home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Čelnici Fiata su u prošlosti više puta ponavljali da Alfa Romeo nije na prodaju, kao i to da neće promeniti svoje mišljenje, dok je Sergio Marchionne svojevremeno izjavio da su do sada u Alfa Romeo "previše uložili da bi ga se sada otarasili."

Podsećanja radi, iz Volkswagena su više puta isticali da su "ozbiljno zainteresovani" za kupovinu Alfe, ali su Italijani odgovarali da nemaju "nikakvu nameru da Alfu prodaju Volkswagenu."  

Poslednja vest (iz pouzdanih izvora u nemačkom Ingolštatu, sedištu Audija) međutim kaže da je prodaja Alfe glavna tema u pregovorima između top predstavnika Fiata i Audija i da je "prodaja možda blizu." Nikad ne reci nikad...

Izvori bliski čelnicima Fiata i Audija, Sergiu Marchionneu i Rupertu Stadleru, potvrđuju da su oni u pregovorima "oko velikog posla."

Tema razgovora sem prodaje Alfe je navodno i Fiatova fabrika Pomigliano u Italiji (gde se trenutno proizvodi Fiat Panda) koja će, ako razgovori budu uspešni, ponovo početi da proizvodi Alfe, ali tada pod kontrolom Audija. 

Kao što je poznato, Volkswagen planira da do 2018. godine postane najveći proizvođač automobila na svetu, a kupovina Alfa Romea (Nemci su pre nekoliko godina navodno bili spremni da za to izdvoje milijardu evra) bi doprinela postizanju tog cilja. 

U Fiatu već duže vreme planiraju veliki povratak Alfa Romea na američko tržište, najavljuju nove modele (Giluia međutim nikako da stigne), postigli su sporazum sa Mazdom o proizvodnji novog spidera, ali aktuelna ponuda Alfe je "spala na dva slova" (MiTo i Giulietta), dok prodaja pada.

Tako je u prva dva meseca ove godine Alfa Romeo na tržištu Evropske unije prodao čak 40% manje automobila, a tržišni udeo je smanjen sa 0,9 % na 0,6 %.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2271



Komentari

A zasto su nemci ozbiljno zainteresovani?!?

Autor carobnjak 28 Mar 2013, 19:18

Milijardu evra za ceo Alfa Romeo?????
Pa toliko košta FAS,
Sem toga, ja mislim da se ovde radi o pregovorima za prodaju napuštene Alfine fabrike, u kojoj bi se proizvodili Audi motorcikli

Autor L Dejan 28 Mar 2013, 19:19

Lancia je uništena, Alfa je posrnula totalno (prepakovani Fijati), a Fiat tone polako sa svojom prastarom paletom modela. Bolje da prodaju Alfu nekome ko zna kako, a kada budu propali neće hteti da ih kupe ni za dolar.

Čika prsluk ne zna gde udara.

Autor Predrag® 28 Mar 2013, 19:36

@Predrag®
a tebi je kao zao? :)))

Autor carobnjak 28 Mar 2013, 19:46

Nije Nemcima interesantna Alfa u ovom stanju. Alfa ima bogatu istoriju prelepo dizajniranih modela na kojima se moze graditi ogromna ponuda savremenih Alfi. Nemci imaju tehnologiju, dizajneri ne moraju puno lupati glavu kako da odrade dizajn jer je dovoljno da pogledaju stare modele. Audi je isti recept primenio i na Lamborghini-u.

Autor nsx 28 Mar 2013, 19:49

Mada, Alfa + Audi bi bila dobitna kombinacija!

Autor carobnjak 28 Mar 2013, 19:53

@carobnjak
Žao mi je Alfe i Lancia-e, ali Fiata već nije ni najmanje. Mada, nisu krivi radnici ni sam brend, već čika prsluk i društvo budala na čelu kompanije. Proći će oni gore nego Zastava.

Autor Predrag® 28 Mar 2013, 19:58

700 miliona do milijardu evra kosta razvoj potpuno novog modela, tako da mi to deluje malo za celu marku Alfa Romeo, mada mi ne znamo kolike gubitke imaju i u kakvoj su situaciji.
Opet treba uzeti u obzir i koliko jos bi Audi trebalo da ulozi da ponovo digne Alfu na noge. Treba im bar jos 2 nova modela, a pitanje je dokle je Giulia dosla sa razvojem.
Mada bi VW sa svojim platformama i deljenjem delova u koncernu mogao da doda jos dosta modela uz relativno niske troskove razvoja.

Autor Vlada 28 Mar 2013, 20:00

@Vlada
Ma nece biti previse ulaganja.
Eto naslednika 159-tke,spolja Alfa unutra A4...Tako bi i dobijali modele sa min. ulaganja,a zaradjivali bi puno.Nemci su to,nece oni tek da ulete lovu...

Autor dusan 28 Mar 2013, 20:28

Mislim da bi ovo bio dobar posao. Audi ima proverenu tehnologiju i kad se na to doda Alfa dizajn sigurno da dobijamo vrhunski proizvod.

Autor Bagzi 28 Mar 2013, 20:29

Od tog posla nema nista. Videcete.
Nece Markione da je proda. Zna se kakvi su Zabari. Tudje hoce, svoje ne daju.
Samo SEAT medju LOW COST brendove.
Alfa da izbaci Djuliju i naslednika 166, i izvucicce se sami iz te krize.

Autor Audi A1 28 Mar 2013, 21:28

Iz novinarskog ugla posmatranja ne postoji logican razlog za kupovinom jednog brenda koji je na ivici provalije. Volksvagen vec ima potencijalnog bankrota, spanskog Seata pa bi kupovina Alfe bila samo dodatni balast Nemcu. Jedino opravdanje sa ove tacke gledista bio bi nekakav nastup na trecem trzistu. Krizna Evropa je u ovom trenutku prezasicena automobilskim brendovima.

P.S. Niti Alfa ima, ne znam kakav dizajn, niti je Audiev dizajn los. Naprotiv, sudeci po ostvarenom uspehu u prethodnom visegodisnjem periodu, zakljucak je sasvim jasan.

Autor Vojvoda 28 Mar 2013, 21:41

S jedne strane, bice mi zao da se aljkavost italijana izgubi iz Alfe. Auto treba da ima manu, a italijani su majstori u tome da zabrljaju nesto. Medjutim, ne moze se zabrljati na lansiranju novih modela.
Zato, s druge strane, potpuno podrzavam da AR padne u ruke VW, jeste da ce se duh izgubiti, ali ce AR nastaviti da postoji.

E sad... ko zna kako bi izgledala Alfa kada DeSilva bude nadgledao i nju? Meni su 156 i 147 i dalje svezi automobili, posle toliko godina...

Jedino sto mi nije bas najjasnije jeste - kako se AR uklapa u VW-ov portfolio brendova? Nekako mi se cini da ce biti mnogo preklapanja i sa VW i sa Audi-jem.

Autor W 28 Mar 2013, 22:28

Kupovina alfe niti treba audiju niti VWu. VW vec ima jedan "sportski" gubitaski brend koji igra na slicne adute kao i alfa, "kao" sportski dizajn i prevelika cena. Alfa je auto sa bogatom tradicijom i nista vise. Sad su u izuzetno losoj situaciji, novih modela nema, prodaja sve slabija, sto bi se VW zaleteo da kupi propalu firmu?

Autor Damko 28 Mar 2013, 23:47

Milojardu evra malo za jednu fabriku,pa Sartid je prodat za 1 dolar.Znaci pitanje je kako stoje sa finansijama.Kao veliki ljubitelj Alfe ne bih voleo da ode u ruke Nemaca,ali npr pogledajte Lamborghini,promenjen je vlasnik,ali svi su bili na dobitku.

Autor UROS 88 29 Mar 2013, 02:54

Mislim da bi nama vozacima i potencijalnim kupcima prelazak Alfa Romea u ruke VW bila dobra vest. Sta bi Alfa Romeo izgubio ukoliko bi presao u ruke VW? Po meni apsolutno nista! Barem bi to bili ako nista drugo pouzdani automobili sa debelom tradicijom. Vidite i sami da Alfa kao polovnjak ima jako niske cene jer znamo ko je proizvodi i na kakvoj platformi.

Mislim da bi VW obavezno morao Alfa Romeo da izdvoji od svih drugih brendova unutar njega i za njih pravi posebne platforme i ostale delove kako bi zadovoljio zelje kupaca koji Alfa Romeo smatraju posebnom markom. Deljenje platformi za npr. Skodom nebi imalo smisla po meni i to bi bilo skrnavljenje brenda Alfa Romeo.

Da se ja pitam pogon u svim Alfama bi bio pozadi i time bi marka dobila na ekskluzivitetu i mogla da parira svom prirodnom konkurentu BMW-u. Onda bi svi oni koju kupuju Alfa Romeo znali sta kupuju i na cemu su!

Takodje, mozda u okviru celog ovog posla VW moze da prepusti npr. Seat Fiat-u ako bi oni imali interesa za tako nesto jer ovom Markioneu svakave ideje padaju na pamet...

Autor N.G. 29 Mar 2013, 03:02

Kao što se već zna ,a ovo je odgovor N.G-u, VW namjerava da sve svoje modele stavi na 1 jedinu platformu MQB,zar to nije gore po automlobile nego njegovo loše poslovanje:)))kupovina Alfe od strane VW značila bi jedino nakardnu Smrt,jer bi od alfa romea ostao jedino naziv..( neko će reći pa i ovako nije to ta alfa,ali ipak je u rukama Italijana,pa kakvi su takvi su)..Da li je pouzdanost auta jedini adut.Nije? prema tome svi bismo trebali kupiti neku Toyotu,ili hondu,koliko vidim VW uopšte ne spada u vrh pouzdanosti,ali pošto najviše proizvode u EU i imaju reputaciju Golof je Golf i im adosta dijelova ,onda se zato i prodaje dobro..
Sa druge strane Alfa ima reputaciju iz 80-ih i početak 90-ih ,jer alfu kada vozi čivek pogotov benzinca ,onda on mora to auto da uništi ,jer motor traži da ide preko 4 hiljade obrtaja..I naravno mor apropast Alfa jer ljudi nemaju para da održavaju auto koje je samo za Merak i uživanje,) svaki vozak poalko izgubi taj Merak ili potrebu da uživa kada mu opadnu primanja i pare koje treba da uloži u uživanje) o šta se dešava,taj isti vozač poželi glupi pouzdani auto koji ga vozi od A-B tačke...E ako je već tako ja bih Rađe da ALfa romeo prestane da prizvodi aute ,nego da postanae AUTO ZA PREVOZ OD A-B TAČKE,i to je jedina suština i istina..Ostalo mi se sve gadi..i cijela AUTO INDUSTRIJA i trendovi i gluposti..(znate li ovu informaciju da je čelik Hundayija osuđen na 3 g godine zatvora jer je 56 milijardi prebacio lobistima koji su Vladama širom svijeta trebali da uguraju Hyndaji ( podmicivali su prevedeno).Međutim dao je milijardu u dobrotvorne svrhe i sada je na slobodi.I sada ja treba da vozim Hyundaji da bi tamo neki Čing JOG Ku,gulio milijarde i igrao ne fer..Pa mora Propasti Alfa romeo jedini bredn koji je imao nešto neki X faktor,kome je više do stila, dizajna, zvuka motora,stabilne vožnje,kada imate trend elektricnih auta, i projesčnih voznih osobina...O čemu mi pričamo o prodaji Alfa Romea..:))Alfu mogu napraviti samo oni koji vole ono što je alfa nekada uspjela da napravi : Stil, motor,vozne osobine, karoseriju...Inače ni VW i Fiat neće ništa od nje napraviti osim kopija svojih slaijih modela

Autor Ilija 29 Mar 2013, 12:52

Pozdravljam sve koji vole Alfa Romeo, imislim da će u budućnosti biti cjenjenija alfa romeo spider iz 70-ih nego neka nova alfa ,koja ako je kupi VW ili ako fiat digne ruke pa pocne baš srljati(jer još uvijek Giulijeta ima stila,ima QV motor,) ,onda može slobodno da se zatvori da ne postoji..Što s emene lično tiče.Nažalost

Autor Ilija 29 Mar 2013, 12:57

I još jedno pitanje za sve one koji mrze ili manje vole Alfa romeo ili misle da VW treba da posjeduje Alfa romeo.Koji je to automobil VW proizveo u prošlosti i koja je to ikona:naravno to je VW Buba i VW golf..Kava je reputacija i namjena tog auta .VW buba nastala od Nacističke ruke kao ideja o motorizaciji Njemačke nacije,( o voznim osobinama da ne govorim) i VW golf 2 ikona prevoznog sredstva..

Porediti ta dva modela sa Alfa Romeo spider ili prva alfa romeo Giulia i Alfa GT junor ili čak sa modelom 8c iz 1931 ( da te godine kada VW nije ni postojao), ravno je budalaštini...Znači neće i ne želi VW da stvara auto za uživanje već VW želi samo profit na proizvodnji prevoznih sredstava..

Autor Ilija 29 Mar 2013, 13:07

Pouka cijele ove priče je:
VW ne treba da pita uošte za Kupovinu Afla Romea, jer to bi bilo isto kao kada bi siromahu dao 1 milion eura( taj čovjek bi samo te pare spisako na gluposti,i ne bi uložio u razvoj ,obrazovanje i edukaciju,već bi kupovao stanove,i aute) ..A sa druge strane Fiat bi trebao da uradi sledeću stvar:
RASPIŠE TENDER ZA PRODAJU IMENA I ISTORIJE ALFA ROME,ali bogatim ulagačima i ljudim akoji imaju u kolekciji bar 65 modela te iste marke..Jedni bogati zaljubljenici u ovaj brend mogu od njeg ada pokušaju da naprave nešto lijepo i nešto što nije UNIFOMISANA AUTO INDUSTRIJA.indrustrija gdje morate stvarati istu platformu ZA mali gradski auto ( VW UP) i za limuzinu A8 audi..a to je današnji trend..
Alfa treba da ima svoje platforme,i za to treba 5 mlijardi za 5 platformi,alfa treba da ima svojih 6 motora a to je opet 5 mlijardi,itd itd

Autor Ilija 29 Mar 2013, 13:13

@Ilija

Po ovom tvom proracunu za alfu ce trebati desetine milijardi evra. Pa ko bi to platio?

Autor Damko 29 Mar 2013, 17:35

Ukoliko do ovoga dodje, promenicu nick u:

Uros Rotto Cuore

Samo jednom se ljubi...

Autor Uros Cuore Sportivo 29 Mar 2013, 18:08

Neto mi se cini da su male snse za ovako nesto.

Pogtoov to Fiat sigurno ne bi tek tako poklonio svu svoju tehnlogiju koju je godinama razvijao u vidu oslanjanja i motora.

Autor Fordovac 29 Mar 2013, 18:42

Drga stvar, recimo Seat, VW na da seat moze da uspe samo kao izrazito agresivna sportska marka, ali to zahteva veliak ulaganja za minimalan profit, i zasto bi onda isto to pokusavao sa Alfom.

Autor Fordovac 29 Mar 2013, 18:43

Dakle, VW kupi "Alfu", gasi SEAT-a?

"Fijat" proda "Alfu", gasi "Lanču", sve da bi imao pare da kupi ostatak strane firme ("Krajsler") kojeg je "Dajmler" uništio? Samo zato što je američko tržište trenutno jače i perspektivnije od evropskog tržišta?

Shvaćam, globalizacija, biznis, itd itd. Ali koji će biti izgovor kada sve ovo urade i stvari ipak ponovo krenu po zlu?

Gledao malo "mazdu6" na sajmu. Fenomenalan ali i suptilan dizajn, izuzetno kvalitetno odrađeno, od strane nezavisne firme koja već punih deset godina ima konsistentnu poruku.

Autentičnost, posebno u segmentu u kojoj "Alfa" igra, će se sve više ceniti. Ta marka već godinama srlja, nisam siguran da ga nemci dovoljno dobro razumeju da bi stavili na pravi put. Ma da ni "Fijat" nije imao sreće ...

Autor CaMIRO 29 Mar 2013, 23:30

I da nije istina ovako samo ruse i onako poljuljani i skoro nikakav imidz Alfe kod kupaca. Slazem se da ona ima istoriju ali od toga nema 'leba, ako ne dodje neko ko ce napraviti pravu gamu modela, i sve da to bude koliko toliko pouzdano, nema nista od 100 godisnje tradicije i trkackih korena i pobeda na trkama. Nju da ozivi moze samo neko sa lovom a to je realno VW, tj Audi kao neposredni kupac. Kazem to jer svi su oni Alfisti i fanovi, ali bi svi radije vozile nesto drugo, i voze nesto drugo, bas zbog legendarne pouzdanosti. Ne znam sta je to Fiat ulozio u Alfu kada je spala na dva modela koja se ni po cemu ne izdvajaju iz konkurencije osim po mozda dizajnu koji ocigledno se nije dobro primio, a to je ono sto prodaje vozilo danas. Pre bih rekao da je ovo sada sramota na sta je ona spala nego sta ce biti sa njom ako je preuzmu Nemci...

Autor Orlo 29 Mar 2013, 23:34

Mislim da je Alfu ubilo potrosacko drustvo i zelja svih da voze preterano uredjene automobile svi teze ka nekoj kategoriji ‚‚premijum‚‚,pa tako imamo b segment ‚‚premijum‚‚ audi A1 sa 80 konja i ‚‚skupom i kvalitetnom plastikom‚‚sto je potpuno besmisleno.U mom sistemu vrednosti taj mali audi bi bio premijum da ima 200 konja,7 stepeni i multilink, pa makar imao i go'lim unutra.Kao sto ne vidim sto bi neko kupio Fabiju za 3000skuplje od Dacije, tako i ne vidim sto ne bi ustedeo 4000 pakupio Fabiju umesto A1, tehnicki su isti.Ta plastika i gedzeti u enterijeru ne vrede toliko.Skines oplate vrata,ceo kokpit,sedista i stavis na livadu,onda pored stavis to isto skinuto sa Sandera uz sta jos i dodas (za razliku u ceni) koznu garnituru(dobru sa masazerom u fotelji),dobar LED TV od metar i po,Fenomenalan dvokrilni frizider i npr jedan jaci racunar i kartu za odmor na Kubi 10 dana za dve osobe,zatim se udaljis na deset metara, pogledas i procenis da li ovih par komada plastike, hromiranih prstencica vrede bas toliko vise.Nekada je merilo premiuma bilo minimum 200 ks i najmanje 8 cilindara.Audi nije bio premijum dok nije napravio V8, dzaba mu kvalitet.I Tojota i Nissan ne bi napravili premijume da nisu napravili 8cilindrase.Od evropskih automobila od 70-ih do 90ih,samo su BMW,Mecka,Jaguar,Rols i Maserati (ako zanemarimo super sportiste)ispunjavali ove uslove.Alfa ne moze sa svojim imidzom praviti jeftine automobile, a za skupe joj treba zadnji pogon i V8(barem u nekoj verziji to je ulaznica po meni,a ona je poslednji V8 ugradila u Montreal jos 70ih)Ovako ne pruza nista vise od Pasata,Lagune,Mondea, a to ne idesa njenim imidzom.

Autor FabianiM3 29 Mar 2013, 23:39

@Ilija
Bas si se 'raspisao'.Izgleda emocije proradile.Daleko od toga da su VW UP i A8 na istoj platformi.Takodje,svi audi modeli od A4 pa na gore su na Audi platformama,ne VW,vec Audi platformama.Zasto Alfa da ne bude unutra Audi,ako moze da bude Fiat?Iskreno,pre bih dao 20.000e za Julijetu,a da znam da je ispod lima Audi,a ne kao sto je Fiat Bravo.Znaci placas skuplji Bravo,zato i propadaju.Ovako bi bila jeftinija varijanta A3-jke,ako gledamo bas taj segment i sigurno bi imala bolju prodaju.Audi tu ne bi gubio,oni kao premijum opet imaju kupce pa imaju i opet mnogo prodaju iako eto imas Golfa sa mnogo vise opreme za manje para nego A3,ali opet Audi mnogo prodaje taj model.Tako da mu npr. Alfa u tom segmentu ne bi previse smetala...Takodje,sigurno bi dobili neku limuzinu,pa posle ojacanu sa V8 i polako bi Alfu vracali tamo gde je svi zele.Je l je Audi unistio Lambo?Nije,vec je taj brend jaci nego ikada...
Iskreno da li ih uzeli ili ne meni je svejedno kao i vecini drugih ljudi,ali bi se Alfa digla iz pepela...Fiat je preokupiran Amerikom,Krajslerom,Alfu su kako vidim bacili u drugi plan,jedino sto se vidja zadnjih godina su 'renderi'.Te rendere ce neko sa lovom da pretvori u stvarnost,a to svakako moze Audi.

Autor dusan 30 Mar 2013, 03:29

Trenutni osnovni problem alfe, a to su pogresili i sa 4c je sto je prodaju po ceni luksuznih vozila, a one to jednostavno nisu.

Da se usredsrede na kvalitet i na specificnost dizajna i vozne dinamike i dosta je.

Ovo izigravanje luksuzne marke, a pouzdanost nije ni prineti jednom Audiju npr, koji i sam ima problema, o cemu onda pricamo?

Gulieta sada parira A3 po ceni, ali i A klasi, a iskreno, radije bih uzeo osnovnu A klasu i doplatio boju, nego kupio Guiletu i dopaltio motor. Jednostavno, nije ista stvar, ne odaje utisak kvalitetnog i luksuznog proizvoda.

Autor Fordovac 30 Mar 2013, 03:47

@Teoreticar
Važilo je kada je "Alfa" pravila šestocilindraše sa najromantičnijim zvukom koji je jedan auto mogao da proizvodi.

Važilo je kada su radili "bokser" motore, pa i kada su imali zadnji pogon sa menjačem i diferencijalom smešteni zajedno zarad bolju distribuciju težine.

Važilo je kada su se sa (skupim) "de dion" rešenjima trudili da poboljšaju ležanje u krivini i držanje puta.

A sada? Nije potrebno da neko provoza "mita" da bi provalio da je to "grande punto" sa kič retro nosom i okruglim zadnjim farovima. Vidi se iz daleka (krov, vrata, proporcije, ponuda motora).

"Grande punto" nije loš auto. Ali bolje bi bilo da su na njemu radili (pa bi možda naslednik izašao na vreme), nego da bez veze troše pare od njega praveći "Alfu".

Autor CaMIRO 30 Mar 2013, 12:27

@Dušan
Audi A3 je sada na novoj MQB platformi kao i VW golf 7.Od sada svaki novi model VW grupacije će biti na MQB platformi, do sada nije bilo tako.Znači modeli audija od A4-A imaju svoju platformu,ali od sada svaki model ima da koristi modularnu MQB platformu.upravo sa takvim pristupom se VW hvali.tj cijela patforma je promejniva po dužini naprijed -nazad,samo je jedan dio fiksan a to je polozaj volana ( pronađi na interentu platformu i prostudiraj).Znači zakljuak je isti ,svaki vozač VW grupacije će imati isti položaj za volanom od VW uP- Audi A8, ( u buducnosti) kada svi modeli budu osvježeni novom platformom..Znači rađe podnosim da je Giullieta na platformi Brava, nego da je na platformi WV UP ( to bi značilo da bi Fiat mogao i trebao da je stavni na platformu PAnde)..mislim da to neće nikada uraditi....
Sa druge strane alfa će dobiti u narednih 3 godine veliki zamah, sve je već spremno.bit će modela ko kiše ( sada u USA ide 4c,pravi sportski mali auto koji je širok ravno 2 m,i centralno postavljen motor) uživanje.Puno se čeka jer je FIat tek zagospodario platforamama crayslera i Jeepa,tako da novi alfa SUV treba da ima JEEP platformu ( a ne platformu MQB):)))a nidgje se i ne žuri..Marcione je rekao da je odbio dizajn nove Giulije jer nije zadovoljan,nema kompromisa..Alfa mora biti bolja u svemu,a to se ne postiz epreko noći::))

Autor Ilija 30 Mar 2013, 13:51

Zamislite da Alfa ima identicne delove kao Skoda?!?
To bi bilo ravno samoubistvu...

Autor carobnjak 30 Mar 2013, 14:13

@carobnjak
Sad ima FIAT-ove...A,skoda je za Fiat premijum.
@Ilija
Ta platforma je nesto sto sigurno Fiat uopste ne bi mogao da napravi.A,voleli bi sigurno,pa oni kupili amere zbog platformi.I jos nesto,sto je sigurno,A4 model i neka dobije tu platformu,svi veci modeli nece.A8 danas,mogao je da dobije Feton platformu,ali nije...A6 isto mogao neku VW,ali nije...Q5,A7,svi imaju Audi platform.
Ja samo ne razumem ljubitelje ovog brenda?!Nece Audi ili Vw delove,ali moze FIAT?Dakle nece da vozi A3 ispod lima,spolja Alfu,ali moze da vozi Fiat Bravo ispod lima,spolja Alfu...Msm svaka cast.

Autor dusan 30 Mar 2013, 19:04

dusan
pises gluposti, kao i obicno... :)

P.S. nikada ni neces razumeti!

Autor carobnjak 30 Mar 2013, 19:07

Bolje ugasiti Alfu, nego da je vode ljudi bez osecaja za lepotu i uzivanje(mislim na sve nemce, ne samo na one iz auto industrije), bez obzira na njihov kvalitet oni nemaju automobilisticku kulturu. Alfe i onako odavno nema.

Autor mARko 31 Mar 2013, 16:12

Jos tridesetih godina proslog veka je sam Hitler dao ogromne kolicine novca autounionu i mercedesu da skinu sa trona nepobedivi Alfa Romeo da bi dokazao uspeh nemackog inzenjerstva, kako nisu uspeli cak i sa bolesno velikim budzetima i samo povecali sopstvenu bruku i sramotu(tradicionalnu tupavost i nekulturu) pristupili su unistenju fabrike i brenda na druge nacine. Fijat im je nesvesno pomogao i bacio Alfu kao biser pred svinju. Nije hitler izmislio nemce, vec nemci hitlera. Ako mislite da je sve dosad neistina proverite zvanicne podatke, sreca da su u danasnje doba informacije mnogo dostupnije.

Autor mARko 31 Mar 2013, 16:38

@mARko
Taj union je bio jako uspesan tik uz Alfu '30-tih.Mogu i model da ti prikazem.Mercedes je tada takodje bio uspesan,sportske modele im je radio Ferdinand Porse.Tako da ne vidim tu sto ti kazes 'neuspeh'.Alfa jeste bila jaka nekada,sto kazes,ali i Mecedes je nekada bio broj 1,kao i da nije imao konkurenta...Danas je stvar drukcija,imas premijum japance,premijum Amere,pa i jos premijum nemaca...Ne zivi se samo od istorije.
@carobnjak
Nikada sigurno necu razumeti kako jedan fan Alfe voli Alfu sa Fiat delovima,a ne bi voleo sa Audi delovima.Izvini,ali to stvarno nikada necu razumeti.Da su svi ovi modeli zadnjih 10 i jace godina ciste Alfe,pa i da razumem da nece da ih preuzme Audi,ali ovako...Npr 146-Stilo,Djulijeta-Bravo,MiTo-Grande Punto.

Autor dusan 31 Mar 2013, 16:53

autounion i mercedes su bili broj 1 kada je Alfa(fabrika) povucena sa trka(od strane drzave tj. Musolinija na nagovor hitlera) i ostali samo privatni vozaci npr Enzo Ferrari kome su cak zabranili da koristi svoje ime na trkama. Nemci su spremali dugo vremena motore od 5 do 7 litara zapremine, a propisi su promenjeni(hitlerovom zaslugom) neposredno pred pocetak sezone, tako da su ostali proizvodjaci startovali sa motorima od 1500 ccm i pored toga nije bilo apsolutne dominacije hitlervagenovskih marki. Inace nerviraju me ovi ljudi koji se nazivaju Alfisti a voze dizele, alfiate i ostale fiate sa znakom Alfa Romea i govore kako je to Alfa i da uzivaju u voznji a nemaju pojma sta je u stvari Alfa. Inace zadnjih 10 godina su sramotne za ljude koji rade u Alfi. Alfa ne postoji.

Autor mARko 31 Mar 2013, 17:14

@dusan
pa ne mozes razumeti kad nisi razumeo ni da nemam nista protiv Audija nego protiv zajednickih delova sa Skodom!
A kakva je veza Audija i Skode, pa ti to najbolje znas! :)))

Autor carobnjak 31 Mar 2013, 18:05

@carobnjak
U planu mi je Audi i bicu vlasnik jednog.Ali pravog Audija,dakle minimum A4 ;)
Dakle,nema skode,seata i ostalog ;)
A,ovi ljudi kupuju Alfu,a ispod lima FIAT i sto kaze mARko zaludjeni 'kakva voznja Alfa pruza' i ostalo,a ustvari voze Fiat ;)

Autor dusan 31 Mar 2013, 18:39

@dusan
haha, ja u tome ne vidim nista lose!
Fijatu u principu fali samo bolja zavrsna obrada a to Alfa ima... :)

Autor carobnjak 31 Mar 2013, 18:49

@carobnjak
Verovatno je veoma pozeljno imati Fiat-ove delove, tj osnovu, zato je (Alfu) obilaze u sirokom luku... a kada ih budu kupili (tj ako od toga bude nesto, posto smo navikli na ovakve dezinformacije), videces nagli skok u prodaji, bez obzira sto ce mozda (a zapravo sigurno) najmanji model(i) imati delove k'o u Skodi... ;)
Lamborghini su preporodili, nakon "uspesnog" poslovanja (ne)sposobnih Italijana i proizvodnje modela sa "dusom" tako da...

Autor Orlo 31 Mar 2013, 22:31