
Preuzeto sa: Vrelegume.rs
Kako nas je pre nekoliko dana putem Vrele Gume Foruma obavestio njegov član V. I., kompanija MOL je u duhu dobrih poslovnih običaja, posredno potvrdila navode o problematičnom kvalitetu goriva, te isplatila u potpunosti zbog toga nastalu štetu na njegovom vozilu u visini od 140.000 dinara. Ove navode nam je i potvrdio ovlašćeni servis u kojem je automobil popravljen.
Ostaje željenje što kompanija MOL nije sprovela bolju kontrolu kvaliteta proizvoda koji prodaje, i što se ovom prilikom nije obratila medijima i svojim klijentima zvaničnim saopštenjem o uzroku i srazmerama plasmana goriva lošeg kvaliteta koje su pustili u promet.
Detaljnije o gorivu lošeg kvaliteta
Koliki je stvaran broj "žrtava" i potencijalan broj "ranjenih"?
Vrv. se nikada neće ni saznati...
Na MOL-u više ni papirne maramice neću kupiti, kamo sreće da većina postupi isto!
Samo je problem što naš narod brzo oboli od amnezije, te ovo neće imati dalekosežne posledice po mađarsku kompaniju...
Retko ovako na obe strane razum u praksi pobedi...
Znam jednog imaoca 'primere', sa kvarom u garanciji, pri cemu je 'Gaga' zamazivao kvar i oci vlasniku sve dok problem nije 'eskalirao' i automobil 'stao' ( za generalnu ). Mada ( sa nekih razloga ) nije bio duzan nista, Reno Nissan je nudio da snosi opravku do 3.000 ( a vlasnik preko ), ali je vlasnik hteo nova kola ( 'jer su ta bila vec na 120.000' ) i nista manje ... Pravi covek, sa principima. I novcima ...
Na sudu, naravno, nije dobio ni te 3.000 i sada 'pravdu trazi' u Strazburu ...
Treba nekad razuman biti, tako da pozdrav i za Mol i za ostecenog
Da se razumemo ovaj potrosac je dobio naknadu iskljucivo zato sto su Vrele Gume, a onda i ostali auto portali objavili ozbiljne clanke. Kao sto je i u zakljucku teksta navedeno pumpa nije imala hrabrosti da napise da su imali propust i da su uspesno resili problem. Daleko smo mi od uredjenog drustva jbg.
renault (Dunster) quatrro,
citajuci te, sticem utisak da se treba Alahu zahvaliti sto je "milostivi" Mol "podrzao" ovog gresnog gradjanina u nadoknadi stete, pa ne mora put Strazbura ili kosmosa po "svoje"?!
Da se ja pitam (srecom ne) Mol u Srbiji vise ne bi mogao poslovati ni kao "Sigurna kuća" u najpozitivnijem smislu, a kamoli fosilnim derivatima (sa 2,8 mlecne masti) trgovati!
Zakasnela reakcija MOL-a jeste klasičan amaterski potez i blamaža. Svoje opravdanje možda ima u nerazumevanju potrošača, baziranom na statistici (ljudi se uglavnom ne bune), a svoje neopravdanje ima u odjecima sopstvene (ne)reakcije u javnosti. Sad nek se zapita onaj trust mozgova što im sedi u komisijama za reklamaciju (ako ih imaju) i u menadžmentu da li je trebalo razumnije da reaguju u startu, i da ne pucaju sami sebi u nogu. Da se razumemo, ovo se dešava i dešavaće se, ne osuđujem MOL a priori, ali su morali da postupe profesionalnije.