home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai Motor Korporacija je objavila poslovne rezultate prvog kvartala tekuće godine. Kontinuirani rast prodaje Hyundai-a globalno, uprkos različitim nepovoljnim spoljašnjim i unutrašnjim faktorima rezultirao je porastom prihoda za 6.0 % u poređenju sa istim periodom prošle godine.

Hyundai je prodao 1,171,084 jedinica globalno, od toga u Koreji 153,728 jedinica, u inostranstvu 1,018,076 jedinica u periodu prvog kvartala 2013. godine, što je porast od 9,2 %  za razliku od prošle godine. Prodaja u Koreji je doživela blagi pad od 0,7 % u odnosu na isti period prošle godine, dok je inostrana prodaja porasla za 10.9 % na 1,018,076 jedinica što je nadomestilo pad domaće prodaje.

Hyundai predviđa da će vodeća tržišta automobila, uključujući pojedina tržišta koja su tek u nastajanju nastaviti da ostvaruju nešto sporiji rast uprkos izuzetno jakoj konkurenciji i nestabilnoj tržišnoj sredini. Uprkos svemu Hyundai želi da jača svoja temeljna pravila kroz kvalitativni rast i kvalitativni menadžment, a da bi uspeli u tome Hyundai planira da implementira lokalne modele strategije, osnaži prodajne i servisne mreže, kao i da iznese na tržište agresivne marketinške aktivnosti.

Ova nastojanja su već dala, pa tako imamo HB20 koji je od izlaska iz brazilske fabrike u oktobru prošle godine pa sve do sada osvojio pet najvažnijih domaćih nagrada uključujući nagradu „Vozilo 2013. godine Brazila."

Jačanjem dilerskih mreža tržište Hyundai-a u Evropi i Indiji su u konstantnom porastu. U SAD-u kumulativno rezultat prodaje Elantre je prešao 2 miliona jedinica od svog lansiranja na tržištu 1991. godine, uz pomoć strategije diferencijacije bazirane na poboljšanom kvalitetu.

Izvor: Auti.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / Hyundai



čitanja : 607



Komentari