home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen koncern je najbolje plasirana firma prema ovogodišnjem istraživanju German RepTrak Pulse, a time i najuglednija nemačka firma u očima ispitanika. Istraživanje sprovodi konsultantska kompanija Reputation Institute u više od 30 zemalja.

U sklopu ovog istraživanja na temu ugleda velikih firmi ispitano je 115.000 ispitanika širom sveta. Ocenjivale su se sledeće kategorije: proizvodi&usluge, inovacija, rukovodstvo, efikasnost, radno mesto, uloga u društvu i upravljanje. Nakon što je poboljšao svoju ocenu na nemačkom tržištu sa 78,0 na 83,9 bodova, Volkswagen je preuzeo vodeću poziciju među 30 firmi na nemačkom berzovnom indeksu DAX.

U sklopu ovog ispitivanja ispitanicima su između ostalog postavljena pitanja o tome kojim firmama veruju, da li preporučuju njihove proizvode i da li bi za njih radili. „Danas je brojnim ispitanicima firma važnija od proizvoda“, kaže Nicolas Georges Trad, izvršni partner firme Reputation Institute, komentarišući rezultat istraživanja: „Inicijative firme Volkswagen na polju ekonomske, ekološke i društvene održivosti pokazuju da se kod poslovnog planiranja u obzir uzimaju očekivanja svih interesnih grupa – a to pospešuje povećanje vrednosti firme.“

Volkswagen je 2012. godine dao zeleno svetlo za temeljitu ekološku reorganizaciju koncerna, a u velikoj meri ulaže u sve efikasnija vozila, pogone i tehnologije te ekološki prihvatljivu proizvodnju. U okviru svog programa održivosti Volkswagen želi između ostalog da do 2015. godine na nivou koncerna uvede analizu efikasnosti svojih aktivnosti na području uloge firme u društvu (engl. Corporate Citizenship) i pomoću raznih mera da nastavi sa doslednom realizacijom koncepta „Održivost u odnosima sa dobavljačima“.

Izvor: Autosport.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 1009



Komentari