
Svega dva meseca nakon što su objavili proizvodnju 'najnaprednijeg sportskog automobila na svetu' u Porscheu su pompezno objavili da su rasprodali svih 918 primeraka 918 Spydera. Novosti iz Velike Britanije, ipak, sugerišu da to i nije baš tako, a razlog možda leži u činjenici da 918 Spyder više i nije onako napredan u poređenju sa konkurencijom - Ferrari LaFerrarijem i McLarenom P1.
U razgovoru za Autocar Porscheov direktor istraživanja i razvoja Wolfgang Hatz izjavio je da ne treba mešati kruške i jabuke.

'Porsche 918 je potpuno drugačiji. Ne možete kupiti automobil sa više tehnologije. Automobil je brz u električnom režimu, ima dobru autonomiju, a električni sistem se može upotrebiti za još bolje performanse', rekao je Hatz.

Prema Porscheovom direktoru, jedini razlog zašto 918 Spyder još uvek nije rasprodat jeste taj što kupcima nije bila pružena prilika da automobil sami testiraju. Začudo, iste okolnosti nisu sprečile Ferrari da proda svih 499 LaFerrarija i McLaren da proda 375 naslednika F1.

Možda je, baš kao i u slučaju Carrere GT, Porsche bio previše ambiciozan?
Svoj poslednji hiperautomobil Porsche je planirao da proizvede u 1.500 primeraka, ali onda se iznenada odlučio da napravi 300 primeraka manje.

Očekuje li ista sudbina i 918-icu od 645.000 evra?
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Porsche