
Da li su električni automobili zaista budućnost? Ako je suditi prema prodaji ovih automobila, električna vozila još će dugo ostati na periferiji mobilnosti.
Američki Ford je prošle godine prodao tek 685 električnih Focusa, a neprodato je ostalo čak 1.627 vozila.
Nije mnogo pomoglo ni to što je Ford ponudio rabat od 10.750 američkih dolara za kupce koji se odluče preuzeti vozilo na trogodišnji lizing.
Otežavajuća okolnost za Ford je bilo i to da je električni Focus u startu koštao čak 10.400 dolara više od direktnog konkurenta - Nissan Leafa.
Glasnogovornik Forda Wes Sherwood priznao je novinarima Detroit Newsa da sa Focusom nisu ni blizu uspehu koji je Nissan postigao sa Leafom.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Ford
Dobro jutro svete.
Dati 2x novca više za elektični auto.
Pa gde tu ima zdravog mozga?
To treba ponuditi samo osobama na tretmanu u ustanovama zatvorenog tipa. Kupovali bi kao ludi...
oni izgleda samo sa minusom mogu da prodaju kola....realna slika usa
pa kad su idioti ovi iz forda i placaju marketing tim milione dolara da saznaju kakvo je trziste elektricnih auta. a nisu znali da im je dejan_l mogao sve reci milion puta bolje i kakvu on ima istoriju i reputaciju prognoziranja auto industrije :)))
@mile antena
Upravo zbog tolikog bavljenja i marketingom i kosta toliko koliko kosta tj. gube koliko gube na svakom EV fordu.
Ne znam kako se prodaje Cmax sa elektricnim motorom, on je jeftiniji a bolji od priusa V.
a koji elektricni auto takvih dimenzija kosta manje?
p.s. neveruj u ono sta procitas u tekstu, focus ev nije $10,000 skuplji od leafa i volta. focus ev je za $3,000 skuplji od leafa, a od volta je za oko $2,000 jeftiniji.
i za ocekivati je bilo da ce ford gubiti pare na njemu - isto kao sto ni volt ni leaf ne donose profit, ali neki auti se proizvode radi imidza.
@ mileantena
Zar treba marketing da istražuje koliko će se prodati električnih Fokusa, ako običan košta 15.000, a električni preko 30.000€
Ej bre, za te pare kupiš Mečku, Audi ili BMW da ti pamet stane.
Eto još 1 dokaza koliko se menadžeri razumeju u potrebe običnog kupca.
Kao moj bivši šef iz Delte sa platom od 150.000 se ponaša kao da svako ima za ratu od 100€ mesečno i kaže: ,,Pa ko to nema, ne treba da živi'', Čovek je izgubio kompas kolike plate ima običan svet i on će da pravi planove? Zato su pukli ko nikad, od nas 80 radnika, ostalo je 14
Ovako, ovo jeste marketinski potez.
Secate se kada je Toyota napravila takav marketinski potez pa se ispostavilo da ce im to biti najprodavaniji model?
E tako se to radi.
Ford Focus EV je okej, ali RANGE RANGE RANGE RANGE. Ni jedan obican gradjanin nece kupiti EV dokle god nema 300 ili slican range. Ovi sa 100 miles, a u evropi sa jos salbijim baterijama pa predju nepunih 60 je smesno.
Dakle ili pumpe koje meanjju ceo blok baterija(sto nije nemoguce, moze i nad nekim kanalom da se parkira automobil, onda masina automatski zameni ceo blok.
Ili baterije koje se jako brzo pune(sto je malo tezi slucaj).
Ili veci kapacitet baterija, sto je realnost i Tesla to dokazuje.