
Iako u fabrici Fijat automobili Srbija kažu da infrastruktura u ovom trenutku zadovoljava trenutne potrebe, u ovoj oblasti je ostalo najviše nezavršenog posla.
Privreda Šumadije i Pomoravlja u prvih šest meseci prošle godine prvi put posle dve decenije, zabeležila je pozitivan bilans u trgovinskoj razmeni sa svetom, a trend nešto uspešnijeg izvoza od uvoza, nastavljen je sve do početka decembra.
Prevoz vozila iz kruga Fijata do glavne železničke stanice odvija se tako što pomoćnik mašinovođe silazi sa voza i zaustavlja saobraćaj. Iako pruga seče regionalni put Kragujevac-Jagodina, ni na ovom, ali ni na naredna dva prelaza ne radi mehanizam za spuštanje rampe. Tako je već gotovo 15 godina, tvrde poznavaoci prilika.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: Tanjug.rs
A sta sam ja pricao? Drzava se neozbiljno ponasa, a zeleznica iako zaradjuje od ovoga posla tesko joj da regulise par prelaza kroz
grad.
evo nekoliko slika od 500l test US model
http://i1090.photobucket.com/albums/i373/jcpro01/20130126_161123.jpg
http://i1090.photobucket.com/albums/i373/jcpro01/20130126_161048.jpg
http://i1090.photobucket.com/albums/i373/jcpro01/20130126_161048.jpg
http://i1090.photobucket.com/albums/i373/jcpro01/20130126_161120.jpg
@ b.m.
Prelazi i pruga su u vlasnistvu Fijata a ne Željeznice. Radi se o industrijskom koloseku, koji treba da odrzava Fijat, a ne željeznica.
Дај научи ме, па ја живим у близини. Фиату припада део пруге кроз Заставу, тј. део око ФАСа. Остатак припада Енергетици, Ковачници и др. јер није пруга кроз Заставу прављена само за аутомобиле. Три пружна прелаза су од Заставе ка главној станици и не припадају ниједној фабрици. И сад Фиат треба да уреди пругу кроз целу Заставу?
Prugu je dosad najvise koristipla Zastava Energetika, za grejanje Zastave i dela grada. A kako je Fiat napravio svoju eneranu i Zastavina mu ne treba, a ima sve vise vozova, drzava i na ovaj nacin pokusava
da se ogrebe od Fiata. Nije Fiat dosao da pravi prugu, prelaze i puteve, to je na drzavi.