home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi B92, generalni direktor kompanije Tata Motors, Karl Slym, suočio se sa mogućom zatvorskom kaznom zbog optužbe da taj indijski proizvođač automobila nije bio u stanju da otkloni kvar na automobilu jednog kupca.

Verovatno ste čuli da se pojedini vlasnici automobila žale na usluge ovlašćenih servisa. Iako se žalbe najčešće odnose na visoke cene, u nekim slučajevima korisnici usluga ovih servisa nisu zadovoljni kvalitetom ugrađenih delova ili same popravke, ali kome se u tom slučaju žaliti?

U Indiji za takve probleme kupaca postoji Državna komisija za rešavanje potrošačkih sporova koja ima ovlašćenje da pored novčanih određuje čak i zatvorske kazne.

Kompletan članak na sajtu B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / Tata Motors



čitanja : 727



Komentari

Ako bi se isti principi primenili u Srbiji, vlasnici mnogih servisa, pretvorili bi se u vrsne muzicare.

Uglavnom za instumente sa klavijaturom.

Autor Vojvoda 08 Maj 2013, 01:32