
Čitaoci nemačkog automobilskog magazina Auto Bild su odabrali model CLA kompanije Mercedes Benz za ukupnog pobednika kada je reč o najlepšem dizajnu novih modela. Sa druge strane Mercedes-Benz E klasa je odabrana za najlepši model u svojoj kategoriji.
Žiri sastavljen od čitalaca čuvenog nemačkog magazina je dodelio priznanje inovativnom stilu Mercedes-Benz brenda koji samouvereno postavlja nove inteligentne dizajnerske trendove u svim kategorijama u kojima ovaj proizvođač ima svoje modele.
Više od 90.000 čitalaca nemačkog magazina je glasalo za pobednike među novim automobilima u pet kategorija. Nova E klasa je odnela pobedu u kategoriji luksuznih modela, dok je među kupe i kabriolet modelima pobedila CLA klasa, pri čemu je ova klasa proglašena i za najlepši novi dizajn u svim kategorijama.
Izvor: Moto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes
Stvarno je lijep dizajn. Eto i E klasa odnosi nagrade. Bese E klasa kod njih najprodavanija u aprilu, Petica bese samo 18 primjeraka vise od A6.
Ovakav je trebao da bude cls. U tim proporcijama bi se videla sva lepota ovih linija i detalja...
@Sony
malo ti je matematika zardjala. A6 je prodat u 18 primeraka vise od petice, a E klasa kao potpuno novi model je prodat u 2 komada vise nego A6, dakle 20 komada vise od petice. S tim da se treba uzeti u obzir da je kod A6 u doticnu brojku uracunat i A7, dakle sam A6 je prilicno ispod petice. Kod E klase su osim limuzine i karavana u brojku uracunati i kupe i kabriolet (za ovo nisam siguran za april mesec, znam da su do sada racunali u E segment sve E modele). Mada nema veze, 20 komada vise u Nemackoj, i to potpuno novi model. Cisto za tvoju informaciju u zadnje 3 godine, serija 5 se u Nemackoj na mesecnom nivou prodavala 1500-2500 (u jednom mesecu cak i preko 3000) komada vise od E klase. A od kraja jula pocinje prodaja restilizovane serije 5. Na Nemackom trzistu Mercedes je ispred BMW-a ukupno za oko 3000 komada, zahvaljujuci tome sto BMW nema konkurenta B klasi, koja se odlicno prodaje (oko 5000 komada mesecno).
@Sony
znaci volis tabele o prodaji, i slicno.
Evo ti male zanimacije (by Forbs):
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=836611
A uskoro stizu rezultati o prodaji lidera za april. Fenjerasi vec objavili...:)
Toma, dzaba petici redizajn kad je ostao isti, sad ces da vidia sta ce da bude. Tu razliku sto si naveo je mozda bila i nikad vise. Pa nema Mercedes takmac u X1, Q3 klasi, a zbog tog automobila je Bmw povecao prodaju. Serija 1 je dobila konkurenta tek sa novom A klasom itd. Eno u luksuzni vozilima prvi CLS, drugi Gran coupe, treca S klasa. Ne smijem da zamislim sta ce nova S klasa da im uradi. Pa lijepo da sacekamo GLA. :-)
Autor Sony 07 Maj 2013, 16:19
Koliko ja znam, prva A klasa je izasla pre skoro 15 god.
Ti se sve sluzis nagadjanjima, a od brojki nista, mastanje i ostalo je na drugom spratu :)
^
Ako cemo realno, A-Klasa u prve dve generacije nije bila direktan konkurent Seriji 1. Bili su konkurenti samo u smislu sto su bili 'ulaznice' u svet Mercedesa i BMW-a, respektivno. Sada je vec druga prica.
^
Ako cemo tako, onda i dalje nisu ulazni modeli, jer je A klasa bazna sa prednjim pogonom, a serija 1 sa zadnjim.
Tek se negde kose sa 4x4 pogonom. Sve ostale vozne karakteristike se ljubazno razlikuju..
^
"...onda i dalje nisu ulazni modeli..."
Kako to A Klasa nije ulaznica u svet MB, a Serija 1 u svet BMW-a? Da nisi hteo da kazes direktni konkurenti, posto o tome pricamo? U tom slucaju, po tebi je Serija 1 segment za sebe, posto nijedan drugi auto te kategorije nema zadnji pogon...
Sto se tice voznih karakteristika, pitanje je koliko je to argument za Seriju 1, buduci da ce u sledecoj generaciji to takodje biti auto sa prednjim pogonom. Ne zaboravi da 80% kupaca Serije 1 nema pojma da se radi o autu sa zadnjim pogodnom.
Ne razumem tu metaforu "ljubazno razlikuju"...
Pardon, trebalo je da pise: Sto se tice ZADNJEG POGONA, umesto VOZNIH KARAKTERISTIKA.
Nemanja, W ti je objasnio. Ona stara A klasa je skroz druga prica, a ova danas A klasa je svjetlosnim godinama ispred serije 1.
Ovo je nemoguce, kako to da nije Golf???
Salu na stranu, mene ovaj model uopste nesto ne privlaci.
Preko grane ko ima brdo para taj kupi i BMW i Mercedes, njima je to isto!! Te ne vidim poentu kad god izadje ovakva vest da se toliko diskutuje o tome!!
Autor W 07 Maj 2013, 19:51
Izvini, ti znas da ce biti sledeca generacija sa prednjim pogonom? Hvala, nisam znao da si bolje obavesten od ostalih.
A sto se tice ulaznih modela, pa to, procitao si izmedju redova, jesu ulazni, ali su opet totalno razliciti, tj ulaze u razlicite kategorije..
Ljubazno razliciti - e ovde vec ne znam kako da ti pomognem, mislim da ne zelis da ti objasnim, tj jasno ti je na sta mislim, vec zelis da ti strucno definisem termin "ljubazno", a to mi je malo detinjasto.
@Sony
Imas gore Tomin odgovor, procitaj ga opet pre nego sto krenes na sledecoj vesti da pises tvoje podatke i vizije i predvidjanja A La Nostardamus.
Ovde ispada kao da neko zivi od toga da je neki znak na haubi bolji, ja ne, a samo se bavim trenutnim stanjem, a preferiram BMW od velike Nemacke trojke..sto ne znaci da ne vozim ili da ne bih vozio neki drugi..
@Auto
Mala dopuna koja je mozda izostavljena
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2013/05/internet-auto-award-2013-a-class-is.html
@NemanjaBB
Mozda nisam bolje obavesten od ostalih, ali sam ocigledno bolje obavesten od tebe. Vise puta je bila vest na ovom blogu o UKL platformi i modelima koji se ocekuju da nastanu na njoj. Izmedju ostalog je i toma spominjao taj prelaz za Seriju 1.
Ostalo ne vredi komentarisati, ti ni sam ne znas o cemu pricas... Pozdrav!
Ljudi, glupe su te svadje postale. Moze svako da raspravlja o svojim afinitetima, neki modeli su bolji neki losiji, cinjenica je da je kod mercedesa najjeftiniji model najatraktivniji u gami, a kod BMW-a je najjeftiniji model najneatraktivniji u gami, bas kao sto je i cinjenica da prodaja modela koji pripadaju istom segmentu i sa slicnom cenom daje mnogo objektivniji odgovor na pitanje koji auto je bolji ili koji auto nudi vise. A u premijum segmentu, pod "nudi vise" ne misli se na veci prtljaznik i vise opreme za manje para.
BMW je vec 8 godina najveci premijum proizvodjac, vrednost mu je kao ceo Dajmler, u prvom kvartalu je ostvario neto profit od 1.3 milijarde evra, dok je ceo Dajmler imao profit od 500 miliona evra. Iiii? Sta jos da pricamo. Cak se i ta "neatraktivna" jedinica prodaje bolje od A "lepotana"? Kako to? Lepsi, bolji, mercedes je bolji brend, slicne su im cene, a ovaj se ipak bolje prodaje. Odgovor je: onaj ko kupuje takav auto, zna mnogo bolje od napaljenih internet-blog klinaca.
Da, sledeca generacija serije 1 bice bazirana na novoj FWD platformi koju ce deliti novi MINI i mali BMW modeli. Ne ocekujte FWD BMW duzi od 4.3metara. Dakle nece koristiti neku Megan ili Clio platformu. A svi znaju kako se MINI vozi. Cak ce i prepusti biti manji nego na ostalim FWD automobilima, i nema sumnje da ce FWD konkurenciju ostaviti u prasini, kad je faktor "uzivanje u voznji" u pitanju.