
Kako prenosi Tanjug, predsednik Folksvagena Ferdinand Pih (Piech) nagovestio je da njegova kompanija planira da uvrsti još najmanje jedan brend u svoj trenutni asortiman, kao deo strategije da do 2018. godine postane najveći svetski proizvođač automobila.
Pih je za nemački magazin ADAC Motorvelt (Motorwelt), rekao da će njegova deca za 10 godina voziti jedan od najmanje 13 Folksvagenovih brendova.
On nije obrazložio o kom novom brendu je reč, ni kako će ga dodati, ali je Folksvagen prošlog meseca na Detroitskom sajmu automobila objavio da razmatra osnivanje „lou kost“ brenda koji će specificno biti namenjen za tržista zemalja u razvoju, prenosi Blumberg.
Folksvagen Grupa trenutno poseduje 12 brendova, uključujući osam automobilskih marki, segment za laka komercijalna vozila, dva proizvođača teških kamiona i jedan brend za motocikle.
Čelni ljudi nemačkog proizvođača, takođe su bili zainteresovani za kupovinu Alfa Romea, ali je izvršni direktor Fijata, Serđo Markione, za ADAC Motorvelt ponovio da je Alfa - "kultni brend“ i da nije za prodaju.
Najveći nemački proizvođač automobila je poslednjih godina proširio svoju paletu proizvoda kupovinom nemačkog proizvođača kamiona MAN, italijanskog renomiranog motocikl brenda Dukati i prestižnog Poršea.
Volksvagenova neto likvidnost, opala je za 57 odsto na 9,22 milijardi evra u trećem kvartalu prošle godine zbog troškova akvizicija.
Volksvagen je pokušao da ostvari dublje veze sa japanskim Suzukijem, kupovinom 19,9 odsto udela 2009. godine za 1,7 milijardi evra.
Pregovori su propali, Suzuki je tužio Folksvagen i na arbitražnom sudu u Londonu traži da nemačka kompanija vrati deonice koje je kupila.
Izvršni direktor grupe, Martin Vinterkorn, rekao je u avgustu prošle godine da je Folksvagen za sada zaokupljen brendovima koji su već u vlasništvu nemačke kompanije.
Autor: Tanjug.rs
Render: Autobild.de
@ carobnjak, na renderu je jedna od tri karoserijske verzije novog modela budućeg VW niskobudžetnog brenda.
Da se podsetite, u ovom starom članku imate još dva rendera:
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2012/10/11/volkswagen-priprema-automobil-za-6.000-evra
Znači ovo je novi Wardža Tourist sa Kangoo "očima" i telesnim DNK Škode?
Nek mu je srećan dolazak.
@ žole
Zato što Škoda odavno nije low cost (budget) brend. Low cost (budget) brend košta 2.000€ manje od Škode, da ne pominjem sad koji
Al da bude Tourist na sasiji, a ne na onoj novoj MP3 platformi. I da ima pouzdan motor, kao nekada, a ne VW samokvareci endzin
http://www.dodaj.rs/?1Z/rR/3mqD1evQ/wartburg-l-c-2015.jpg
Wartburg Low cost sedan 2015