home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok se proizvođači velikoserijskih automobila namenjenih srednjoj klasi bore sa nedostatkom potražnje, kao i sa prevelikim kapacitetima proizvodnje koji im opterećuju budžet, proizvođači sportskih (čitajte skupih), automobila izgleda da su došli na svoje.

Ferrari je na mukama jer već ima više od 1.000 zainteresovanih za svoj novi LaFerrari, a planiraju da ih proizvedu samo 499. Lamborghini je prodao sva tri Venena kojje planirao i to za tri miliona evra po komadu, a Koenigseggu ide toliko dobro da je malezijski kupac od njega naručio zlatnu Ageru. Ipak, izgleda da Porsche pravi najveći posao, jer njihova gama modela uključuje SUV model, četverovratnog kupea, kao i tri različita sportska modela.

Ipak, Porsche će u sledećih nekoliko meseci početi proizvodnju i novog malog SUV-a, Macana, zbog koga su u fazi proširenja fabrike u Lajpcigu. Naime, Porsche će zaposliti 1.000 novih radnika, koji će raditi isključivo na proizvodnji novog Macana, od koga Porsche očekuje odlične prodajne rezultate.

Izgleda da Nemci jedva čekaju da rade za Porsche, jer je na adresu kompanije stiglo više od 16.500 prijava za posao.

U svakom slučaju, investicija od 500 miliona evra uključuje prilagođavanje celog proizvodnog procesa, kao i modifikaciju gotovo svih delova fabrike.

Tekst: Proauto.ba

Renderi: Quattroruote.it



čitanja : 1625



Komentari

Stiže i Tiguan ? :)))
Što je najcrnje od svega, bolje izgleda od Kajena, što i nije teško.

Autor Pitbull 14 Mar 2013, 13:35

@PITBULL
Q5 ;)
Auto koji nema veze sa Tiguanisom :)

Autor dusan 14 Mar 2013, 14:24

meni ovo izgleda odlicno...lici mi malo zadnjim delom na jedan od najlepsih SUV-ova svih vremena Infiniti fx prve generacije.

Autor UROS 88 14 Mar 2013, 16:29

dusan
Znam. Poenta je da nije Porše, kao što ni Kajen nije ( Tuareg ). Koriste njihove motore.

Autor Pitbull 14 Mar 2013, 19:42

Prelep zadnji kraj, za razliku od kajena...

Autor Jimmy 14 Mar 2013, 19:58

@PITBULL
Audijeva platforma je TOP,nije to Fiat,Reno ili nesto tako.
Tako da,sto da ne?

Autor dusan 14 Mar 2013, 21:01

dusan
Ok, ali za Audi.
Zašto plaćati "Porše" a u stvari kupuješ Audi ???
Što bi reko Enerdži, Audi u svadbarskom odelu. :)))

Autor Pitbull 14 Mar 2013, 22:17

Ok, ali za Reno.
Zašto plaćati "Mercedes" a u stvari kupuješ Reno ???
Što bi reko Enerdži, Reno u svadbarskom odelu. :)))

Evo, ja samo dve reci zamenio, i leglo ko budali samar:))))

Autor toma 14 Mar 2013, 22:32

@PITBULL
Sta fali Audiju?To je top 3 platforma,zasto trositi velike pare za nesto,kada vec nesto vrhunski imas tu ispred nosa.
Sto kaze toma,zasto placam Mercedes,a kupujem Reno?To je mnogooo gore.

Autor dusan 15 Mar 2013, 00:30

dusan
Ne fali ništa, ali nije Porše.
I BMW radi to sa Rolsom. prodaju Rolsov imidž m Bentli takodje.
A zašto imaš dvostruke standarde ???
Jedno ti je ok, a drugo nije.
Nije u redu ni jedno ni drugo.
Tj, ja ne bi kupio tako nešto.

Autor Pitbull 15 Mar 2013, 09:17

@PITBULL
Nije to,nego prozivas nekog,a Mercedes vec to npr radi.Svi oni gledaju profit i jeftinije im je da urade ovo nego da prave potpuno drugo nesto.Ok mi je ovo zato sto opet bolje je imati Audi motor,nego Reno motor.Tj,kupis Mercedes,a imas motor koji ima i Dacia Sandero,to je ok?Opet ce ovo biti platforma Audija,ali sve ce biti poboljsano,kvalitet svega ce biti poboljsan...

Autor dusan 15 Mar 2013, 12:45

dusan
Motor ( u socijalnoj verziji, koju ja ne bi kupio ), a ovde je reč o platformi.
Dalje, Reno pravi jedne od najboljih motora, ( videti F1 ).
a gde je tu Audi ili Porše ???
A što se tiče motora :
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2013/01/19/audi-bmw-i-vw-pri-samom-dnu-liste-istrazivanja-o-pouzdanosti-motora
Toliko...

Autor Pitbull 15 Mar 2013, 12:57

Ghost deli pojedine komponente sa serijom 7, Phantom je 100% Rolls Royce
Nesto slicna situacija kod Bentley Continental i Mulsanne, ali postoji jasna distanca izmedju njih.
Meni licno ne smeta "placas to vozis to" filozofija. S obzirom da je sasvim izvesno da e vremenom kriza biti sve jaca, vrlo moguce ce se proizvodjaci udruzivati u sve vecem broju.

Jedino sto mi je bzvz u ovoj prici Touareg=Cayenne to da VW izgleda bolje od Porschea...

Autor englez 15 Mar 2013, 13:23

I da sumiramo, ja nemam dvostruke aršine, ono što sam rekao važi za sve.
Dakle ne opravdavam što Mercedes nešto uradi, a drugima to isto da zamerim.
Ali razlikuje se u tome što Porše koristi VW platformu i motore ( Kajen ), ovde Q5 platforma. I što u A klasi u najslabijoj i najjeftinijoj verziji bleji Renoov motor ( što isto ne opravdavam ).
Dakle razlika je velika, uzmeš bilo koju jaču verziju, to je potpuno Mercedes, ali ovde faktički ništa nije Porše. Znam da si ti navikao na ovo pa braniš, Bentli VW platforma, Porše, Audi itd.
Sve ista kuća, dele sve.
Ali svako ko je objektivan i realan neće staviti kao plus to što kupuješ VW sa Porše ili Bentli znakom. ;)

Autor Pitbull 15 Mar 2013, 13:26

@Pitbull

To sto dele platformu ne znaci da su isti automobili.
Jedna ista platforma moze da se koristi kod mnogo razlicitih vozila koja ce imati potpuno razlicit karakter. I nije to sitnica sto se u A klasi nalazi motor koji ide i u dacia modele.
Znaci svi saradjuju, razmenjuju tehnologiju, motore, nije to nista lose.

Autor Damko 15 Mar 2013, 15:20

Damko
Nije sitnica, ali to je bazni najjeftiniji motor i nije samo on u ponudi. Dakle imaš jedan taj najjeftiniji i sve ostalo su njihovi.
A ovde je platforma u pitanju, i sigurno će biti motori, ako ne kompletna ponuda...

Autor Pitbull 15 Mar 2013, 16:28