home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvršni direktor General Motorsa, Dan Akerson, otkrio je da njegova kompanija ozbiljno razmišlja o uvođenju reklama koje bi se prikazivale na ekranu multimedijskog sistema GM-ovih modela.

'Umreženi' automobili neće početi da se prodaju do sledeće godine, ali to nije sprečilo Akersona da već sada predloži novi način stvaranja prihoda.

'Šta kada bi se na ekranu multimedijskog sistema pojavio logo sponzora? Koliko puta bi ta reklama mogla da se prikazuje i koliko bi od nje moglo da se zaradi?' izrazio je svoje razmišljanje Akerson. Iako je ideja još u svojim začecima, lako je pretpostaviti da će naići na oštre kritike jer će vozači nevoljno prihvatiti činjenicu da od reklama ne mogu pobeći ni u svojim vozilima.

Ipak, ostaje otvoreno pitanje da li sami vozači mogu imati neke koristi od podvrgavanja neumornom marketingu, kao npr. besplatnu nadogradnju ili jeftinije usluge. Po svemu sudeći, izgleda da ćemo odgovor dobiti već sledeće godine.

Izvor: Mojauto.net



čitanja : 972



Komentari