
Kada je Volkswagen 2008. na tržište vratio ime Scirocco većina je bila zadovoljna činjenicom da je nemački proizvođač pokazao da može da proizvede drugačiji i interesantan automobil koji se po mnogo čemu pozitivno isticao unutar Volkswagenove ponude.
Naravno, Scirocco nije bio po volji svima, ali prodajni
rezultati su ipak zadovoljavajući pa su u Wolfsburgu odobrili razvoj i
proizvodnju nove generacije.
Novi Scirocco će tako na tržište stići 2015. i, prema navodima CarAdvicea čiji
su novinari razgovarali sa Walterom de Silvom, šefom Volkswagenovog dizajna,
trebalo bi da bude "revolucionaran".
Drugim rečima, de Silva je izjavio da novi Scirocco "mora biti u potpunosti
drugačiji", kao i da u Volkswagenu ne žele ponoviti izgled sadašnje
generacije. Takođe, de Silva je dodao da sam dizajn još nije definisan, već je
ceo projekat još uvek u fazi razvoja.
Kakav god dizajn bio, novi Scirocco će se sigurno bazirati na modularnoj MQB
platformi, a standardno će biti ponuđen sa pogonom na prednje točkove i opciono
sa pogonom na sva četiri točka. Dakle, kao i novi Golf od koga će u osnovi
preuzeti i motorizaciju.
Izvor: Autonet.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
I treba. Ma koliko ovaj bio dobar, nikada mi se nije svidjao zbog svog "golfovskog" zadnjeg dela. Mora to vise da lici na pravi Kupe. Posto EOS-a nema vise, bilo bi dobro da se nadje i u Kabriolet verziji.
Sad ce umesto zadnjice, golfovska biti prednjica, a zadnjica ce biti od Passata! :)
Promena za 180 stepeni!
stavice golfove farove i masku i nazvati ga "radikalno drugaciji" - kao i svaki "novi" volkswagen, a ono u sustini i dalje sve isto.
Kada marka kojoj je diajn isti vec 30 godina, a poznata je po bezlicnosti, obeca da ce nesto biti radikalno drugacije od jedinog iskoraka koji su do sada napravili, onda me to navodi na zakljucak da ce vise liciti na Golf od aktielnog modela.
Corrado je bio auto, ali su ga brze-bolje ugasili, zato sto im je profit bitnije od ljubavi netuzijasta prema brendu.