
Automobil jednog Francuza je nakon problema sa kočnicama jurio duže od sat vremena brzinom od 200 kilometara na sat. Frank Lecerf iz Pont-de-Metza, koji se nalazi u blizini grada Amiensa, je krenuo u supermarket po namirnice. Međutim, tokom vožnje je došlo do kvara na njegovoj Renault Laguni i svaki put kada bi Lecerf pritisnuo kočnicu, automobil bi još više ubrzao.
Automobil je ubrzo dostigao brzinu od 200 kilometara na sat.
Lecerf je uspeo da nazvove policiju i da ih obavesti o svojoj situaciji. Policija je poslala nekoliko automobila koji su locirali Lecerfa, a onda ga i pratili na autoputu. Sa Lecerfom su u kontakt stupili i inžinjeri Renaulta, ali nisu uspeli da smanje brzinu automobila.
Policija je ispred njega obezbeđivala put i omogućavala mu da prođe bez problema.
Na kraju je u automobilu nestalo goriva, a Lecerf je do tada već prešao belgijsku granicu.
Frank Lecerf je već tužio Renault zbog ovoga.
Izvor: Klix.ba
hmmm ... prvo gm kupio deo peugeota, a onda se glavnom rivalu peugeota ovako nesto desi ... sve je to krajnje sumnjivo ...
trebali bi napraviti i na autima da možeš da ispustiš gorivo kao na avionima:-)
evo, i ja vozim renault vec godinama, presao par miliona km.ali gorivo jos nisam sipao. kontaktirao sam i kazu-moja je sreca sto ne trosi...
A sto ga nije ugasio, izbacio iz brzine ili nesto pametnije nego da ceka da nestane goriva...ipak nije to spejs satl...
naj vjerovatnije svje je kontrolisano sa kompjutorm tako da on mehanicki nije mogao ništa napraviti
Ne mogu vjerovati da ne postoji način da se zaustavi automobil u takvim situacijama? Zato fino uzmeš manuelac i ne beri brige.
ok... glupo pitanje, znam... ali jel nešto nije bilo u redu i s kuplungom, pa se auto nije mogao ubacit u "ler" i pustit da stane sam?!? ...čak i ako se, zbog tih novodobnih beskontatknih kartica i električna kočnica s*anja mogao ugasit ili mu rućna nije radila...
Ne znam koja je Laguna u pitanju,ali na Meganu 2 motor moze da se iskljuci i u voznji.Sve u svemu,ova naucna fantastika uospte ne pije vodu,svaki agregat moze da se iskljuci u voznji.
To je bilo na automatiku, ne može se to desiti na manuelcu ili ako se desi lako ga je zaustaviti pritisnes kvacilo i držis ili izbacis iz brzine ili ga jednostavno pogasis. Ovde nema kvacila e sad kad je stisnuo kocnicu da li je mogao prebaciti u N to je pitanje a mislim da ga nije mogao pogasiti jer se gasi na dugme a cini mi se da ga ne možeš pogasiti dok si u voznji i krećeš se.
Mogao bi Markone da nam objasni sta se to u stvari desilo ovde, i kako treba postupiti u takvoj situaciji.
Ipak on Renoe u dusu znade... :)
@Dakara
ok... memam nekog iskustva s automaticima... mislim, da sam vozio jednog samo jednom...
ali, kako njega ubaciš u "neutral"? tek kad staneš ili ide u bilokojem momentu? nema opcije, da tekom vožnje automatika prebaciš iz "D" u "N"?
Ista prica kao i sa onom babom Belgijankom sto je pogresila put pa dosla u Hrvatsku,ma daj ,kako da ne.
@drug mirko,
pri tim brzinama rucna bi izgorila i kontrola vozila bi bila nemoguća.
u americi je bio problem sa fordom crown victoria koji su sami sebi dodavali gas do daske kad ubaciš u D, napravili su test da ni vrlo jak muškarac nije mogao zaustavit auto pritiskajući kocnicu.
@drugmirko
Istina nemam ni ja neko iskustvo sa automatikom vozio sam 407-icu i Smart ForFour sa tim mjenjacem. Na nekoliko foruma sam pratio diskusiju manuelni protiv automatik mjenjaca i primijetio sam da ljudi spominju da se može prebaciti u toku voznje čak neki su prebacivali da nisu ni stiskali kocnicu e sad koliko je to pouzdano ja ne znam al sam nalazio na više foruma. Trebao je samo kad je postigao tih 200km/h fino prebaciti u R i pun gas tada bi stao sigurno.
Sve navedeno je fatamorgana. Ima menjač, tako da pisati se može po želji. A posebno kakve veze ima pritiskanje kočnice sa ubrzanjem.
Može biti kao vic.
Izmisljotina cista. Sto se tice automatskog menjaca,ja vozim automatika i bez ikakvih problema kada je u D modu bez kocnice mozes prebaciti u N neutral. Kocnica se stiska samo kada je u P za sve drugo ne treba kocnica. Ovo je neka budala htela da uzme ostetu,da tuzi reno pa izmislila pricu...
@ BIH
nisam mislio rucnu kod 200 na sat, nego kad prebacis u ler, to jest, neutral i sacekas, da mu padne brzina...
@ drugmirko
ocigledno to nije bilo moguce, imao je na telefonu reno inzinjere i oni mu nisu mogli pomoci. danasnji automobili su kontrolisani sa kompijuterima i ako software/hardwere otkaze onda kazes halali huso materi i nadaj se naj boljem:)
Ovakve price stvarno ne mogu da "svarim". Godinama sam vozio autoamtike i na svakom je moguce izbaciti iz brzine tako sto samo gurnes is D u N, ne moras cak ni dugme da stisnes, ni bilo koju pedalu.
Druga stvar, posotji nesto sto se zove EMERGENXY BRAKE ili RUCNA!!! Sada, ove nove elektronske rucen kocnice nikako ne volim jer je ili on ili off, ne mozes posepeno da je povlacis.
Automobil moze da se iskljuci, opet je problem ako ima ovaj besmislen elektronski kljuc...
U svakom slucaju jedino da je imao elektricnu kjljuc karticu, i da je elektricna rucna, i da je neki suepr novi automatik na kome nije vezana poluga menjaca sa samim menjacem, i da je eelktronska papucica gasa i kocnice, da nema poluge izmedju, pa da shvatim ovo kao iole mogucje.
Kao ono sa priusom, svi priusi 2009 imaju manulenu rucnu, znaci sve sto treba je da se povuce rucna, koliko je to komplikovano???