
Sedma generacija Golfa je dobila još jedno priznanje. Čitaoci SUPERillu i «Guter Rat», najprodavanijih potrošačkih časopisa u Nemačkoj, izabrali su Volkswagenov najuspešniji model za «Automobil razuma 2013.» u kategoriji kompaktnih vozila.
Novi Golf je uverio čitaoce rasponom inovacija, smanjenjem mase do 100 kg,
multikolizijskom kočnicom, automatskom regulacijom razdaljine ACC, City
kočnicom i mnogim drugim novitetima.
Jürgen Stackmann, šef marketinga za Volkswagen koncern je nagradu preuzeo od
glavnog urednika Wernera Zedlera. «Za nas je veliko priznanje i podsticaj što
su čitaoci najprodavanijeg potrošačkog časopisa u Nemačkoj izabrali Golfa za pobednika.
Posebno nas raduje da su brojne inovacije u novom Golfu naišle na takvo
priznanje», naglasio je Stackmann.
Nijedan drugi automobil u Nemačkoj nije toliko dugo broj 1: već 38 godina Golf
je vođa na tržištu. I izvan Nemačke beleži izuzetne rezultate. Za sedmu
generaciju je već primljeno preko 100.000 narudžbina iz čitave Evrope. Zbog
velike potražnje sada su planirane dodatne smene u proizvodnji.
Osim toga novi Golf je već osvojio druge nagrade kao što su AUTO TROPHY
časopisa Auto Zeitung, «Best Cars 2013» časopisa auto motor und sport i
«All-the-car-you'll-ever-need» magazina Top Gear. Novi Golf je takođe izašao
kao pobednik iz svih važnijih testiranja vozila sprovedenih od strane nemačkih
automobilskih medija.
Po 14. put je dodeljena nagrada čitalaca časopisa «Dobar savet» u tri
kategorije «Kompakt», «Limuzina» i «Kombi/Van». U proteklim godinama
Volkswagenovi modeli Jetta (2012.), Polo (2010.), Golf Variant (2008.), Touran
(2004.) i New Beetle Cabrio (2003.) već su osvajali nagradu «Automobil razuma».
Izvor: PR Volkswagen / Autosport.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Po cemu li je New Beetle Cabrio 2003 dobio razumnu nagradu?
Podrskom Facebook fan kluba?
ал су досадни ови из фолцикиног пиара ... текстови им више одговарају Џоју или Глорији него аутоблогу
Svabe angazuju PR agencije koje placaju auto casopisima da za najbolje uvek izabiru VW. Americki, lobiranje, a srpski korupcija.
Pogledajte na sta lice emisije o automobilima u Srbiji. Sve se svode na citanje PR tekstova proizvodjaca automobila. Mirko Alvirko bi propao za mesec dana, kada bi rekao da na FAS-ovim Puntu klasik ili Fijatu 500L nesto ne valja.
"Mirka Alvirka" niko normalan ni ne smatra novinarom. On je najobičniji propagandista koji je "začet" u Miloševićevom režimu.
Mogu oni pisati sta hoce svako razuman nece kupiti VW pa cak ni pod hipnozom. Ovako ucestale reklame i provokacije mogu lako imati i kontra-efekte da ih ljudi vec pocnu ignorisati i neozbiljno svatati. Pa neka im je sa srecom ! Zelim im jos vise "nagrada" i tekstova i reklama puno vise neka im se to vec jednom lupi o glavu!!!
Ja ne vidim da je ovo nekakva revolucionarna vest? Pa Golf je decenijama automobil razuma. Problem je u tome sto ga ne moze bas svako priustiti jer je donedavno bio prilicno skup i svojom je cenom znacajno odstupao od pojma "narodni automobil". Danas je malo drugacije: cenom ga je sustigla konkurencija pa su se pojedini novinari dosetili da bi mozda mogao postati i razumna kupovina.