
Volvo Car grupacija (Volvo automobili) je objavila podatak o globalnoj prodaji 40.952 automobila u septembru 2013. godine, što predstavlja rast od 13,5 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine.
To je treći uzastopni mesec u kome Volvo beleži rast prodaje, a istoj pogoduje osveženje svih modela za modelsku 2014. godinu i rast potražnje za modelom V40.
Kina je u septembru postala najveće Volvo tržište sa 5.719 prodatih primeraka, što predstavlja rast od čitavih 48,6 odsto. Najprodavaniji model bio je XC60 sa 2.482 prodata primerka, što je i novi mesečni rekord, dok veliku popularnost među kineskim kupcima beleži i V40.
Pozitivan rast prodaje u Evropi nastavlja se i u Holandiji, koja je postala jedno od ključnih tržišta, a dobroj prodaji pogodovala je dobra potražnja za modelima V60 Plug-in Hybrid i V40. Dobra prodaja zabeležena je i u Velikoj Britaniji, Švajcarskoj i Španiji, gde su kupci najviše tražili modele V40 i V60.
Volvo V40, V60 i XC60 su bili najtraženiji u Švedskoj, gde Volvo nastavlja da bude tržišni lider sa gotovo 20 odsto tržišnog udela. U Sjedinjenim Američkim Državama, Volvo je isporučio 4.188 vozila, a okosnicu prodaje čine modeli S60 i XC60.
„Veoma smo zadovoljni pozitivnom reakcijom kupaca na naše nove proizvode. Uvereni smo da smo na pravom putu sa našom globalnom strategijom" - izjavio je Alain Visser, stariji potpredsednik odeljenja za marketing, prodaju i podršku korisnicima pri Volvo Cars kompaniji.
Volvo XC60 je bio najprodavaniji Volvo model u septembru sa 10.757 isporučenih vozila, a sledi ga Volvo V40 koji je pronašao 8.220 kupaca. Ako se računa i prodaja verzije Cross Country, ukupno je prodato 10.683 primeraka Volvoa V40. Treći najprodavaniji model bio je Volvo S60 sa 5.969 prodatih vozila.
PR Volvo