u saobraćaju. Možda pri toliko o/min razlika između MPI i GDI nije velika. Ali samo možda..