
BMW je objavio opoziv za 42.000 primeraka modela serije 3 proizvedenih 2002. i 2003. godine zbog problema sa vazdušnim jastucima, istog onog zbog koga je pet japanskih proizvođača nedavno pokrenulo servisnu akciju za 3,4 miliona vozila.
BMW za sada nije primio bilo kakvu žalbu zbog nepropisne aktivacije ili povreda zbog ovog problema.
Felerični vazdušni jastuci koji mogu da izazovu plamen ili povrede putnike, biće zamenjeni u ovlašćenim servisima, za sada samo u SAD.
Problematične vazdušne jastuke je proizvela japanska korporacija Takata.
Širom sveta je zabeleženo samo šest incidenata, u kojima nije bilo povređenih, ali je ova greška izazvala masivni opoziv.
Izvor: Cdm.me
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
Manje od 50k automobila, i to starih 10+ godina... Briga o kupcima, ja bih rekao.
Još današnjih vesti o opozivima:
http://www.autoevolution.com/news/2013-mercedes-benz-gl-class-recalled-over-seatbelt-issue-59050.html
http://www.inautonews.com/recall-roundup-mercedes-benz-citan-for-airbag-replacement
Ovi E46 kada dodju iz inostranstva, svakom svijetli tabla ko bozicna jelka od nekih sijalica. :D Uopste se nisu dobro pokazali. I to im cijena isto pokazuje...
@sony
ja sam uvezo e46, iz CH i ne svetli ni jedna lampica a to što se kod nas uvezu 320d sa 500.000km pa svetle...
Nekako je bilo lepse ono vreme kad opoziva nije ni bilo nego uzmes lepo cekic i srafciger u ruke i fix it alone. Bem ti tehnologiju danasnju...
Mik, da ima 500 000,,raspao bi se on. Videces za godinu dana, koliko ces da ulozis u njega.
@Sony
Ne baxuziraj coveka za auto, sto si namcor takav?!
@mik
Da ga vozis u zdravlju i veselju jos dugo! Da se sit navozas i da crknu dusmani :)
Sony, kako možeš tako da generalizuješ, ne može svaki auto da bude isti. Ja sam posedovao e46 320D, uvezen sa 320k na satu iz Nemačke za neke male pare, za 60000 pređenih kilometara sam menjao jednu diznu i prednju desnu viljušku, nikad me nije ostavio na putu niti sam video ikakve lampice. Ali auto je redovno održavan, turbina i zamajac su menjani u Nemačkoj na 250000, ostalo redovni servisi, 2 sijalice, 1 parking senzor i ponešto oko trapa (aluminijum). A vožnja, dizajn i motor su daleko bili ispred konkurencije (lični ukus). I sa 380000 sam ga prodao rođaku za 3000e pre 2 godine i i dalje se vozi i ne pokazuje nikakve znake "raspada".
Znači mik, redovni servisi, dobre zimske gume po snegu ako se nisi susretao sa zadnjom vučom i uživaj :)