home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Kako prenosi Tanjug, zarada italijanskog Fijata, koji kontrološe i američki Krajsler, više je nego udvostručena u poslednjem kvartalu 2012. godine, zahvaljujući snažnoj prodaji na tržištu SAD.

Fijat je ostvario dobit od 102 miliona evra u četvrtom kvartalu, što je znatno više u odnosu na 43 miliona evra iz istog perioda 2011. godine, dok su prihodi bili 21,8 milijardi evra, prenosi agencija AP.

Neto profit Fijata je u čitavoj 2012. godini potonuo na 348 miliona evra sa 1,3 milijarde evra iz 2011. godine.

U Fijatovom vlasništvu se nalazi 58,8 odsto Krajslera, koji je prošle godine zaradio 1,7 milijardi evra. Fijat je takođe juče saopštio da neće platiti dividende kako bi održao likvidnost za investicije.

Italijanski proizvođač automobila očekuje da će ove godine zaraditi između 1,2 i 1,5 milijardi evra.

Autor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat



čitanja : 951



Komentari

Prosto rečeno, Fiat EU gubi, Fiat Brasil u dobitku, Fiat Krajsler USA zarađuje milijarde. Ne može Fiat EU da izgubi, koliko Fiat Krajsler USA dobije, hehe
2x ništa je ništa... znam da cifre ne lažu...
:))))))))

Autor Deyan_L 31 Jan 2013, 13:06

Jel moze neko da objasni sta je to :
-zarada?
-profit?
-dobit?
-prihodi?

Autor carobnjak 31 Jan 2013, 13:09

@ carobnjak
Ako nisi ekonomista i nisi radio bilanse uspeha i bilanse stanja.
Zarada je kad se skupi novac od svih prodatih, a profit kad se od zarade oduzmu troškovi.

Profit=Zarada-Troškovi

mada nije to tako baš jednostavno, ima tu i rata kredita i plata i odštete i raznih stvari koje ulaze u troškove. Ali profit je ono što ostane na kraju

Autor Deyan_L 31 Jan 2013, 13:17

Dobit=Prihodi-rashodi
Dobti i profit mogu biti isto, a ne moraju.
Po definiciji zarada i profit su isto, ne znam zašto je u tekstu napravljena zbrka.

Autor Deyan_L 31 Jan 2013, 13:20

@Deyan_L
pa vrlo dobro znas da nisam, znam sta su troskovi i rashodi ali tekst je zbrkan samo tako!
Mada, ja sam to pitao i zbog drugih... :)

Autor carobnjak 31 Jan 2013, 13:23

Zaboravih glavni deo: BRAVO za Fiat! :)

Autor carobnjak 31 Jan 2013, 13:24

@ carobnjak, samo da podsetim da je na slici Bravo Sporting za Brazil

https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2012/06/11/fiat-bravo-sporting

Autor auto 31 Jan 2013, 13:25

@auto
znam ali to je vest za neke druge... :)

Autor carobnjak 31 Jan 2013, 13:26

Tanjug prevodi..

Treća rečenica je zabrinjavajuća kada se pogleda u odnosu na drugu..

Autor Panchev9 31 Jan 2013, 13:35

A koliki je profit Fiata na 500l, u zadnjem kvartalu?
30.000*15.000= 450 miliona eura.
Za plate nije otislo ni 10miliona.

Autor B.M 31 Jan 2013, 13:45

Fiat na svakakvoj gluposti zarađuje, osim na Fiat - Alfa - Lancija automobilima. Tu pravi gubitke.

Autor markoni 31 Jan 2013, 14:57

Pise na quatrorute da fiat gubi samo u europi, u cijelom ostalom svijetu posluje s dobiti. Tamo pise i da je gubitak u europi u q4 2012 naspram q4 2011 smanjen s 300 mil na 160 mil tako da se stanje za fiat i europi popravlja

Autor ja 31 Jan 2013, 14:58

@Autor Deyan_L 31 Jan 2013, 13:48
vrednost brenda nije racunovodstveni podatak. to je razlika u vrednosti izmedju brendiranog proizvoda i istog takvog koji nije bredniran. u automobilskoj industriji najpriblizniji primer toga je skoda citigo i vw up!(dva bredna razlicite vrednosti). tako da to uopste nije fikcija, cenovna razlika izmedju ta dva identicna automobila uopste nije mala.
Tanjug izgleda da koristi translator kad prevodi tekstove.

Autor vts 31 Jan 2013, 15:27

@ vts
Nisi u pravu, ajde informiši se šta znači vrednost brenda (imena). To je ona vrednost na berzi, a mnogo veća nego knjigovodstvena vrednost svih materijalnih dobara, patenata, znanja i iskustava, koji kada bi se prodali nikad ne bi dobio za njih novca kao što vredi na berzi.

Autor Deyan_L 31 Jan 2013, 16:01

Dobro sam ja informisan, ne brini. Vrednost brenda utice na vrednost na berzi ali to nikako nije ista stvar(neopipljive vrednosti ucestvuje u ukupnoj vrednosti na berzi sa nekih 50% podatak od pre 10ak godina, danas sigurno nije 100%)!
Vrednost brenda je sirok pojam i moze da se definise i posmatra iz razlicitih uglova. ovo sto sam ja napisao je uticaj vrednosti brenda na cenu proizvoda.
brend nije ime! brend je mnogo vise od imena!
ispite spremaj iz knjige ne iz skripte pa neces praviti ovakve greske. :)

Autor vts 31 Jan 2013, 21:56

Obzirom da je i brazilska i americka radna snaga skuplja od Italijanske, logicno je da Fiat gubi u Evropi. ALi resi ce to Makinjone! ;-)
P.S
U fiatovom Bilansu se izrazavaju i performanse Ferrarija, a opste je poznato da je prodaja luksuznih automobila u konstantnom porastu... kako god Bravo za Makinjonea

Autor Nedjo 02 Feb 2013, 21:33