home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nastavljajući kampanju „Think Blue. Book“ lansiranu u martu 2013. godine, Volkswagen predstavlja novi spot i prve štampane oglase. Fokusirali smo se na ciljeve brenda za održivu proizvodnju („Think Blue. Factory“) kao i na nacionalne i internacionalne projekte koji se odnose na zaštitu sredine.

„Manji uticaj na sredinu – Veća održivost – Zajedničko ostvarenje ciljeva“ su ključne poruke novog spota predstavljenog na poznati zabavni pristup koji obuhvata ekološke ciljeve VW brenda, kao što su smanjenje emisija za 25%. Još jednom, lajt motiv za dizajn i dramaturgiju spota je knjiga „Think Blue“ koja ne sadrži samo stranice o „Think Blue. Factory“ već obuhvata i izvode o ekološkom modelu eco up! koji koristi prirodni gas, kao i fotografije ekološke inicijative „youthinkgreen – jugend denkt um.welt“ i međunarodnog takmičenja u uštedi goriva.

Kao i raniji klip o eko modelu up!, novi „Think Blue“ spot koristi stop-motion tehniku (tehnologija zaustavljanja pokreta). Ova tehnika obuhvata individualne slike nepokretnih objekata koji stvaraju iluziju pokreta kada se gledaju u serijalu.

Pored ovoga, dva nova štampana oglasa o održivoj gami i „Think Blue“ pristupu su takođe objavljeni kao deo najnovije kampanje. Agencija BlackBoardBerlin je odgovorna za budžet kampanje. Dodatni spotovi i štampani motivi će uslediti u narednih nekoliko meseci.

PR Volkswagen



čitanja : 675



Komentari