home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kompanija Ford planira da lansira više od 15 novih modela na evropskom tržištu u narednih pet godina, od kojih će većina biti sa motorima proizvedenim u pogonima Ford u Velikoj Britaniji.

Ovo je saopštio Stephen Odell, izvršni potpredsednik kompanije Ford na Future of Manufacturing konferenciji, održanoj na Cranfield University-u, Engleska. Odell je dodao da će motori biti proizvedeni u Velikoj Britaniji i da će pokretati trećinu svih Ford-ovih automobila u bliskoj budućnosti.

Da bi postala konkurentan proizvođač automobila, kompanija Ford će uložiti velika sredstva u razvoj novih tehnologija koje će učiniti nove modele privlačnijim, a motore kvalitetnijim radi boljeg poslovanja američke kompanije. Odell je takođe rekao da je uveren da će Velika Britanija i drugi evropski pogoni kompanije Ford biti u stanju da opstanu u odgovarajućim uslovima poslovanja.

Takođe, Odell je saopštio i sledeće: "Očekujemo da će veliki evropski proizvođači automobila, po mogućstvu ohrabreni uz pomoć Brisela, nastaviti da prate izuzetno uspešan američki proizvodni primer i da će učiniti ono što svi znaju da treba da se uradi: da se restrukturiraju, da smanje višak kapaciteta za proizvodnju i da pojačaju svoj proizvodni asortiman. Takođe, i da razviju vodeće industrijske automobilske tehnologije za ostatak sveta".

Inače, kompanija Ford je prošle nedelje tužila tri vlasnika Ford-ovih automobila iz Ohaja, SAD, koji tvrde da je novi Ford EcoBoost motor sa šest cilindara neispravan. Prema navodima tužbe, 3.5 litarski V6 EcoBoost motor ječi, trese i zatim brzo gubi snagu kada vozač želi da ubrza. Agencija NHTSA je primila više od 100 pritužbi koje se odnose na gubitak snage kod Ford V6 EcoBoost motora, ali za sada nije pokrenula nikakvu istragu u vezi toga, dok Ford još nije opozvao nijedan automobil sa tim motorom na vanredni servis.

Izvor: Netauto.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Ford



čitanja : 987



Komentari

Znaju ameri sta rade ;)

Autor englez 24 Maj 2013, 10:24

Da su toliko pametni ne bi zatvarali fabriku u Australiji vec bi promenili ponudu i prilagodili modele sadasnjim zahtevima trzista u svakom smislu. I dalje prodaju modele poput Fokusa i Fieste pa i Rangera, ostalo je "stalo",

Autor ChedomirADELAIDE 24 Maj 2013, 10:46

@ englez
Znaju ako uvedu Eskorta po ceni Rapida, 301-ice i C-elysee_a i ako Fiesta ostane da se prodaje kao Fiesta classic, ako Ka postane upotrebljiv, a cena mu padne na nivo Citigo-a.
Svi hvale to Fordovo ogibljenje i taj 1.0 motor, ali bi ja to izbacio iz Fokusa sedan, Mondea, a pitam se i da li mu je mesto u Fokusu heč

Autor Ludak kao ja 24 Maj 2013, 10:46

@ Cedomir Adelaide
Evo ja cenim svakog ko realno sagledava situaciju.
Juče sam te tražio da objasniš miletu anteni zašto se Ford povlači iz AUST.
mile kaže zbog troškova i penzija.
Čekaj, zar GM i Toyota nemaju troškove? Kako 1 Pežo funkcioniše u Australiji?
Onaj Falcon izgleda kao da je iz 1990. godine, a Holden 5x ozbiljnije.
Jesam u pravu?

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2013/05/23/ford-gasi-proizvodnju-u-australiji

Autor Ludak kao ja 24 Maj 2013, 10:52

@Ludak kao ja
Slazem se. Eskort bi bio pun pogodak. Ali neverovatno je koliko idu u Evropi. Fiesta i Focis skoro 2 najprodavanija.

Autor englez 24 Maj 2013, 11:10

@ englez
Zato što nisu nabili bezobrazne cene, a ono što nude Fiesta (7.990€) i Focus (12.000€) je po svim parametrima daleko iznad Fluensa i Megane-a. Poređenja radi Fiesta i Clio za 9.990€, takođe i u odnosu na druge francuske marke.
Focus - kažu ima najbolje ogibljenje u celoj Golf klasi. Fiesta košta od 7.990, a toliko košta Sandero, by Reno (by Dacia). Ako uporediš Focus sedan i Oktaviju... mrtva trka, ova ima 5 vrata, a Focus sedan je pun gedžeta i ima mekšu plastiku i cyber dizajn enterijera koji vole mladi.
Novi Focus je čak i u Americi jako popularan

Evo mog redizajna zadnjeg dela Focus-a

http://www.dodaj.rs/?I/gC/2wFXHrxh/focus-re-dr-deki.jpg

Autor Ludak kao ja 24 Maj 2013, 12:14

@ Ludak kao ja 24 Maj 2013, 10:52

ne smatram sebe previse realnim. Subjektivan sam na odredjene teme. Iznosim svoje misljenje bez obzira na posledice.

Ostavio sam komentar u vezi gasenja australijskog Forda.

Autor ChedomirADELAIDE 24 Maj 2013, 13:06

Ovaj Eskort je prelep. Jedino me nervira ova AM maska. Sve ostalo je ok. Jedino ne trebaju jednom, takoznavom, low-budget autu da daju slavno ime. Bolje da ga drugacije nazovu. Jeste da igraju bas na tu kartu ranijih uspeha modela sa istim imenom, ali ne trebaju da skrnave mit o legendi, koju su stvorile sve generacije Eskorta. Uopste, zasto su i menjali naziv Eskort u Fokus? Bez obzira sto i Fokus ima uspeha, realno mislim da nisu trebali daa zamene ime modela koji nude u C segmentu.

Autor Oposum 24 Maj 2013, 14:29

@Oposum
Namerno su to iskoristili jer je AM pod Fordom bio skoro 20god, a sada ga drze i privatni akcionari. Meni je OK
Eskort je svojevremeno bio jako lep auto.

Autor englez 24 Maj 2013, 14:38

@ChedomirADELAIDE,
zasto bi menjali strategiju sa proizvodnjom? realno, ford je proizvodio aute u australiji samo zbog falcona i njegovih klonova. sada je to trziste stalo i gotovo nepostojece, a vec od ranije postoje price da ce falcon biti zamenut 2016 godine sa taurusom (sada je sigurno da ce biti ugasen).
i da ford sad preradjuje tu fabriku da proizvodi focus ili fiestu ... zasto? zasto placati australijanca da proizvodi focus za $45 po satu kada se focus proizvodi na nekoliko lokacija u aziji (taivan, tajland, kina) gde radnik radi za $15 po satu? ista stvar je i za fiestu i za ranger, oba se proizvode na tajlandu gde radnici rade za daleko manje novca nego australijanci.
plus, australija je dosta malo trziste, svega milion vozila se proda godisnje. a falconova godisnja prodaja iznosi oko 20,000, sto nije velika cifra, pa da sam rusi celu kompaniju ...
gm jos nije pratio ovaj potez jer zeli da opet prodaje commodore u americi (kao chevrolet ss), iako ima vise nego losa iskusta na americkom trzistu u proslosti sa commodore i monarom, ali polako - siguran sam da ce i oni i toyota uskoro pratiti ovaj potez forda.
jednostavno - troskovi proizvodnje su visoki, kupovna moc musterija nije ista kao sto je bila u zlatna vremena, radnici nece da rade za manje plate - e pa ima neko drugi ko hoce. i ford usa je imao iste probleme pre nekoliko godina, kada su plate radnika iznosile oko $70 po satu i kada je ford bio na ivici bankrota zbog toga. e kad su zapretili da ce prebaciti proizvodnju u meksiko i da ce mozda i bankrotirati, da vidis kako su se radnici odmah slozili da im se plate prepolove i budu iste kao i kod ostalih firmi. a australijance izgleda nije briga sto ford odlazi; da jeste, ucinili bi nesto povodom tog pitanja.

Autor mile antena 24 Maj 2013, 14:44

Ova AM maska ce doziveti debakl isto kao i centralna konzola ala stari mobilni telefon.

Autor nikokaoja 24 Maj 2013, 18:12

15 novih modela a nije pomenut NIJEDAN!?!

@Oposum
koji "ovaj Escort"? Na slici je novi Mondeo...

Autor carobnjak 24 Maj 2013, 18:21