
Kompanija Fiat Automobili Srbija raspisala je konkurs za talentovane mlade inženjere sa fakultetskom diplomom iz mašinstva, elektrotehnike, tehnike i informatike koji će biti u prilici da postanu deo Talent pool programa.
Zahvaljujući ulaganju kompanije u Talent pool program odabrani kandidati imaće priliku da prođu intenzivne i sveobuhvatne obuke i treninge, kao i da dobiju zaposlenje u kompaniji. Svi koji žele da konkurišu neće morati da poseduju prethodno radno iskustvo, a prednost će dobijati kandidati sa odličnim poznavanjem engleskog jezika i organizacionim sposobnostima.
„Prilikom traženja novih mladih talenata bitno nam je da budu fleksibilni, kao i da imaju jak osećaj odgovornosti. Veoma polažemo na timski rad, jer je on za uspeh kompanije od izuzetne važnosti, ali ćemo od kandidata, takođe, tražiti da na pravi način komunicraju sa kolegama i poslovnim partnerima. S druge strane, naš tim stručnjaka će im preneti znanje i iskustvo prikupljeno širom sveta i ujedno im omogućiti da nastave tradiciju uspešnog poslovanja i inovacija dugu više od 100 godina“, izjavila je Neda Sagić, Menadžer organizacionog razvoja, sektora ljudskih resursa kompanije FAS.
Konkurs traje do 15. juna 2013. godine do kad svi zainteresovani mogu poslati svoju radnu biografiju na engleskom jeziku na adresu http://www.fiatsrbija.rs/posao. Dodatne informacije mogu se pronaći i na sajtovima www.infostud.com i www.najstudent.com, a samo će odabrani kandidati biti kontaktirani.
PR FAS
Obuka i usavršavanje o trošku Fiata, kao i dosad. Košta ih FAS ko sv. Petra kajgana.
Nadam se da ce FAS uspeti da pokupi svu srpsku pamet pa da zajednickim snagama sklepaju neko nacionalno vozilo koje se nece samo SKLAPATI nego i PROIZVODITI kompletno u Srbiji a da se ne raspada kao pre par decenija...
Prvo naučimo sta je to 'proizvodnja'. Proizvodnja obuhvata proizvodnju sirovina, proizvodnju delova od sirovina i sklapanje gotovog proizvoda od delova. Prema tome, sklapanje auta spada u proizvodnju.
@B. M
naravno, moj komentar je ironican i posvecen samo onima koji mesecima/godinama vrte stalno istu (uzaludnu) pricu... :)
Zatim, auto se sastoji od nekoliko hiljada delova i glupo je očekivati da će svi komponentaši požuriti zbog 500L u Srbiju, kad imaju fabrike i u okolnim državama, odakle mogu snabdevati FAS.
Jedino da se poveća proizvodnja ili dođe još jedan proizvođač automobila. Ovako na 150-200.000 sasvim je dovoljno 80% delova koliko planiraju da prave u Srbiji.
@ Carobnjak
Od kako je otkrivena Amerika i put do Indije, ne postoji nacionalno.
Nacionalno je izgovor pojedinih mocnika da huskaju ljude jedne protiv drugih i ostvare korist.
Ni Fiat 600, ni Yugo, ni Florida nisu, niti su mogli biti "nacionalno vozilo.
Ne postoji zemlja koja nije "multinacionalna".
Dosta vise sa tim isipiranjem mozga iz 90ih.