
Ovogodišnji, 51. međunarodni salon automobila i 7. međunarodni sajam motocikala posetilo je više od 160.000 ljubitelja automobilizma, što je znatno više nego na prethodnom Salonu automobila.


Ovogodišnji međunarodni salon automobila, uprkos teškoćama u kojima se poslednjih godina nalazi automobilska industrija u Evropi, padu kupovne moći stanovništva i krizi u zemlji i svetu, izazvao je veliko interesovanje izlagača i posetilaca, najavljujući svakako bolje dane za srpsku automobilsku industriju.

Na sajmu je učestvovalo više od 400 izlagača iz celog sveta, posetioci su, u halama 1, 1A, 2A, 2C, 3, 4 i 5 Beogradskog sajma imali priliku da vide 51 premijeru automobila i 58 premijernih modela motocikala, uključujući i delove, opremu i brojne prateće i stručne programe.


Ovogodišnji Salon automobila biće zapamćen i po najvećem broju nagrada za posetioce otkako se organizuje Salon automobila u Beogradu.


Danas će na Beogradskom sajmu biti izvučene glavne nagrade. Najsrećniji posetilac 51. međunarodnog salona automobila, u nagradnoj igri u kojoj su mogli da učestvuju svi posetioci sa kupljenim ulaznicama, dobiće najnoviji model automobila FIATA PANDA 1. 2 Lounge, koju poklanjaju Fiat Automobili Srbija i Beogradski sajam.
PR Beogradski sajam
Foto: Autoblog.rs
@ Izlagači
Jedna mala molba: potrudite se sledeći put (pod uslovom da ga bude) da trubite bar 20 minuta bez prestanka, i to svaki sat, po mogućstvu, ne samo poslednji dan, i ne samo 5 minuta..
Vrlo smisleno, mnogo jaka akcija, sve majke sa malom decom i bebama, kao i ostali oduševljeni posetioci izuzetno bi voleli da upoznaju tvorca ove genijalne ideje.
Šta ste samo hteli da postignete, osim pucanja bubnih opni, mislim da ni vama samima nikad neće biti jasno..
@ Izlagači
I dajte malo kontrasta na štandovima, a ne beli zidovi, beli podovi, beli automobili, bele haljine hostesa.
Izmešajte malo boje!
Makar stazicom razdvojte 2 štanda (2 brenda).
Hajde i ja da iznesem par utisaka.
Prvo merc, odakle sam i poceo razgledanje. Potencijalni kupci C klase se sigurno nece odluciti za CLA. Pored toga sto CLA izgleda odlicno, mesta za glavu niti ima dovoljno napred, a pozadi je to u domenu teorije. Znaci fensi autic (CLA) za "nevisoke" muskarce i devojke. A klasa - osrednji kvalitet enterijera, ali odlicno dizajniranog, najbolja pojava od premijuma u kompakt klasi, solidan automobil. SL dobar, ali preskup, strashno preskup!
Najprijatniji utisak na merc standu ostavlja restilizovana E klasa, vrhunski automobil, ponovo mi je favorit u visoj srednjoj klasi od premijum nemaca.
Najgore kvake ima dacia na novim modelima, ma uzas. Ona plastika kao da je od neke gajbe ili nesto tako, em su pozamasne pa kad se povuce rucica ne moze a da se ne primeti nekvalitet.
Reno. Odlican dizajn, narocito klio, ali bez maramice za ciscenje nece da moze. Klavir lak sredisnja konzola skuplja otiske prstiju kao CSI Miami, zabranjeno za dodirivati. Captur: ista prica, odlican dizajn, ali mnogo bolji kvalitet materijala kod 2008, a i lepsi enterijer. Cak mi se i u 208 svideo enterijer, onaj pogled na instrumente preko volana je sasvim ok. RCZ malo cudniji posle ristajlinga, ali sasvim pristojna cena za izlozeni dizel primerak za manje od 30.000 e.
Kia pro_ceed, zakrenes volan, zvezdasti sraf u prvom planu, moglo je ono "skrovitije" da se uradi. Optima odlicna, samo sto bi morala cena da je povoljnija. I svidjaju mi se one felge na optimi.
Trudio sam se da se ne zadrzavam dugo kod onih koji su zakljucali vozila pa sam na bmw samo bacio pogled, osim na novu 3 koju su otkljucali kad sam pitao, nisam odusevljen.
Mazda 6 odlicna, crna ili bordo.
Suzuki sa mozda i najboljim ponudama na sajmu. SX4 sa navigacijom za 12k, swift sa krovom u drugoj boji i extra felgama za manje od 11k.
C elysee i 301 solidni, kao i limuzinski rio, tu chevrolet kaska sa aveom.
Malibu markantan, lepsi nego na slikama.
Mitsubishi ASX je dobra kupovina, lepo izgleda, dosta prostora pozadi, a retrovizori velikiiiii.
U fiesti sam se izlomio pozadi, sedista nedovoljno visoka, naslon za glavu smeta za ramena, B max ima lose resenje zadnjih vrata, neprakticno otvaranje i zatvaranje istih.
Octavia je pun pogodak, ponuda prostora je odlicna! Pozadi mesta koliko hoces.
Range rover evoque, bela koza koja je potpuno plava na sedalnom i bocnom delu nakon par dana ulazaka i izlazaka "potencijalnih" kupaca, valja ono odrzavati (isto i na jednom bmw-u, mislim da je 5 bila sa belom kozom). Evoque nije trebao ni imati zadnju klupu jer ljudi sa nogama nemaju sta traziti pozadi.
Golf standardno dobar, izgleda sire, stabilnije, sportskije.
IS stari, nema Q50, tako da nisam mogao uporediti sa nemcima (a i zakljucali ih kao da su od zlata, pa sta cete onda na salonu?).
Svaka cast uvoznicima koji su otkljucali vozila, ove godine dosta lepih hostesa, valjda ce i prodaja da krene.
P.S Apstrahujući volan iz Avea, ubedljivo najjači utisak sajma - Camaro. Nisam mogao da uđem, ali kad god sam prolazio, hvatala me nervoza.. Sam pogled diže adrenalin.. Mogu samo da zamislim zvuk V8 uživo i kako ide. Sad da mi daju da biram, ne bih pogledao ni jedan drugi osim Camara. Pun pogodak.