Na http://daimler.gomexlive.com/ možete uživo da pratite premijerno prikazivanje nove Mercedes-Benz S Klase.
Predstavaljanje počinje u sredu, 15. maja od 17.40 časova. Pres konferencija počinje u 19.15 časova
Pitbull, oni jedva cekaju da vide sta donosi S klasa, da znaju sta ce biti u bmw-ima za 10-15 god. :)
Sony
Al ne mogu sve, mogu jednostavnije stvari. Magic body control nece nikad. : )
Dobro je, uce od autoindustrije. Treba prezentovati premijere uzivo preko neta:)
Još jedna slika :))
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/L1006979_1000.jpg
Veliki problemi za Mercedes. S klasa ce kasniti 3 meseca. Premijera ce biti odrzana danas kako je i planirano, ali isporuka pocinje sa zakasnjenjem od tri meseca. Dakle umesto krajem leta - pocetkom jeseni, kupci ce moci da je pazare tek pocetkom sledece godine. Pominjani touch pad interfejs se takodje nece pojaviti zbog problema u razvoju, tako da ce se pojaviti tek krajem 2016. prilikom fejslifta. 9G se takodje nece pojaviti, vec ce i on tek sa fejsliftom, a mozda i malo ranije, ali ne pre 2015. Inace glavni razlog 3 mesecnog odlaganje su veliki problemi sa elektronikom i nekim bezbednosnim sistemima, tako da je prodaja odlozena da ne bi bilo negativnog publiciteta sa opozivima, slicnim onim sa citanom i B klasom.
Nove slike iz Auto Bilda + cene u Nemačkoj:
http://i.imgur.com/5XUxIO9.jpg
http://i.imgur.com/MyqTl5K.jpg
http://i.imgur.com/CSkgaV2.jpg
S350 BlueTec, 258 PS, 79.789,50 Euro (diesel)
S400 HYBRID, 306 PS, 85.204,00 Euro
S500, 455 PS, 104.601,00 Euro
S350 BlueTEC Langer Radstand, 85.323,00 Euro
S400 HYBRID, Langer Radstand, 91.094,50 Euro
S500, Langer Radstand, 107.635,50 Euro
toma
Au, tolika je frka od S klase, da se toliko angažuješ da pratiš svako dešavanje u vezi nje ? :)))
Ako ako i treba, nije ta frka za džabe. ;)
тома
Није то страшно, дешава се и најбољима а камоли Мерцедесу. Него само да данас на тој паради не буде "гур-гур" представљање као са А класом! Ваљда су је већ пробали дал ће да им проради... :)
И ништа дакле од оних помепезних ПИТОВИХ најава о неким свемирским системима непревртања чаша и пуним мењачима зупчаника?? Е бре, и ти Мерцедесовци постали ко ови наши политичари, само "причају" у ветар! ;)
Hahah, Gagiba, možda će malo da zakasni, ali će biti !
A za "bemvejCa" to ostaje nemoguća misija. :)))
hh
Nemoj dodatno da bedačiš ove bmw fančiće. :)
Vidiš da su najaktivniji na temi S klase. :)))
7-cu niko i ne komentariše. :)
Na srpskom se nemoguca misija izgovara: OS - MO - STE - PE - NI - A - U - TO - MATIK
@pit
da te upoznam sa necim. Kad je takve live prenose poceo BMW sa serijom 3, ovde na blogu je sve prstalo. BMW mrzci su kukali, psovali, pretili i nama i adminima, padale su pretnje advokatima, i konacno tog dana je autoblog morao prvi put da uvede cenzuru pre objavljivanja postova. Ovo je nista. O sedmici niko nista ne govori posto je vec 5 godina stara. Ali zato pocinje polako o narednoj sedmici i osmici. Plgledaj neke od zadnjih vesti na blogu.
A o S klasi se cuju samo vesti: kasnjenje, problemi sa elektronikom i bezbednoscu, nema ovaj sistem koji je obecavan, nema onaj sistem koji je obecavan. A kasnjenje je "samo" tri meseca (sto uz prvobitno od 12 meseci cini 15 meseci). Nemoj da bude jos kasnjenja, pa da ova S klasa pocne da se kao vec ostareli model prodaje tik uz G11. Vec sam ti objasnjavao neke stvari oko revolucije.
toma 15 Maj 2013, 12:35
9G dolazi u modelskoj godini 2015. a to moze biti i 2014. (posto Ameri vole pisati godinu unaprijed kad se spominje modelska godina).
@hh
9G ce se krajem 2014. pojaviti, ali ne u S klasi, vec u E klasi. U S klasi ce najranije u prvoj polovini 2015.
@pit
Mrzi me da ti posaljem moj gmail screen. Meni informacije stizu same. A i moram malo da pratim konkurenciju.
@w
BMW se samo u nekim segmentima ravna po Mercedesu, i za tvoj info. to je neka navika, zaostavstina iz vremena kad je Mercedes u odnosu na BMW bio gigantska kompanija. A sada....sada su stvari takve da je u prvom kvartalu ceo Dajmler (sa sve Mercedesom, kamionima i autobusima) imao skoro tri puta manji profit od BMW-a. Pa ti vidi ko po kome treba da se ravna. Dakle cista zaostavstina iz ranijih, za Dajmler mnogo srecnijih, vremena.