
Volvo silno želi da ima predstavnika u B-segmentu gradskih automobila, međutim za to će Šveđanima trebati partner. Volvo za sada nema čvrste planove pre svega jer sami ne mogu da se upuste u razvijanje platforme, a za sada nisu naišli na firmu koja bi sa njima delila troškove.
Šveđani su u potrazi za proizvođačem koji bi im garantovao implementaciju hibridne i električne tehnologije u mališana. Nažalost, modularna platforma koju su razvili nije predviđena za manje automobile. Na njoj će se od 2015. praviti svi veći modeli - od nove generacije S60 do novog XC90.
Volvo ne gura hibridnu tehnologiju bez razloga. Proizvodnja prvog dizelsko-električnog plug-in hybrida V60 će biti udvostručena iduće godine zbog izuzetno velike potražnje. Šveđani su očekivali da će prodati 5.000 automobila godišnje, međutim trenutna potražnja je duplo veća.
'Samo u Holandiji smo prodali 3.000 automobila za šest meseci' kažu u Volvou.
Istu tehnologiju, kada povećaju kapacitet za proizvodnju električnih motora i baterija, u Volvou planiraju da ponude i u ostalim modelima.
Izvor: Tportal.hr
Render: arhiva Autoblog.rs / Teknikensvarld.se