
Kako prenosi Tanjug, akcije Pežo Citroen grupe opale su za četiri odsto danas, posle objave francuske kompanije o otpisu vrednosti imovine od 4,7 milijardi evra za 2012. godinu.
Otpis je najavljen pre finansijskog izveštaja koji će biti objavljen sledeće nedelje, a očekuje se da će pokazati velike gubitke, prenosi AP.
Francuska kompanija je bila prinuđena na ovaj potez zbog pogoršanog stanja na tržištu automobila u Evropi, koje će potrajati duže nego što se očekivalo.
Ukupna prodaja Pežoa, opala je za 16 odsto prošle godine, na manje od tri miliona vozila, jer je kompanija postala žrtva slabe prodaje na evropskom tržištu gde Pežo ostvaruje 60 odsto prometa.
Francuski ministar za budžet, Žerom Kaizak, izjavio je da postoji mogućnost da država pomogne Pežou ulaskom u vlasničku strukturu kompanije.
Pežo je prošle godine izbegao bankrot zahvaljujući državnim garancijama od sedam milijardi evra za Pežoovu banku PSA Fajnens (PSA Finance).
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot
Ako, ako, samo neka nafuravaju cene i neka skrnave dizajn. Pojedini modeli su za gađenje:
3008 npr, zato Scenic proda koliko proda.
107 je skuplji od Fieste, Fabije i Sandera, neka se spuste na nivo Citigo-a.
508 je skup kao nekad 607, za te pare Insignia boli glava, Superb da se raspametiš...
Peugeot je,u eri kanala KBM sa onim cuvenim promo filmovima, bio moja omiljena marka posle Alfa Romea. I dalje se okrecem za njim...ali nazalost za starijim modelima. 206, 307cc, 607, 407, 407SW, 406.
A sada, cini mi se, pocinjem da ga mrzim.
Deyan_L
"508 je skup kao nekad 607",
Mislim da ti nekada nisi bio u toku sa cenama. Znaš li koliko je, recimo, pre 5-6 godina koštao 407 2.0 HDI od 136 ks? Koštao je 26.540 ( u drugom paketu ). A znaš li koliko je tada koštao 607 2.2 HDI?
Da znaš, znao bi da je 508 danas ( nominalno i realno ) znatno jeftiniji nego što je nekada bio i 407 ( a 607 da i ne pominjem ).
A ne mislim baš i da je insignia danas realno jeftinija od 508 ( u svetlu motora i opreme ), moguće u nekoj verziji