home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedan od vodećih direktora Suzukija je odbacio nedavne špekulacije da je japanska kompanija obnovila pregovore sa Volkswagenom oko partnerstva.

“Pojavile su se određene glasine ali one nisu podržane činjenicama te tako nema ni stvarnih razgovora na tu temu”, izjavio je Toshihiro Suzuki, izvršni potpredsednik Suzukija.

Dve kompanije su imale obećavajući start kada su 2009. godine otvorili priču o saradnji te tom prilikom razmenili akcije. VW je dobio 19,9 % udela Suzukija a Suzukiju je pripalo 2,5 % ogromne VW Grupe. Međutim, kao i u svim sapunicama, i ova je ubrzo doživela fijasko kada su obe strane počele da optužuju jedna drugu.

Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Suzuki



čitanja : 1113



Komentari

Alal im vera!

Autor carobnjak 05 Avg 2013, 13:56

svaka cast suzuki. svabe su ocekivale ponoviti slucaj daimler-chrysler, gde su hteli koristiti suzuki do maksimuma i onda ga odbaciti. ali se suzuki pokazao kao mnogo pametna kompanija ...

Autor mile antena 05 Avg 2013, 15:03

Još da uzmu Suzuki i da postanu proizvođač No1

Autor Dejan L 05 Avg 2013, 15:29

mile antena 05 Avg 2013, 15:03

A Chrysler i Jeep nista nisu dobili? Platforme, motore, mjenjace, bas nista?

Autor hh 05 Avg 2013, 16:45

mile antena 15:03
Daj ne zezaj. Pa koji je to Mercedes na Krajslerovoj platformi, koristi njihovu "tehnologiju", motore itd.
Ali zato imaš pregršt primera gde Jeep-ovi koriste platforme ML-a, motore, menjače i ostali.

Autor Pit 05 Avg 2013, 16:58

@ Pit
I danas danju je etiketa na Jeep pojasevima na kojima piše DAIMLER

Autor Dejan L 05 Avg 2013, 17:45

@hh, Pit,
da, chrysler je dobio istrosene platforme koje mercedes vise nije hteo da koristi. a sve pare i ulaganja u nove modele su odlazili samo na mercedesove modele.
uostalom, danas se vidi ko je ko. chrysler i dalje posluje sa profitima, a daimler? bankrotirao fokker, ugasili su maybach, smart jos uvek nije ostvario profit, a mercedes svake godine sve vise i vise zaostaje sa audijem i bmw po prodaji.

Autor mile antena 05 Avg 2013, 19:14

mile antena
Pa što nisu svoje stavljali ???
A i nisi u pravu jer su ML i Grand cherokee koristili istu platformu, pa čak i najnoviji GC je koristi. Motore koristio Jeep Mercedesove.
To za ulaganje ne znam, nisam pratio, ali zar bi trebao Krajsler da razvija umesto Mercedesa ???
Samo još reci da su veći stručnjaci i ok.

Autor Pit 05 Avg 2013, 19:31

@Pit,
predsednik daimler-chryslera je bio svabo (jurgen schrempp) koji je donosio sve odluke gde ce pare biti trosene. tako da se chrysler nista nije pitao. to je covek koji je sahranio chrysler i koji je doveo i mercedes do dna pre nego sto je popio otkaz.
bez obzira sto mercedes ima ime, oni su pocetkom 1990ih bili u velikim govnima. investirali su ogromne pare u smart i maybach koje se nisu isplatile, izgubili su oko milijardu evra kada je fokker bankrotirao, a prodaja im je znacajno opala u americi kada je stigao lexus. sa druge strane, chrysler je imao ogromne zalihe kesa nakon velikog uspeha k-cars tokom 1980ih i ranih 1990ih godina. i jurgen schrempp je te pare trosio na nove mercedes, maybach i smart modele, a chrysleru davao mercedesove otpatke. i sta se na kraju desilo? ostala firma bez $$$ i onda ajmo kriviti chrysler da je kriv.
a koliko ja znam, ml i grand cherokee nikad nisu delili platformu. proizvodili su se u istoj fabrici i koristili odredjene delove (dizel motor recimo), ali nikad nisu bili na istoj platformi.

Autor mile antena 05 Avg 2013, 19:40

mile antena
E pa slabo znaš.
Wj , Wk i Wk2 dele platformu sa ML-om.
Dakle onu koju koristi ML, koriste i Jeep-ovi, a ne zastarele kao što ti kažeš.
Takodje koristi i iste motore i menjač ( makar Wj ).
Nije to baš tako kao što ti predstavljaš. Vidim da si se "Amerikanizovao" i da braniš Amere više od njih samih.
Ali takvi su Srbi , uvek oće da budu veći papa od pape.
Elem, svakako da im je imponovalo to prisajedinjenje, a da oni imaju bolje, da ne kažem isto, ne bi uzimali od Mercedesa, zar ne ?
A i ne verujem da su u Krajsleru sedeli naivci, ili dobročinitelji, pa pristali da ih Mercedes iskoristi kako ti kažeš.

Autor Pit 05 Avg 2013, 19:53

mile antena
Jesi gledao kad je Obama rekao da je Ford prvi auto na svetu ???
I verujem da velika većina debila u Americi veruje u tu laž.
Dakle, nemoj kako je Krajsler bolji od Mercedesa i te gluposti.
Ameri prave jeftina kola i za to su dobri.
Ali sad njihovu "tehnologiju" itd, luksuz i ostalo da porediš sa Mercedesom, smešno je.

Autor Pit 05 Avg 2013, 19:59

@Pit,
sa izuzetkom dizel motora za evropsko trziste, grand cherokee nije delio motore sa ml, jer su 4.0 i 4.7 i kasniji 5.7 hemi chryslerovi motori.
ja ti opet kazem, chrysler nije dobio ono sta je dobio zato sto je HTEO vec zato sto je MORAO. zato sto je sef firme bio svabo i on je odlucivao sta ce ko dobiti i gde ce pare otici.
a u chrysleru jesu ispali naivni. mislili mercedes ima ime i velika firma, kad ono kao "gospodja" koja se u javnosti pravi kao da je bogata, a u realnosti je u dugovima do guse i zivi na pasulju ... :)))
ja volim mercedesove proizvode najvise od svih nemackih proizvoda, ali nacin na koji su zajebali chrysler ... samo da ti kazem da mi se vrati osmeh na lice svaki put kad cujem koliko su bmw i audi uspesniji i posebno kad cujem cika brku kako ce merecedes do X godine ponovo biti #1 ... znam da volis (i vozis) mercedesa, pa nebi da ti stajem na muku, ali ... sorry :(
a istu stvar sada vw hoce da uradi suzukiju ... samo sto su japanci tvrd orah.

Autor mile antena 05 Avg 2013, 20:03

mile antena
Mercedes svoju snagu pokazuje širenjem game.
Ima SLS, stiže SLC AMG, manji sportista kao konkurent 911-ci.
Mercedes je jak, nije u problemima, tako da ne znam u čemu je problem.
Tojota i VW jure prodaju, Mercedes gamu. ;)
Pogledaj S klasu novu, grand verziju, biće kabrio.
Pogledaj tehnologiju, nema je niko.
To što ti misliš, adresirao si na pogrešnu adresu, to tomi piši, njega to raduje.
Mene raduje kad sednem u auto i vozim. ;)
I da je mogućnosti da se promeni što više i što boljih "nišana". ;)

Autor Pit 05 Avg 2013, 20:07

@Pit,
niko ne kaze da je chrysler bolji od mercedesa niti da je chrysler trebao da razvija mercedesove modele.
ono sta hocu da kazem je sledece: chrysler je dobivao otpatke ili kante i sa njima nije mogao ni proci bolje nego sto je prosao. daimler, ako je hteo uspeh chryslera, je trebao da investira i u njega umesto da samo gleda svoje dupe. jer mu samo daju otpatke i kante i onda na kraju "nije nam jasno kako chrysler gubi novac". pa mercedes je izgubio svoju poziciju na trzistu od bmw-a i audija i pored ogromnog investiranja, a tek zamisli da su poslovali kao sto su poslovali sa chryslerom ...
kao sto rekoh, pogledaj danasnji daimler - maybach ugasen, smart nikad u istoriji nije ostvario profit, a mercedes svake godine sve vise zaostaje za bmw-om i audijem

Autor mile antena 05 Avg 2013, 20:08

mile antena
Nisi u pravu, ali nema veze.
Već sam ti rekao da je Krajsler dobijao isto ono što je Mercedes ugradjivao.
Uglavnom, ne vidim da Krajsleru ide sjajno, Fiat ga preuzima, pa će mu svanuti sigurno !
Eno lepe Lamčijin logo na 300 C, upropastiće sledeće modele.
Živi bili pa videli.

Autor Pit 05 Avg 2013, 20:11

mile antena 05 Avg 2013, 19:14

Pa najbolje da su im davali svoje nove platforme? Zamisli S klasa djeli platformu sa Chryslerom 300, pa na sta bi to licilo?

Autor hh 05 Avg 2013, 20:27

@hh,
a jeste li razmisljali mozda da i chrysler dobije novac za svoju novu platformu? posebno zato sto je taj novac bio CHRYSLEROV, ne mercedesov. recimo za platformu mid-size sedana, na kojoj mozes da proizvodis i nekoliko crossovera i minivanova? naravno da ne, jer je daimleru bilo bitnije da ulozi ogroman novac u novi mercedes s-class koji ce se godisnje prodati u 60,000 primeraka nego da uloze u novu chryslerovu platformu koja ce godisnje doneti prodaju od 1,000,000+ vozila.
@Pit,
chrysleru ide vise nego dobro, posebno zato sto jos uvek barata sa daimlerovim otpatcima. fiat ih je malo nasminkao (posebno po pitanju enterijera) da prodju dok novi modeli ne stignu, ali i sa takvim vozilima chrysleru ide vise nego solidno.
p.s. dobiti jedan dizel motor i jedan menjac, a ostati bez $30+ milijardi u rezervama, niko nije "chrysler dobio ono sta je i mercedes ugradjivao"

Autor mile antena 05 Avg 2013, 21:13

@PIT
Chrysler je bio zaduzen za sasiju og GC and Ml, i ta sasija je dizajnirana u Auburn Hills, Michigan.
300c je takodje dizajniran u Chrysler-u i to prije nego sto je MB preuzeo chrysler, uspjeli su da u njega ugrade zadnje ogibljenje od MB.
Mercedes Je se osramotio sa Chryslerom (nisu znali da iskoriste potencijal Jeepa i RAM trucks) Trenutno sada chrysler zivi od ta dva brenda.

Autor BiH_USA 05 Avg 2013, 21:44