
Kako prenosi Beta, američki "Krajsler" pozvaće vlasnike više od 142.000 kamioneta i terenskih vozila širom sveta da ih dovezu na popravku o trošku firme zbog "softverskih teškoća" koje bi mogle da utiču na kočioni sistem.
Poziv se odnosi na 132.000 vozila džip "Grand Čiroki" i 10.800 kamioneta "Ram", modeli za 2014. godinu. "Krajsler" kaže da se svetla upozorenja "džipa" mogu nasumično uključivati, a osvetljenje instrument-table isključiti samo od sebe.
Pošto isti "elektronski modul" kontroliše sistem koji sprečava blokiranje kočnica i drugi, koji upravlja sistemom elektronske kontrole stabilnosti vozila, i ti uređaji mogu biti pogođeni kvarom.
Kompanija je saopštila da nije imala izveštaje o nesrećama ili povredama nastalim zbog tog problema.
"Krajsler" će vlasnike vozila koja poziva na popravku, o tome obavestiti idućeg meseca. Popravka je za njih besplatna.
BMW opoziva 176.000 automobila zbog kočnica
Beta prenosi i da je BMW saopštio da će vlasnike 176.000 automobila (modeli od 2012. do 2014.) pozvati na vanrednu popravku servo-sistema za kočenje o trošku firme.

BMW saopštava da je u retkim slučajevima moguć prekid protoka kočione tečnosti koji može dovesti do smanjenja snage kočenja. Kočnice će i u tom slučaju raditi, ali vozač mora da jače pritisne papučicu. Od pomenutog broja, na popravku će biti pozvani vlasnici 76.200 vozila prodatih u SAD-u.
To su modeli BMW 125i, 320i, 328i, 520i, 528i, modeli serije X1: 28i, 20i i 16i, modeli serije X3: 20i i 28i, i modeli serije Z4: 28i, 20i i 18i.
Kompanija najavljuje da će vlasnici biti obavešteni poštom ako je njihov automobil među onima koje treba dovesti na popravku.
Autor: Beta.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Jeep / BMW
Naravno, ova, usudjem se reci, skoro pa beznacajna mogucnost kvara jednog prilicno irelevantnog sistema kod auta kao sto je kocioni, nije nista u odnosu na katastrofalan propust Mazde sa nedosrafljenim srafovima i ispadanjem iz kola u perspektivi. Velika sramota za Mazdu. Bravo za BiEmDablju-ov customer care..
Beše jedan ovde na Blogu,koji je "sabirao" vesti o opozivu za BMW i mislim da je još davno "nudio" cifru od 3 miliona "opozvatih".
Što se konkretnog opoziva tiče,u slučaju eventualnog kvara "radne kočnice", čoveku uvek kao "rezerva" ostaje "mašinsko kočenje". Znači, "alternativa postoji".
A šta da radi putnik mazde kome se opusti vijak koji drži šarku vrata?
Malo je nezgodno ali ipak nije totalan otkaz kocnica.
@monoblok
Bas ce masinsko kocenje da spasi ako otkaze kocnica. A sto se srafova tice... Valjda ce kad se malo popuste vlasnik da primeti da vrata zapinju,nece srafovi da ispadnu odjednom a sve i da ispadnu polazimo od toga da su vrata zabravljena sa jedne strane a i putnici bi trebali da su vezani.
@ monoblok
Nisi u pravu. A za broj opoziva BMW-a prelazi polako 3.3 miliona
Bagzi
Znam,šalio sam se za mašinsko kočenje,a i desilo mi se jednom da mi se već posle 100.000 km otpustio "torx" vijak "graničnika" vrata. Očekivao sam "opoziv" fabrike, ali sam bio "ispaljen" i na kraju sam morao sam da ga zavrćem
@Dikh tu kava
Uzeo si mi rijec iz usta. Samo sad cekam kom kako BMW misli na svoje kupce dok je Mazda nekvalitetna zbog sarafa. A dobro ipak kocnice nisu toliko bitne u automobilu, ipak su vrata opasnija mogu da ubiju nekoga. Smijesan li je nas narod. Vecina voze Zastave i mastaju o BMW-u. MAda ovakve probleme ni Zastava nije imala tako da se izvinjavam svim ljubiteljima Zaze :)