home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen (VW) se priprema za izazovno okruženje u ovoj godini, oslanjajući se na inostranu potražnju koja bi trebalo da nadomesti smanjenu prodaju na ključnom evropskom tržištu, izjavio je glavni izvršni direktor Martin Winterkorn.

U prva dva meseca ove godine nemački automobilski div je širom sveta prodao oko 1,4 miliona automobila, 8,3 posto više nego u istom periodu prošle godine, naveo je Winterkorn u četvrtak na godišnjoj konferenciji za novinare, ne navodeći detaljnije podatke.

U ponedeljak VW je saopštio da je prodaja njegovog glavnog istoimenog brenda, na koji otpada gotovo trećina dobiti grupe, pala za osam posto na evropskom tržištu, gde najveći evropski proizvođač automobila prodaje trećinu vozila.

"Moramo stvarno podmetnuti leđa i dati sve od sebe. Okruženje definitivno predstavlja težak izazov, posebno za evropske proizvođače vozila", rekao je Winterkorn na konferenciji u Volkswagenovoj centrali u Wolfsburgu.

Operativna dobit brenda Vokswagen pala je u prošloj godini 4,1 posto, na 3,64 milijarde evra, a gotovo isti pad zabeležila je i u češkoj jedinici Škodi, spustivši se na 712 miliona evra, naveli su u godišnjem izveštaju objavljenom u četvrtak.

Za kompaniju sada postaju važna tržišta "Azije, istočne Evrope i Južne Amerike", rekao je Winterkorn, dodavši da će VW povećati proizvodnju u Kini.

"Spremni smo za aktualnu situaciju", naglasio je Winterkorn.

Izvor: Seebiz.eu



čitanja : 611



Komentari