
Kako prenosi Beta, Evropska komisija je pokrenula temeljnu istragu o pomoći francuske vlade u restruktuiranju kompanije automobila Pežo-Sitroen. Komisija želi da utvrdi da li su time prekršena pravila Evropske unije o državnoj pomoći.
Prema planu o restrukturiranju, Francuska je Pežou garantovala sedam milijardi evra u kreditima i direktno je dala ili pozajmila još 85,9 miliona evra.
Evropska komisija će istražiti da li će plan o restrukturiranju omogućiti tom proizvođaču automobila da na dugoročnom planu opstane bez dalje državne pomoći.
Takođe će biti ispitano da li su žrtve koje je ponudio Pežo u zamenu za pomoć dovoljne, imajući u vidu da kompanije koje primaju državnu pomoć imaju konkurentnu prednost u odnosu na druge firme.
Restrukturiranje je počelo pošto je Pežo prošle godine zabeležio gubitak od pet milijardi evra, zbog krize na evropskom tržištu automobila.
Autor: Beta.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot
Trebala je francuska vlada da sedi i gleda kako joj propada strateška industrija. Sveobuhvatna teorija iz srednjoškolskih knjiga mora da se zadovolji.
Pošto jel' Vlade drugih zemalja to inače ,,ne rade''
Koja debilizacija teme.
Merkelova, izvadi trn iz oka svog
Evropske institucije su u Briselu,Luksemburgu,Hagu,a Evropska banka je u Nemačkoj.Lagano, Nemačke korporacije počinju da upravljaju tržištem,odnosno politikom,gotovo svi mediji su ili u nihovim rukama,ili su udeličari.Priliom sklapanja važnih investicionih ugovora,vrlo često je jedan od neformalnih uslova da flotna vozila državnih institucija i javnih preduzeća u zemljama istočne ili južne Evrope budu vozila nemačkih proizvođača.Nikada Opel ili Ford.Uvek VW,Audi,Škoda,BMV,Mercedes ili Seat.To je samo jedan od perfidnih modela zloupotrebe dominantne uloge nemačke u EU.Na kraju ćemo svi voziti VW.