
Proizvođači automobila žure se da uvedu nove luksuzne modele na brzorastuća tržišta, čije vrednosti nastavljaju da rastu. U 2011. godini, prodaja luksuznih modela činila je 11,2 % od ukupnog broja prodatih automobila, dok je prošle godine taj rezultat opao na 11,1 %. Agencija R.L. Polk predviđa da će ove godine prodaja luksuznih modela porasti na 11,7 %, a da će sledeće godine dostići 13,1 %.
General Motors se zato priprema da uvede novi Cadillac CTS, dok je Hyundai predstavio svoj novi Hyundai Equus.

BMW neće izgubiti korak u ovom segmentu, jer je pripremio dizel verziju modela 3-Series, BMW 328d, a Honda preko svog brenda Acura prezentuje model Acura MDX.

Nissan-ov brend Infiniti predstavlja svoj hibridni SUV model Infiniti QX60, Daimler pokazuje svoj Mercedes-Benz AMG CLA 45, dok kompanija Jaguar-Land Rover uvodi nove modele Jaguar XJR, Range Rover Sport i treći novi model.

"Trenutno postoji mnogo takmičarskih aktivnosti, ali kada vidite sve naše nove, osvežene proizvodne linije modela, mi smo veoma dobro pozicionirani", rekao je Bob Carter, viši potpredsednik za automobilske operacije u Toyota Motor Sales USA, pozivajući se na Lexus brend. U protekle dve godine, krunu kao najprodavaniji luksuzni brend u SAD zadržao je BMW.


Jedanaest uzastopnih godina, do 2009. godine, kruna je bila u vlasništvu kompanije Lexus koja je bila pogođena prirodnim nepogodama u Japanu 2011. godine i zato izgubila prvo mesto. Međutim, japanski brend je vrlo brzo povećao prodaju na 244.000 prodatih automobila prošle godine, što je povećanje za 23 % u odnosu na 2011. godinu.
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Cadillac / Hyundai / Acura / Infiniti / Jaguar / Land Rover
Amerikanci bas pate od velicine a proizvodjaci automobila im se dodvoravaju... ovaj 328d se u ostatku sveta oznacava kao 320d (sa 184KS), a isto tako je i kod MB-a, koriste oznaku 550 (5.5 V8) a u ostatku sveta se oznacava sa 500 (nezavisno od modela bio on S, CLS, E, itd)
Ovoje tako tipicna pojava za velike svetske krize i turbulencije kada raslojavanja postanu izrazenija, a svi putem gadzeta u kojetretiram i automobile, zele da dohvate san o glamuru i udobnom zivotu koji izmice.Nesigurnost i strah se kompenzuju simbolima moci...preti nam ekonomska katastrofa,sve ove vesti o sirenju raznoraznih proizvodjaca,pojacavanju proizvodnje, ustvari vode ka ekspanziji iza koje sledi krah, jer kad tad nestane prostor za sirenje i sve se rusi kao kula od karata,kao kadmeduza pliva, ciklusi i tako vec dva veka otkad banke vode ekonomiju.