home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor: B92.net

Ako ste ozbiljan proizvođač automobila koji želi da postigne značajne prodajne rezultate u zemlji sa 1,35 milijardi stanovnika čije je tržište u usponu, preduzećete sve mere da upoznate navike tamošnjih kupaca i izađete im u susret.

Kina za BMW postaje jedno od najvažnijih tržišta. S obzirom da bavarski proizvođač predviđa dalji kontinuirani rast prodaje u toj zemlji, ne čudi da su neki modeli, poput BMW-a Serije 3 Li sa produženim međuosovinskim rastojanjem, posebno dizajnirani isključivo za kineske kupce.

"Sa jedinstvenom kulturom i tradicijom po kojoj se izdvajaju od drugih zemalja, kineski potrošači imaju drugačije navike, želje i potrebe u odnosu na, recimo, kupce u Evropi", objašnjava šef BMW ConnectedDrive istraživačke i razvojne laboratorije u Šangaju, Alexis Trolin.

"Zbog toga smo ovde da proučimo ponašanje mladih Kineza kao potrošača i da nađamo način da udovoljimo njihovim željama", dodaje Trolin.

Kompletan članak na sajtu B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 1941



Komentari

Koje slihtanje.
Podvili rep proizvodjaci, pa nude L verzije klasa koje inace nemaju takvo izdanje. Neposteno prema ostalim trzistima. Ali dokaz i da se giganti savijaju pred silom.

Autor Pitbull 13 Maj 2013, 14:17

A zmisli vec decenijama se savijaju pred silom, i prave automobile specijalno za neka trzista, sa volanom na desnoj strani. Neverovatno, a Pit?
Inace tekst na b92.net nije dobro prenesen. Duze medjuosovinsko rastojanje je zbog toga sto Kinezi imaju veliko postovanje prema svojim gostima, kako u kuci tako i u automobilu, pa zele da se gosti/putnici osecaju sto komfornije.

Autor toma 13 Maj 2013, 14:57

toma
A kakve veze ima strana volana sa privilegijom "L" verzije ???

Autor Pitbull 13 Maj 2013, 15:29

I jedno i drugo je prilagodjavanje specificnostima trzista. Nije ista kategorija prilagodjavanja, ali jeste definitivno izrada specijalne verzije za dva tri trzista. Drugo produzena verzija nekako funkcionise u Kini, a da ne ugrozava vecu bracu. Ovde bi se desetkovala prodaja A6, 5 i E kad bi se ponudile L verzije A4, 3 i C.

Autor toma 13 Maj 2013, 15:34

toma
Kinezi mnogo visoki a ?
Nije nego se savijaju. A tacno je da bi se ovde desetkovala prodaja vecih automobila jer im se delom obesmisljava kupovina kad imas mesta i u manjem.
Privilegija za Kinu, diskriminacija za ostala trzista. A ti i dalje brani neodbranjivo.
Desetkovala bi se prodaja i najvece klase, kad bi se ponudila E klasa L npr, koju bi ja uzeo. Ili A6 L kod Audija bi smanjio br kupaca A8-ce i bmw 5-ca L kupce 7-ce.

Autor Pitbull 13 Maj 2013, 15:39

toma
A sto mislis da bi nama smetalo da ponude long verzije u manjim klasama ?
Evo pitaj, ubedjen sam da ce svako biti za to da ima long verzija u ponudi. Samo sto nam se nece "prilagoditi" kako ti kazes jer smo mali. A ko bi se bunio da ima dovoljno mesta za noge umesto da se gura ??? Ili da mora da kupi tek najjacu klasu u long verziji, za sta nemaju svi para, tj velika vecina...

Autor Pitbull 13 Maj 2013, 15:48

Klasi a4, c i trojke, za 4 odrasla coveka od 180 cm, da se vozac namesti pristojno, taman fali malo mesta za putnike pozadi. Taman koliko tog mesta ima viska recimo u a8.

Autor NemanjaBB 13 Maj 2013, 16:18

@Pitbull
neka Delta motor naruci godisnje 100.000 komada, i neka kaze hocemo da od tih 100.000 bude 75.000 produzenih trojki, i dace ti ih:)
Sto se tice visine Kineza i razloga za produzene verzije, to je stvar nekih Kineskih kulturoloskih navika, a da se ne bi ponavljao procitaj do kraja moj post od 14:57.

Autor toma 13 Maj 2013, 17:00

Upravo zbog količine ispunjavaju se sve želje , kao što je dosad bilo tržište SAD-a , naprimer jedan Passat u svojoj SAD verziji je veći i opremljeniji a opet jeftiniji od svoje Evropske verzije...

Autor Đorđe 13 Maj 2013, 17:59

toma
Bzv ti je odgovor. Pa sigurno bi i u Evropi i u Americi bilo brdo porudzbina za L modele, ali jednostavno nece da ugode ostalim trzistima.

Autor Pitbull 13 Maj 2013, 18:43

@pit
da imaju interesa udovoljili bi. Njih interesuje lova, i da procene da ce im to na drugim trzistima doneti vese love nego sto bez tih modela ostvaruju, uradili bi to. Jednostavno.

Autor toma 13 Maj 2013, 19:24

toma
Ma da, nema interesa, niko van Kine nebi kupovao long verzije, jer tamo je toboze to "kultura"...
razlog je zapravo kanibalizam u gami koji bi nastao. Jer mnogi bi uzeli 3 L koji su kupovali 5-cu do sad. A kupci 7-ce bi kupovali 5L. To je pravi razlog.

Autor Pitbull 13 Maj 2013, 19:41

toma
Evo prosto pitanje za tebe, sta bi pre kupio, 3 ili 3 long ?
Odnosno u cemu bi radije docekao-vozio goste, iako nisi Kinez ?

Autor Pitbull 13 Maj 2013, 19:43

Pazite zadnju sliku, ista kao petica. :) Neka ukinu peticu i neku prodaju trojku L. ;)

Autor Sony 13 Maj 2013, 20:06

@pitbull
procitaj ponovo moj zadnji post, skoncentrisi se i pokusaj da ra zumes sta sam napisao. Vrlo je prosto, ali ti si to skroz pogresno protumacio.

Autor toma 13 Maj 2013, 20:42

Autor Sony 13 Maj 2013, 20:06
Nos auta se totalno razlikuje, dimenzije prednjih vrata, kao i vrh gepeka su totalno razliciti. Idi na neku temu gde vidis bolje..

Autor NemanjaBB 13 Maj 2013, 21:54

Svi ste u pravu na neki nacin. I sam ssam se cudio, ali sam citao da u Kini ima nekoliko provincija s dosta visokih ljudi. S obzirom da je ogromna zemlja nadje se podosta.
Ali toma je lepo objasnio kao i zasto uzimalu L

Autor englez 14 Maj 2013, 10:02

Zna npr opel zasto sadasnja astra karavan nema produzen Wb u odnosu na HB ( sto je sa prethodnom generacijom bio slucaj ), a isto se desilo i kod novog ceed SW u odnosu na prethodni, i30 itd.
Svako racionalan bi pre uzeo 'produzenu' astru karavan ( da danas postoji ), a ne insigniu.
Mislim da ni novi 308 SW nece biti 'produzen' za 10 cm medju osovinama kao sadasnji i/ili 307 SW, mada bi to za kupca bio jeftiniji put do veceg komfora za putnike pozadi

Autor skracen 14 Maj 2013, 12:12

Ma kakvi, pate od megalomanije oni...

Autor Orlo 14 Maj 2013, 12:17

Ako baš hoćete produženu verziju automobila imate Reno Megan karavan, koji je produžen oko 60mm u odnosu na običan (povećano međuosovinsko rastojanje, odnosno putnički prostor). Ovo važi i za Megan 2. Fluence ima međuosovinsko rastojanje kao i karavan. Laguna karavan nije produžena! VW i Fiat za primer, ne produžavaju karavane, za ostale proizvođače nisam gledao...

Autor Jtd 14 Maj 2013, 12:18

Mada ima oko 5 cm vece medjuosovinsko rastojanje od njih, komfor zadnje klupe megana karavana ne moze da se meri sa karavanskim verzijama ceed-a i i30. To su dva sveta, kao odnos kola viseg i nizeg segmenta. Ko ne veruje, neka proba, sva 3 modela su izlozena u salonima. Prosto je neverovatno o kakvoj se razlici radi, tako da ko bas trazi prostor pozadi u C segmentu, neka ne gleda samo reno megan grandtour. Naravno, kola ne cini samo komfor

Autor produzen 14 Maj 2013, 12:49