
Kako prenosi Tanjug, kompanija Fijat automobili Srbija (FAS) proslavila je danas u Beogradu godinu dana prodaje modela "fijat 500L"
Generalni direktor kompanije Antonio Čezare Ferara rekao je da su u ovoj godini postignuti izvanredni rezultati i da je zadovoljan prodajom tog modela u Srbiji, kao i na drugim tržištima.
On je rekao da je u Srbiji prodato oko 2.000 automobila i da u kompaniji veruju da će prodaja u Evropi i SAD biti na planiranom nivou.
Ferara je na svečanosti u Belom dvoru, kojoj je prisustvovao i ministar sporta Vanja Udovičić, rekao da je zahvaljujućim novom modelu industrija automobila u Srbiji zauzela značajno mesto i da je FAS sa 3.000 radnika jedan od najvećih poslodavaca i stranih investitora u Srbiji.
"Sve vreme smo verovali u naš tim i dobar i kvalitetan proizvod", rekao je Ferara i podsetio da 1, 2 milijarde evra uloženo u opremanje fabrike u Kragujevcu.
Komercijalni direktor kompanije "Fiat automobili Srbija" Džeri Klark podsetio je da je distribucija prvih modela Fijata 500 L počela u septembru prošle godine i da je najpre počela prodaja u Srbiji i Italiji a onda i na drugim tržistima u Evropi i šire.
Danas se, kako je kazao, Fijat 500 L može videti u više od 100 zemalja, pa samim tim, predstavlja globalni automobil.

On je na svečanosti u Belom dvoru rekao da je za samo godinu dana porodica "500L" porasla za dva nova člana - "500L living" i "500L treking" koji može da primi sedmoro putnika i odličan je kao porodični auto.

Klark je naveo da sa Fijatom 500 L, kompanija ima 10 odsto učešća na tržištu automobila.
On se zahvalio svim partnerima i saradnicima na podršci, a nakon obraćanja predstavljeni su partneri i prvi korisnici modela Fijata 500 L, među kojima su brojne kompanije koje 500 L koriste kao službeni automobil, sportisti...
Italijansko-srpska kompanija "Fiat automobili Srbija" je, prema podacima ministarstava finansija i privrede, najveći srpski izvoznik, a prema poslednjim zvaničnim podacima, do početka jula izvezeno je oko 80.000 automobila "500L".
Cena modela sa pet sedišta i dizel motorom je 13.650 evra, dok je za "500L treking" sa benzinskim motorom potrebno izdvojiti 13.900 evra.
Zvanična prodaja modela "500L" počela je 22. septembra 2012. godine.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat
U nastavku možete pročitati i PR saopštenje Fiat Automobili Srbija:
Najveći izvozni adut Srbije proslavio svoj prvi rođendan
02. oktobar 2013 – Posle samo godinu dana Fiat 500L postao je najveći izvozni adut Srbije, a kompanija Fiat Automobili Srbija(FAS) ubedljivo je na prvom mestu među izvoznicima, predstavljajući simbol oporavka srpske auto-industrije. Prvi rođendan modela Fiat 500L obeležen je na Belom dvoru uz prisustvo predstavnika Vlade Republike Srbije, diplomatskog kora i poslovne javnosti.

Generalni direktor kompanije, Antonio Ćezare Ferara, podsetio je ovom prilikom na brojna dostignuća FAS-a i modela 500L među kojima je svakako jedan od najvažniji početak izvoza u Sjedinjene Američke Države, i naglasio da povratak srpskih proizvoda na to veliko tržište značajno doprinosi razvoju lokalne privrede.

„Ponosan sam što danas mogu da kažem da smo prvu godinu proizvodnje modela Fiat 500L uspešno završili. Projektu pokretanja proizvodnje novog modela u kompaniji Fiat Automobili Srbija dali smo najbolje ocene, a isto misle i u Fiat Grupaciji. Rekonstrukcijom fabrike u Kragujevcu automobilska industrija u Srbiji ponovo je pokrenuta, a fabrika je primer kako se može razvijati lokalna zajednica i kreirati model održivog industrijskog poslovanja. Poverenje modelu 500L ukazali su kako pojedinci, tako i brojne lokalne kompanije, što nam je dalo još veći podstrek da se i ubuduće krećemo u istom pravcu”, rekao je Antonio Ćezare Ferara.
Kompanija Fiat Automobili Srbija u januaru je postala generalni sponzor Olimpijskog tima Srbije, a 500L zvanično vozilo najboljih srpskih sportista. U junu su predstavljena još dva modela - 500L Trekking i 500L Living, a kompanija FAS najavljuje dalji razvoj i proširenje svoje porodice.
Kompanija Fiat Automobili Srbija je, sa više od 3.000 zaposlenih, jedan od najvećih poslodavaca u Srbiji, i sa više od milijardu i dvesta miliona evra uloženih do sada, predstavlja jednog od najvećih stranih investitora. FAS neprestano zapošljava nove mlade kadrove čiji je rad i znanje od ključne važnosti za proizvodnju modela Fiat 500L.
PR Fiat Automobili Srbija
evo kako bi mogao da izgleda 500l 3v - konkurent pacemanu
http://postimg.org/image/dh25qj19t/
Izvezeno 80.000 komada 500L
Njegov udeo na tržištu je 10%, a koliko modela mu konkuriše?
C3 picasso, ix20, Venga, Meriva, B-max, Roomster, Note, Soul, Jazz, Prius C... setite se i vi nekog.
Od 11 modela njegov udeo je 10%
100/11=9.09%
U Blicu je objavljen podatak negde sredinom septembra da je ukupno proizvedeno 110 hiljada vozila
@Fungicid
10% je ukupno ucesce Fijatovih vozila na trzistu a ne za 500L!
500l je i ostace najporadavaiji u svojoj nishi, jer pravog konkurenta nema. Najbliza konkurencija su mu Soul i Countryman. Jedan je sportski model, drugi je vise svemirski fensi, dakle jedini mali retro MPV je 500l i pritom je jeftiniji od svih konkurenata.
Da je niza cena, dopadao bi mi se i c3 Picasso, ali s obzirom da je 4000 hiljade skupkji za ekvivalentan dizel sa noramlnom opremom, zaobilaziti u sirokom krugu.
Pitam se sta bi se utvrdilo kada bi Insajder procesljao malo slavljenike...
3.000 zaposlenih?
Pre PET godina ovaj BLOG je objavio vest:
"Predstavnici Vlade Srbije i italijanske FIAT grupe potpisali su danas u Beogradu Ugovor o zajedničkom ulaganju u kragujevačku fabriku "Zastava" u ukupnoj vrednosti od oko 950 miliona evra, koji će omogućiti otvaranje novih 4.750 radnih mesta"
@S & S
a ko kaze da je to konacan broj zaposlenih? Cim se uvede proizvodnja drugog (mozda i treceg) modela sledi novo zaposljavanje. Tako je i receno na samom pocetku, a vest koju si citirao datira od PRE pocetka!
Evo i B.M. moze da objasni...
@carobnjak
Ti meni pre 2-3 dana "rece" da kod 500L na Trekingu nisu (oblikom,polozajem,ergonomijom) ista prednja sedista kao na ostalim 500L?
To te neko "slagao"! Kako probah i videh, ista su potpuno, kratkog sedalnog dela,a taman su za telo i noge "dilerke" koja mi rece da je visoka 163cm, jer njoj butine zaista "ne vise" dok sedi ..
p.s. priznajem da tekstura materijala sedista nije ista i da je 500 L i uz tu falinku mozda vredan gledanja (uz upotrebu tudje kicme najbolje)
@B.M.
Kako čuh,kod 500 L (osim na Treking) ona prednja "klavir plastika" je ista boje kao i sama boja kola (što je možda primereno za fancy lifestyle model 500),a to mi je malo odvratno za jedan porodični 500 L,pa i nacionale (npr.crveni 500L-crvena plastika prednje armature i sl.).
Zar moram da kupim crni 500L da bi armatura bila lepa-crna,kao npr. na škodi?
Da li će kod 500L nacionale uskoro moći bar da se bira boja amramture (kao kod Trekinga)? To to sigurno znaš
@S & S
ja sam rekao da su bolja ali ne i u kom smislu, tako sam cuo u jednom od videoklipova na engleskim sajtovima.
Nisam uopste rekao to sto ti tvrdis, kao i obicno!
Ovako, za ENTERIJER, mozes birati boju unutrasnjosti.
Moze biti metalik siva, crna ili crvena ili boja automobila.
@carobnjak
U pravu si za 500L, ja "izvrcem",izvinjenje ako je tako,nije to bilo pre "2-3" dana,vec juce.
Ja juce rekoh da "cekam novu verziju-sa prednjim sedistima za odrasle...", a ti odgovori "Ne bi bilo lose,mada kazu da su u Trekking-u bolja sedista...".
A sad velis da si zapravo govorio samo o kvalitetu materijala na Trekking-u?
Besmrtan si u izvrtanju, "kralj obmane" ovog Bloga:)
Ali,nema veze, gotivim 500L i sve je ok
@S & S
jasno stoji sta sam napisao, a to kako ti citas i tumacis, tvoj problem ili zelja... :)
Ma zato sam se ja odmah i izvinio :)
Nego, za "klavir plastiku" i (ne)mogucnost izbora boje, nesto mi nije jasno ovo sto FORDOVAC kaze, jer meni rekose da samo kod Trekinga boja toga moze da se bira, inace je definisana bojom kola