
Mercedes je novu generaciju svoje S klase (W222) predstavio sredinom maja ove godine na specijalnoj promociji u Hamburgu, a ovih dana su iz Mercedesa saopštili da su za ovaj model širom sveta do sada već primili više od 30.000 narudžbina.
Nemci inače mnogo očekuju od kineskog tržišta gde je prethodna generacija S klase (W221) od 2005. do 2013. godine našla više od 150.000 kupaca, od toga više od 33.000 samo u toku 2012.
Što se palete motora tiče, u početku je S klasa bila dostupna u verzijama S350 Bluetec (sa 3,0 litarskim V6 dizelašem sa 190 kW/258KS i 620 Nm obrtnog momenta), zatim kao model S500 (sa 4,7 litarskim V8 benzinskim motorom sa 335 kW/455KS i 700 Nm), kao hibridni S400 Hybrid (kombinacija 3,5 litarskog V6 motora sa 225 kW/306KS i elektromotora, potrošnja goriva 6,3 l/100 km, emisija CO2 147 g/km), kao i hibridni S300 Bluetec hybrid (kombinacija dizelaša sa 150 kW/204KS i elektromotora, potrošnja goriva 4,4 l/100 km, emisija CO2 je 115 g/km).
Zatim je ponuda proširena i novim S63 AMG modelom koji pod haubom ima 5,5 litarski V8 bi-turbo motor sa 430 kW/585KS i 900 Nm obrtnog momenta, a na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu se pojavio i model S500 Plug-In Hybrid (kombinuje 3,0 litarski V6 benzinac sa 245 kW/333KS i 480 Nm, baterije od 8,7 kWh i elektromotor sa 80 kW/109KS i 340 Nm).
S500 Plug-In Hybrid će u kombinovanom ciklusu imati potrošnju goriva od 3,0 l/100 km, a biće moguća i vožnja samo na elektropogon kada će S500 Plug-In Hybrid moći da pređe oko 30 km.
Nova S klasa se već neko vreme nudi i kupcima u Srbiji, i to po cenama od 88.176 evra do 161.616 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovo treba uspjeti, auto koji kosta u prosjeku preko 100 k eura prodati u ovom broju za ovako kratko vrijeme. :)
Ali je i lep auto. Uspeli su da postignu kupeovski oblik, a da ocuvaju vrhunsku ponudu prostora u kabini i gepeku.
Svidja mi se to sto izlazi iz okvira klasicne limuzine sa svedenim linijama. Zao mi je sto Maserati tako nesto nije postigao sa Quattroporte-om.
Schlaf
Prosle godine u ovo vreme su "lelekali" na sva usta da im je naruceno 90000 A klase. Znas li kada su oni prodali tih 90 hiljada? Negde u junu ili julu ove godine:)
Pogledajmo prodaju aktuelne u zadnje dve godine, pa je jasno da je ovo iniciajlni porast, posto je mnogo potencijalnih kupaca cekalo novu generaciju.
Jako j elep, samo me nervira sto ce ga voziti svaki drugi imucniji "bizmismen", gastarbajter, i sl. :D
Kada sam jednom procitao koliko ljudi u svetu je samo u tekucoj godini kupilo iphone kao i top modele drugih proizvodjaca,koji kostaju preko 500 evra,zanemeo sam,ispada da jedan takav telefon dodje na 8 stanovnika u svetu.Ako neko zna,bas bih voleo da iznese podatak koliko se automobila sa cenom iznad 40000 evra godisnje proda u svetu.
Хехехе опет Бркина маркетиншка фора!! Ал добро, продаваће се ова С класа, сад колико видећемо.
@Gagiba
svuda se kao glavna (i ja bih dodao jedina) tehnoloska inovacija pominje MBC (necemo sad o njenim vrlinama i manama, ali recimo da radi idealno:)), a samo mali procenat kupaca ce uopste moci da naruci ovu opciju. Ona druga vecina, neprijatno ce se iznenaditi kad shvate da ne mogu da imaju ono sto se najvise reklamira:D
тома
Никада нисам доживљавао купца Мерцедеса као неког ко би могао да одгонетне те Бркине маркетиншке финесе.
Дакле ја видим купца Мерца како пуног осмеха и пуног новчаника улази у салон а мало затим излази пуног осмеха и празног новчаника уз неки непријатни осећај зебње да нешто није баш као у реклами. Срећом тај осећај тренутно нестаје када се нови Мерц паркира испред локалне задруге а комшије нагрну да се диве колико је ауто дугачак и како има велики нишан!! :))
toma 09 Okt 2013, 12:28
A to sto su je unapredjen komfor, upravljivost, materijali unutrasnjosti, inftainment sistem, to se ne racuna? Sta je onda F01 donio u odnosu na E65?
Bilo bi još puno više da nije kriza.
Daleko najbolji u segmentu i kao što mu kaže sinonim, najbolji auto na svetu.
Utisak uživo je sasvim drugačiji nego na slikama.
Ne može da se stekne pravi utisak dok se ne sedne. Onda sve postaje kristalno jasno.
Posle njega, bilo šta drugo nije dovoljno dobro. Spolja je elegantan, skladan.
Unutra bolji od Bentlija i Rolsa.
Gud baj konkurencijo :
http://cdn.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2013/07/Mercedes-Benz-S-Class-interior.jpg
http://www.carxmotor.com/wp-content/uploads/2013/05/More-2014-Mercedes-S-Class-Interior-and-AMG-photos-4.jpg
http://www.carxmotor.com/wp-content/uploads/2013/05/2014-Mercedes-Benz-S-Class-Interior-Photos-2.jpg
http://motorsmatter.files.wordpress.com/2013/04/2014-mercedes-benz-s-class-interior-5.jpg
Najbolji enterijer trenutno u autoindustriji. Al drugačije ni ne ide za najbolji auto na svetu. :)
hh
ogibljenje bez MBC sistema je unazadjeno ili u najboljem slucaju isto. Menjaci isti, motori isti, infotejment sistem dobio na autobild testu 7 zvezdica, a iDrive 10, i taj MBC ce se naci verovatno samo u 5-10% kupljenih modela. Stajling - kombinacija A klase i Citana, instrument tabla kao iz kombajna....a sto se pominjane cifre tice, rekao sam u 02:33
toma 10 Okt 2013, 12:16
Dobro strucnjace, vozio si ga, a i sa njim uporedo W221 tako da znas bolje od mene.
"Najbolji enterijer trenutno u autoindustriji. Al drugačije ni ne ide za najbolji auto na svetu. :)"
Autor Pit 10 Okt 2013, 11:59
nista rols nista bentli? :)))
i sa tobom posle da se prica relno i argumentovano???nikad.
hh
Vozio sam ih uporedo isto koliko i ti strucnjace. Dakle, zasto mislis da si u pravu ti a ne ja.
Pogle ovo:
http://www.autobild.de/artikel/bmw-7er-mercedes-s-klasse-porsche-panamera-test-4387763.html
Беспредметно је настављати се око укуса.
Неко преферира вашарски стил са што више неона и кича, неко опет под елеганцијом подразумева савршену ергономију, квалитет и умерени минимализам...
Ствар укуса. А продаја ће показати каквих укуса више има.
Bs8
Meni se vise svidja nego penzionerski enterijer pomenuta dva. Babama i dedama se mozda vise svidja pomenuti dvojac, meni ne. ; ) Nesporno je da oba imaju kozu unutra, kvalitetne materijale itd, ali dizajn se meni ne svidja. Tj nisam baba ni deda sa 70 godina i shoferom. : )))
Ko sedne u novu S klasu, moci ce sam da zakljuci.
toma 18:12
Evo ovako da ti objasnim :
http://auto-market.me/wp-content/uploads/2011/08/novak-djokovic.jpg
http://vesti.mojauto.rs/data/images/2011-08-04/164625_autodjokovic02-foto-nebojsa-markovic_f.jpg?ver=1312493968
http://www.alo.rs/resources/img/19-10-2012/single_news/85793-pomen-djokovic-07-ras-foto-djordje-kojadinovic.JPG
https://www.youtube.com/watch?v=_hpk9T5w2is
To je ta razlika. ;)
O novoj s mogu da kazem da uzivo ostavlja utisak isto kao rols i bentli gledao sam ovu na sajmu u budvi i kad sjednete onutra sve ce vam biti jasno kvalitet materijala je na najvisem nivou isto kao i na 7 a ovi iz bmwbilda....ako vjerujete u to onda nikad niste sjeli u nijednog od njih a kamoli vozili se.U novoj s se jos nisam vozio ali jesam u staroj i u restajling 7.Oba su udobna ali mi je s nekakobostavljala mnogo veci utisak 7 izgleda kao 5 a ovi sto porede novu ssa a klasom vjerovatno je nikad nikad nisu vidjeli.
Пит
Па где нађе Новака?? Ноле је Мерцов плаћени манекен као на пример Ј. Јанковић (мислим да Хјундаи рекламира) или Роналдо који вози Ауди као и остатак Реала (а сви добро знамо какве аждаје возе, нарочито Роналдо)
Све у свему, покушај да се имиџ пензионера промени ангажовањем Новака је леп потез, али колико сврсисходан друго је питање!!
pit
evo sad ja tebi ovako da objasnim:
Novaku morali da plate da bi im usao u auto.
I ja bih to voleo. Da mi neko placa da bi vozio skupe automobile. Milina.
ns
A jel i auto zeitung postao bmw zeitung mozda? A?
"O novoj s mogu da kazem da uzivo ostavlja utisak isto kao rols i bentli "
A rolsu i bentliju sto nisi prisao ni blizu, to cemo da zazmurimo na jedno oko.
Eto imas posle autobilda i autozeitung, i test koji je "hh" okacio na jednoj drugoj temi, gde je sedmica dobila bolje ocene u kategoriji "KVALITET/ZAVRSNA OBRADA".