home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ford sustiže konkurenciju na ključnom azijskom tržištu i očekuje da će tamo ove godine prvi put prodati više od milion vozila.

Ključ tog rasta je Kina gde je Ford u prvih devet meseci ove godine povećao prodaju za 51 posto, na 647.849 vozila, saopštio je David Schoch, potpredsednik Fordove grupe za azijsko-pacifički region.

"Beležimo snažan uzlet zahvaljujući novim proizvodima koje smo uveli u Kini", rekao je Schoch novinarima u Detroitu.

Drugi po veličini američki proizvođač automobila očekuje da će do kraja ove godine udvostručiti tržišni udeo u Kini. "Očekujemo da će do sredine ove decenije Ford Asia Pacific biti glavni oslonac Fordovim poslovnim rezultatima", dodao je Schoch.

Priznaje da je Ford "sporo" ušao na azijsko tržište, navodeći kao razlog kašnjenja ozbiljne finansijske probleme i temeljito preuređenje poslovanja.

Ford trenutno gradi fabrike u Kini, Indiji i na Tajlandu, a nedavno je preselio svoje regionalno sedište u Šangaj.

Tim pogonima bi Fordov regionalni proizvodni kapacitet trebalo da se poveća za 1,9 miliona automobila, što uveliko premašuje trenutnu prodaju. Nastavljaju i sa gradnjom šest novih regionalnih montažnih pogona, uključujući i četiri u Kini. Time će do 2015. povećati ukupni proizvodni kapacitet na 2,9 miliona vozila.

Očekuje se da će se u Kini do kraja decenije godišnje prodavati više vozila nego na tržištima u Sjedinjenim Državama i Evropi zajedno, istakao je Schoch.

Prodaja u azijsko-pacifičkom regionu bi trebalo da u istom periodu dostigne 46 posto ukupne svetske prodaje, u odnosu na ovogodišnjih 41 posto. U Fordu procenjuju da će 2020. svetska prodaja automobila dostići 109 miliona, u odnosu na ovogodišnja 82 miliona.

Osim Kine, Fordov azijsko-pacifički region uključuje i Indiju, Vijetnam, Indoneziju, Tajland, Mijanmar i Filipine.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: arhiva Autoblog.rs / Ford



čitanja : 601



Komentari