
Rolls-Royce je i zvanično potvrdio da će se u njhovoj ponudi naći i kabriolet verzija nedavno predstavljenog coupea Wraith (o Wraithu više OVDE).
Prvi čovek kompanije Torsten Muller-Otvos je izjavio da Rolls-Royce planira kabriolet na bazi modela Wraith, a kako se očekuje na tržištu će se pojaviti 2015. godine.
Ranije se inače nezvanično goovrilo i o Rolls-Royce SUV modelu koji bi konkurisao budućem Bentley SUV-u, ali od toga nema ništa budući da Rolls-Royce uopšte nema u planu da takav model ubaci u proizvodnju. Ipak, Rolls-Royce bi još tokom ove godine navodno mogao da predstavi jedan koncept SUV-a, ali će ta studija ostati samo studija.
Takođe, Rolls-Royce priprema i novi Phantom, koji se u prodaji može očekivati za oko tri godine, možda i u verziji sa plug-in hibridnim sistemom.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Render: arhiva Autoblog.rs / Carmagazine.co.uk
UCS
http://2.bp.blogspot.com/-U0Z4hmJcQ60/TbDhnF3shGI/AAAAAAAAA58/FvRQp3Ic2rQ/s1600/maybach-landaulet-study-09.jpg
;)
@Pitbull,
Ma znam, super je on, ali meni na ime laundalet prvo padne na pamet model:
Peugeot 607 Paladine :D
Ali pod eksluzivnim kabrioletom smatram nesto sto ima jako dugu haubu i aristokratski izgled.
Maybach nije ispunio, po meni, te kriterijume...
@Sony,
Sve je u proporcijama. Odnos haube i gepeka. Kao nekad predratni MajbaSi...
Ovaj jos i najbolje izgleda od svih sto trenutno imaju u ponudi, samo napred! Takodje pozdravljam demant SUV-a.
@Uros
Zar si mislio da ce Sony skapirati tvoje 'duga hauba'?
Majbah je svoje zavrsio,nije taj koji je mogao da parira Britancima...
Kada izadje onaj novi kupe Bentlija,tj konkurent ovome...Parenje ociju..
Bilo je vreme posle Brooklands-a i da stigne :)
dusan
Pa Britanci su pukli. Toliko o njihovom uspehu. Da ih nisu uzeli i oživeli Nemci, mogao bi samo po muzejima da ih vidjaš.
A Bentli nije ni imao konurenta Majbahu, a ni Rolls Maybahu 62.
@dusan
RR je britanski koliko i 500L srpski:)
@pit
po cemu je to Maybah62 bio bez konkurencije. Po tome sto je bio besmislen proizvod, bez ideje, bez cilja, bez trzista. I Rimac moze da napravi elektro superauto, ali da ga prodaje za 2 miliona evra, proda 3 komada, i vise nikada ne napravi naslednika.
I Mercedes je pre 10 godina napravio SLR sa carbon-fiber kokpitom, ali je kostao koliko je kostao, i napravljen je u onoliko primeraka u koliko je napravljen. Treba napraviti auto od carbon-fibera, koji nece biti mnogo skuplji od klasicnih, i koji ce moci da se proizvede u odrzivom broju primeraka.
Jedna marka ce krajem 2014. moci da se pohvali da je u toku te jedne godine prodala vise carbon-fiber vozila nego svi ostali proizvodjaci zajedno u celoj automobilskoj istoriji:)