
Hyundai Motor Korporacija je objavila poslovne rezultate prvog kvartala tekuće godine. Kontinuirani rast prodaje Hyundai-a globalno, uprkos različitim nepovoljnim spoljašnjim i unutrašnjim faktorima rezultirao je porastom prihoda za 6.0 % u poređenju sa istim periodom prošle godine.
Hyundai je prodao 1,171,084 jedinica globalno, od toga u Koreji 153,728
jedinica, u inostranstvu 1,018,076 jedinica u periodu prvog kvartala 2013.
godine, što je porast od 9,2 % za razliku od prošle godine. Prodaja
u Koreji je doživela blagi pad od 0,7 % u odnosu na isti period prošle
godine, dok je inostrana prodaja porasla za 10.9 % na 1,018,076 jedinica što je
nadomestilo pad domaće prodaje.
Hyundai predviđa da će vodeća tržišta automobila, uključujući pojedina tržišta
koja su tek u nastajanju nastaviti da ostvaruju nešto sporiji rast uprkos
izuzetno jakoj konkurenciji i nestabilnoj tržišnoj sredini. Uprkos svemu
Hyundai želi da jača svoja temeljna pravila kroz kvalitativni rast i
kvalitativni menadžment, a da bi uspeli u tome Hyundai planira da implementira
lokalne modele strategije, osnaži prodajne i servisne mreže, kao i da iznese na
tržište agresivne marketinške aktivnosti.
Ova nastojanja su već dala, pa tako imamo HB20 koji je od izlaska iz
brazilske fabrike u oktobru prošle godine pa sve do sada osvojio pet
najvažnijih domaćih nagrada uključujući nagradu „Vozilo 2013. godine Brazila."
Jačanjem dilerskih mreža tržište Hyundai-a u Evropi i Indiji su u konstantnom porastu. U SAD-u kumulativno rezultat prodaje Elantre je prešao 2 miliona jedinica od svog lansiranja na tržištu 1991. godine, uz pomoć strategije diferencijacije bazirane na poboljšanom kvalitetu.
Izvor: Auti.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Hyundai