home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor: Rts.rs

Od 15. do 21. aprila na Koridoru 10 kontrola brzine bez zaustavljanja vozila. Posle svih apela i akcija, Komitet za bezbednost saobraćaja procenjuje da smo daleko od cilja da prepolovimo broj poginulih u saobraćaju do 2020. godine.

Strategija i hitna akcija svih, potrebna je i našim drumovima. Samo u poslednja 24 časa dogodile su se 84 saobraćajne nesreće u kojima su poginule dve osobe. Putevi su nebezbedni, vozači neodgovorni, a hronike crne. Nama ostaje da što češće na to podsećamo, pogotovo pred praznike koji slede, a i sezona odmora će ubrzo.

Vremenski uslovi koji nemaju jasno definisana godišnja doba ne odgovaraju ni vozačima ni onima koji ih kontrolišu. Dug period padavina i nagli prelazak sa mokrih na suve kolovoze neminovno dovode do većeg broja nesreća. Zato u Agenciji za bezbednost saobraćaja posebno ukazuju na najugroženije kategorije u proleće, a to su motociklisti, biciklisti i pešaci.

"Vodite računa o tome kada i koliko konzumirate alkohol, vodite računa kada učetsvujete u saobraćaju u onim kritičnim satima a to je tokom noći, posebno petkom i subotom kada su ljudi nešto opušteniji i kao što se opuste u životu tako se opuste u saobraćaju", poručila je Željka Zebić iz Agencije za bezbednost saobraćaja.

MUP najavljuje konkretne akcije, i to za period uoči praznika. Novost je da će se brzina na autoputu kontrolisati bez zaustavljanja, i to u okviru međunarodne akcije koja će biti sprovedena na celom Koridoru 10 od 15. do 21. aprila.

Kompletan članak i video prilog na sajtu Rts.rs



čitanja : 1758



Komentari

"Putevi su nebezbedni"
To nema veze, samo kazne pisi...

Autor Pitbull 14 Apr 2013, 16:07

Nedavno sam imao opasan susret sa kolonom pod rotacijom na auto putu BG-ZG. Blizu iskljucenja za aerodrom, gde sam se uputio, primetio sam u retrovizoru rotaciono svetlo i ablendovanje od vodje kolone. Ja sam nastavio da vozim u svojoj desnoj traci, potpuno oslobodivsi levu. Taj vodja u BMW serije 5 saobrmcajne policije i je neprekidno ablendovao do momenta preticanja i cak je tom prilikom agresivno prišao na pola metra od mog Logana nekom sumanutom brzinom. Prakticno je usao u moju traku i zaljuljao moj auto buduci da ima visok profil. Sta je ocekivao, da odem skroz desno u zaustavnu traku?!
Znam da je Off topic ali sam morao sa nekim da podelim svoj gnev.
Ako budzet od kazni ide n odrzavanje puteva, onda podržavam ovu inicijativu.

Autor Uroš Cuore Sportivo 14 Apr 2013, 17:00

UCS
Očigledno je očekivao.
Uvek vozila pod pratnjom malo "zavate" i desnu traku, verovatno si primetio.
Jedan ispred, jedan iza, jedan sa strane.

Autor Pitbull 14 Apr 2013, 18:36

Onaj drugi ili treci uleti u desnu traku, takva im taktika izgleda haha

Autor NemanjaBB 14 Apr 2013, 21:24

@UCS

To je formacija koju moraju da zauzimaju po protokolu. I mene nervira, retardirana je

Autor Goran 14 Apr 2013, 23:21

Uvek se krecu "dijagonalno".

Po zakonu koji sam ja ucio treba dan stavis da se kreces istom brzinom bez promene trake.

Toliko insistiranje na brzini i slicnim glupostima, a 99 odsto ljudi ne zna pravila ponasanja u kruznom toku npr?

Ili da gradski sobracjani ima prednost?

Takodje, pregrst je sela u kojima nema ni pesackog prelaza, ni osvetljenja, a naalze se na magistralnom putu....

Autor Fordovac 15 Apr 2013, 00:02

Ma da, trebalo da stanem u zaustavnu traku i da dignem ruke u vis...
Nigde ja ne mrdam iz svoje centralne pozicije iz desne trake, sve i da je Severina u koloni.

Autor Uros Cuore Sportivo 15 Apr 2013, 08:05

Kakva god da su njihova pravila oko ostajanja u "formaciji" (koja smo videli kako su pametno napravljena kad im je budala u škodi dva puta isekla "formaciju"), nemaju prava da ugrožavaju život drugih u saobraćaju. Ne voze oni nikog drugog do, izabranog, ali samo prvog među jednakima. E sad naravno, sila boga ne moli...

Autor Nino 15 Apr 2013, 11:59

Pametno, a ovi ostali koji voze 180, 200 ili 220 km/h svoje automobile samo neka nastave jer su sasvim sigurno tada bezbedniji... mada da budem iskren, ovi sto su i do sada "slucajno" snimljeni kako grubo prekoracuju ogranicenje brzinu ce i dalje moci da ponistavaju kazne kod svojih prijatelja sa vise crta na ramenu...

Autor Orlo 15 Apr 2013, 12:08

Cekajte, jesu Nemci ludi sto nemaju ogranicenja brzine na autobanu ???
Nasi su vrv bolji strucnjaci ???
Realno je 120 komedija na autoputu.

Autor Pitbull 15 Apr 2013, 13:00

@Pitbull
Pa kada budemo imali saobracajnu kulturu, kada ne bi svi glumili ludilo i nervozu, kada budemo postovali pravila i imali kvalitetne puteva poput njihovih onda mozda mozemo razmisljati o tome, a sada kako bi se dodvorili onima u manjini koji vole da (pre)brzo voze onda to nema smisla...

Autor Orlo 15 Apr 2013, 13:14

@Pitbull

Zapravo, ~ 2/3 autobana JESTE ograniceno na 120. Tamo gde nema ogranicenja, vazi PREPORUCENA brzina od 130 km/h. To znaci, ako vozis 200, niko te nece zaustqaviti zbog prekoracenja brzine. Ali ako izazoves udes pri tih 200 - onda se to tretira kao prekoracenje.

Plus ovo sto kaze Orlo - ne mozes porediti njihove puteve, njihovo umece (zbog daleko ozbiljnije obuke), a i njihove automobile. Sta ti vredi sto je tvoj auto tip-top bezbedan za 200 km/h, ako po tom istom putu ide hiljade tehnicki neispravnih automobila... Put nije samo tvoj.

Autor W 15 Apr 2013, 14:00

Cela prica o ogranicenju i kaznama je potpuno smesna i smisljenja samo da bi se budzet punio iz kazni, umesto iz ulaganja u privredu.

Jasno kao dan.

Problem je samo sto takav sistem ne funkcionise.

Sva ogranicenja brzine su besmislena i treba da stoje kao preporucena, pa ko je pametan, drzace se normalne brzne.

A kazna za one koji voze 200 u zoni 60, ne treba da bude novac, vez zadrzavanje od sat vremena na licu mesta.

Tako cje svkao ko zuri, voziti nesto brze, ali ne kao manijak, a manijaci ce stajati parkirani i resen problem.

Autor Fordovac 15 Apr 2013, 22:53

@W
Mnogo loše si obavešten, koje crno 2/3 pod ograničenjem???
Živim u Nemačkoj i nije to ni blizu ko što ti misliš...
Vozio sam se sa više ljudi koji su imali obuku u nemačkoj, i voze katastrofa loše, ali baš loše. Jako mnogo loših vozača ima ovde u saobraćaju...
Ovde se poštuju pravila, jer ima 5 puta više policije i kamera, a ne zato što su kulturni...
Znam dvojicu švaba koje voze neregistrovane automobile...
I ovde švabe mnogo više prave prekršaje i rade nedozvoljene stvari nego stranci...
Ne idelizuj Nemačku bezpotrebno, nije sve ko što se priča.

Autor đura 16 Apr 2013, 19:44

@Djura

Ispred 2/3 stoji znak '~', dakle, otprilike, ukljucujuci tu ne samo permanentno ogranicene deonice, vec i one sa povremenim ogranicenjem (zbog radova, guzve, buke itd.). Ako je i manje - moja greska, ali moja poenta je i dalje validna.

Ja kulturu nemaca nisam nigde spominjao, mozda se to odnosilo na neki drugi post? Slazem sa konstatacijom oko policije i kamera.

Za ocekivati je da ce u Nemackoj najvise prekrsaja da prave svabe, a ne stranci, zar ne?

Svakako da DE nije idealna, pojedinacni slucajevi postoje svuda. Ali u poredjenju sa Srbijom - tesko mi je da poverujem da stanje u DE nije bolje nego ovde. Samo to.

Autor W 16 Apr 2013, 21:07

@W
Nisi u pravu za 2/3 ni sa radovima i gužvama.Dosta manje. I ko što si i sam rekao nisu konstantna.
Mislio sam na njihovo vozačko umeće i obuku, koje uopšte nije tako ko što ti misliš, čak naprotiv.
Naravno da je mnogo bolja situacija u Nemačkoj, ovde ne može da zaradi pare samo debil.

Autor đura 17 Apr 2013, 17:59

120 kmh na autoputu i u zemlji Srbiji je glupost. 120 kmh na bilo kom autoputu je glupost.

Autor Damko 19 Apr 2013, 12:39