home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U BMW-ovom odeljenju M GmbH već neko vreme govore jedno, misle drugo, a rade treće. Poslednji primer servirao nam je njihov prvi čovek

Svega nekoliko meseci nakon što je odbacio mogućnost integralnog pogona u M-limuzinama i kupeima, Friedrich Nitschke je promenio pesmu. Zašto?

Rezultati su pokazali da 70 do 80 posto kupaca u SAD-u odabere novi E63 AMG sa integralnim pogonom što je opcija koju je Mercedes prvi put ponudio u ovom modelu.

Na Nitschkeovu žalost, BMW pogon na sva četiri točka u modelima M5 i M6 neće moći da ponudi do sledeće generacije, jer Bavarcima u ovoj fazi nije praktično (čitaj: isplativo) raditi takve promene na platformi.

Sledeća generacija bi zato trebalo da dolazi sa pogonom 4x4 uz doplatu. Nitschke je obećao da ista sudbina neće zadesiti M3 i M4.

Bili živi pa videli.

Izvor: Tportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 1349



Komentari

Пуста комерцијала...

За очекивати је да ће направити интелигентни диференцијал који ће пребацивати снагу на предње точкове само у нужним ситуацијам, опет то није то. Мада, ко зна, можда и не изгуби на забавности?!

Autor Гагиба 03 Okt 2013, 14:21

I ///M je postao komercijala kao i sve drugo , jer otkad je ponuđen SUV ///M , čitava filozofija je pala u vodu , tako da je ovo samo logičan potez...

Autor Đorđe 03 Okt 2013, 15:27

Još malo pa Fridrih Niče. :)

Autor Nitro 03 Okt 2013, 15:38

Sledeci M5: dvesta kila laksi, pa ko hoce da sa limuzinom ubrzava do 100 za 3.3 sec. eto mu ga, nek dokupi MxDrive:)

Autor toma 03 Okt 2013, 15:45

@Гагиба

Bas me zanima gde je zabavaniji od AWD, osim na stazi?

Autor RS 03 Okt 2013, 16:53

Mene nebi zacudilo da u nekoj doglednoj buducnosti realizuju AWD slicno kao kod nekih hibrida. IC motor pokrece zadnje tockove, elektro motor pokrece prednje tockove po potrebi. Kad se budu usavrsile baterije (kapacitet i masa) takav sistem bi mogao da ima ne vecu tezinu od dodatka AWD pogona.

Autor toma 03 Okt 2013, 17:33

btw. 25. oktobra cemo zvanicno videti seriju 2:).

Autor toma 03 Okt 2013, 17:35

Ja ne znam kome nije Awd zabavan?

Autor Fordovac 03 Okt 2013, 17:46

Malo edukacije:
https://www.youtube.com/watch?v=Q7maWkUrYtA

Autor toma 03 Okt 2013, 18:48

РС

https://www.youtube.com/watch?v=1gHvrt0yVao

https://www.youtube.com/watch?v=XP2Tt7RYCOo

https://www.youtube.com/watch?v=I56rtUzZSj4

Autor Гагиба 03 Okt 2013, 18:53

Ok kao opcija, pa ko voli nek izvoli..

Autor NemanjaBB 03 Okt 2013, 21:45

Realno, na ovo ih je Audi naterao, prvo Meredes pa onda i BMW u budućnosti.
Ako ne naterao, onda makar požurio.
Jer ne može efikasno da se prenese velika snaga, puno gubitaka iako je RWD zanimljiviji. :)
"Još u februaru Ničke je izjavio da će BMW M-Technik nastaviti da razvija automobile isključivo sa zadnjim pogonom. Kao razlog, navedeno je da bi ugradnja xDrive sistema opteretila automobile sa dodatnih 80-90 kg i na taj način unazadila njihove performanse.

Međutim, izgleda da su se u BMW-u predomislili, a interesantno je da je kao razlog za ovakav zaokret navedeno iskustvo najvećeg suparnika, Mercedesovog AMG odeljenja. Naime, u razgovoru za sajt Motoring Ničke je primetio da od ukupnog broja prodatih Mercedesa E63 AMG na američkom tržištu, 70-80 odsto čine automobili sa pogonom na sva 4 točka."
Zar se i USA ne prodaje samo 4-matic E63 ??? Tako rekoše u nekom videu, mada mi je bilo čudno.
Najbolje je ponuditi i RWD i AWD kao opciju, pa ko šta voli nek kupuje.
Mada iskreno, nije mi M za X drive...
A razumljivo mi je ovo što kaže za M3/M4 da neće dobiti X drive. Manja snaga, nema toliko potrebe za AWD. Mada sledeća C klasa AMG će imati 4 matic opciono, tako da verujem da će biti ista priča kao i ova sad.
"Nećemo" pa onda ipak smo se predomislili. :)))

Autor Pit 04 Okt 2013, 11:30

Пит

Само ако Баварци нањуше да је профитабилно убациће они и у 1М сва четири погона, немаш секирације! Само профит је битан!! ;)

"Najbolje je ponuditi i RWD i AWD kao opciju, pa ko šta voli nek kupuje."

Таман тако. Па коме је шта воља. Мада нешто мислим да ће у будућности, што тома помену, или електроасистенцијом додавати предње точкове или толико усавршити АВД да ће бити могуће искључити обртни моменат по осовинама и онда добијеш "2 у 1" :)

Autor Гагиба 04 Okt 2013, 13:51